×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/467/2006

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Διενέργεια διαγωνισμού με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η αναθέτουσα αρχή δύναται να προσφύγει στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 παρ.1(α) της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 31ης Μαρτίου με τις προδιαγραφές της αρχικής προκήρυξης για το υποέργο 3 «Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Τηλεφωνικών Ερευνών για συλλογή στοιχείων από Ιδιώτες και Νοικοκυριά».


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕλΣυν.Κλ.4/53/2015

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ-ΑΓΟΡΕΣ:Ανάθεση - Διαδικασία διαγωνισμού - κατάτμηση:Νόμιμη η δαπάνη Νοσοκομείου για την προμήθεια υλικών για τις ανάγκες της τεχνικής υπηρεσίας κατ' εφαρμογή των διατάξεων της παρ.12 αρθ.2 του ν.2286/1995, διότι η συνολική αξία των υλικών αυτών υπολείπεται του ποσού, μέχρι του οποίου ο φορέας μπορεί να προσφύγει στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης. (20.000 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α.). Εξάλλου το ποσό εκάστης προμήθειας αλλά και συνολικά υπολείπεται του ποσού των 15.000 ευρώ, μέχρι του οποίου έχει αρμοδιότητα ο Διοικητής του Νοσοκομείου


ΑΕΠΠ/393/2020

Η προσφεύγουσα ένωση εταιριών αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης, η οποία ανέδειξε την παρεμβαίνουσα εταιρία ως οριστική ανάδοχο της δημοπρατούμενης σύμβασης. Το αντικέιμενο της σύμβασης αφορά την επιλογή αναδόχου για το Υποέργο 1: «Ολοκληρωμένο σχέδιο προώθησης τουρισμού στην …………….» της Πράξης με τίτλο «Τουριστική Προβολή της ………….», με προϋπολογισμένη δαπάνη 2.800.322,58 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι τα δικαιολογητικά κατακύρωσης της παρεμβαίνουσας δεν πληρούν τις απαιτήσεις της διακήρυξης, ιδίως ως προς την τεχνική ικανότητα (πιστοποιητικά καλής εκτέλεσης συναφών υπηρεσιών τα τελευταία 3 έτη), και ότι η διαδικασία παραβίασε αρχές νομιμότητας και τυπικότητας. Επιδιώκει τη ματαίωση της ανάθεσης και επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού.


ΝΣΚ/340/2016

Νομιμότητα υπογραφής συμπληρωματικής σύμβασης μετά από απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου παρά την αρνητική σύμφωνη γνώμη της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΑΔΗΣΥ).(...)Δοθέντος ότι κατά τη νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η αναθέτουσα αρχή δικαιούται να αποφασίσει αιτιολογημένα την υποβολή του φακέλου μαζί με σχέδιο της σύμβασης στο Ελεγκτικό Συνέδριο, για τη διενέργεια προσυμβατικού ελέγχου, παρά την αρνητική σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΔΗΣΥ, σχετικά με τη νομιμότητα της απόφασης της αναθέτουσας αρχής να προσφύγει στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης, έπεται, κατά νομική και λογική ακολουθία, ότι οφείλει να συμμορφώνεται προς την απόφαση του Δικαστηρίου τούτου, σχετικά με τη νομιμότητα υπογραφής της υποβληθείσας σύμβασης, χωρίς να εμποδίζεται από την υποχρέωσή της (που απορρέει από το άρθρο 2 παρ. 2 περ. γ' υποπερ. δδ' του V. 4013/2011), να μην εκδίδει την απόφασή της για προσφυγή στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της Αρχής.


ΣτΕ/1747/2011

Η αναθέτουσα αρχή έχει μεν ευχέρεια, κατ’ απόκλιση από το γενικό κανόνα διενέργειας ανοικτού ή κλειστού διαγωνισμού, να συνάπτει δημόσια σύμβαση με προσφυγή στην εξαιρετική διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση της σχετικής προκήρυξης, μόνον όμως εφόσον συντρέχουν οι προς τούτο νόμιμες προϋποθέσεις, ήτοι κατεπείγουσα ανάγκη οφειλόμενη σε γεγονότα απρόβλεπτα και δη μη απορρέοντα από δική της ευθύνη. Η σχετική απόφαση της αναθέτουσας αρχής πρέπει να φέρει πλήρη και ειδική αιτιολογία, αναφερόμενη στους λόγους για τους οποίους αποφασίζεται η προσφυγή στην εν λόγω εξαιρετική διαδικασία. Όταν, εξ άλλου, η αναθέτουσα αρχή προσφεύγει για δεύτερη φορά στην εξαιρετική διαδικασία, τότε δεν αρκεί η αναφορά στους λόγους που την οδήγησαν να προσφύγει για πρώτη φορά στη διαδικασία, αλλά πρέπει να βεβαιώνεται αιτιολογημένα ότι οι ανωτέρω λόγοι (αρχικοί ή νέοι) συντρέχουν και για την εκ δευτέρου προσφυγή στη διαδικασία.


ΑΕΠΠ/689/2020

Ο προσφεύγων αίτηται την ακύρωση της υπ’ αριθμ. ... απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής Περιφερείας ... και της συναφούς πρόσκλησης υποβολής προσφορών με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση προκήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την αποκατάσταση ζημιών στο οδικό δίκτυο και τις υποδομές της Περιφέρειας που προκλήθηκαν από φυσικές καταστροφές το 2019, με συγκεκριμένο υποέργο την «Επισκευή-Συντήρηση ...». Ο προσφεύγων θεωρεί ότι η διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση είναι παράνομη, καθώς τα γεγονότα που οδήγησαν στις ζημιές είχαν συμβεί πριν 15 μήνες, και η αναθέτουσα αρχή είχε αρκετό χρόνο να ακολουθήσει κανονική διαγωνιστική διαδικασία. Αντίθετα, η αναθέτουσα αρχή ισχυρίζεται ότι υπάρχει κατεπείγουσα ανάγκη λόγω κινδύνου ατυχήματος και ότι οι ζημιές προκλήθηκαν από απρόβλεπτα γεγονότα.


ΝΣΚ/460/2012

ΕΚΠΑ – Διενέργεια ανοικτού διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού για την φύλαξη των κτιρίων του – Λήξη της ισχύος των προσφορών των διαγωνιζομένων εταιρειών – Διαδικασία – Ενέργειες της Διοικήσεως. 1) Ανοικτός διαγωνισμός ανάδειξης αναδόχου για την φύλαξη των κτιρίων του ΕΚΠΑ, του οποίου έληξαν οι προσφορές πρέπει υποχρεωτικά να ματαιωθεί, και 2) Το ΕΚΠΑ, για την ικανοποίηση των άνω αναγκών του μπορεί κατ’ επιλογή του: α) να προκηρύξει νέον επαναληπτικό ανοικτό διεθνή διαγωνισμό, ή β) να προσφύγει στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης, είτε με τις διατάξεις των άρθρων 21 και 22 του Π.Δ. 118/2007, εφόσον συντρέχουν και κατεπείγοντες λόγοι δημοσίου συμφέροντος, μη οφειλόμενοι σε υπαιτιότητά του, είτε με τις διατάξεις του άρθρου 24 του Π.Δ. 60/2007, με δημοσίευση ή μη προκήρυξης, κατά τα προεκτεθέντα. (ομοφ.)

40/2017

Έγκριση μεταβίβασης αρμοδιότητας στην Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, συναφή με αυτές που τις έχουν δοθεί με το άρθρο 176 του ν.3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, με την οποία θα εγκρίνει και θα αποφασίζει την κατακύρωση του αποτελέσματος ανάθεσης δρομολογίων, κατόπιν προσφυγής στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης με πλήρη διαφάνεια και κάθε δυνατή δημοσιότητα, για τα οποία δρομολόγια με αιτιολογημένη απόφαση του το Περιφερειακό Συμβούλιο ενέκρινε τη σύναψη συμβάσεων κατά τις διατάξεις της κοινής υπουργικής απόφασης 32807/2014 (ΦΕΚ 2375Β’) για την πραγματοποίησή τους με ιδιώτες μεταφορείς.


ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ζ/13/2025

Η Πράξη 13/2025 του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας σύναψης και του σχεδίου σύμβασης για το «Υποέργο 1: «Εθνικό Σύστημα Διαχείρισης Κρίσεων και Εθνικής Βάσης Δεδομένων, Υπηρεσίες Υποδομών και συναφείς υπηρεσίες»» του Έργου: «Εθνική Βάση Δεδομένων: Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Κινδύνων και Πρόληψης». Η συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη ανέρχεται σε 40.241.384,00 ευρώ (με Φ.Π.Α.). Το έργο, που χρηματοδοτείται από ΕΣΠΑ και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, έχει στόχο τη δημιουργία ενός Ολιστικού Επιχειρησιακού Συστήματος Διαχείρισης Κινδύνων και Πρόληψης, συμπεριλαμβανομένης της θεσμοθετημένης Εθνικής Βάσης Δεδομένων Κινδύνων και Απειλών (ΕΒΔ). Στη διαγωνιστική διαδικασία υποβλήθηκε μία προσφορά από την εταιρεία «...ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», η οποία κρίθηκε πλήρης. Το Κλιμάκιο έκρινε ότι δεν συντρέχουν ουσιώδεις πλημμέλειες που να κωλύουν την υπογραφή του σχεδίου σύμβασης.


ΔΑΕΦΚ-ΚΕ/οικ.4289/Α321/2019

Προθεσμίες και διαδικασία χορήγησης στεγαστικής συνδρομής για ανακατασκευή, αυτοστέγαση, αποπεράτωση και επισκευή κτιρίων πληγέντων από τον σεισμό της 31ης Αυγούστου 2018, σε περιοχές των Περιφερειακών Ενοτήτων Καρδίτσας και Τρικάλων της Περιφέρειας Θεσσαλίας. 


ΕλΣυν.Τμ.4/141/2010

Διαχείριση επικίνδυνων ιατρικών αποβλήτων:..Με βάση τα ανωτέρω το Τμήμα κρίνει ότι η ανάθεση με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης του έργου της συλλογής, μεταφοράς και διαχείρισης επικίνδυνων ιατρικών και μολυσματικών αποβλήτων του νοσοκομείου στην εταιρία … και στη …, δεν ήταν νόμιμη. Και τούτο διότι η δαπάνη για τις ανατεθείσες υπηρεσίες υπερέβαινε καταφανώς το όριο των 15.000,00 ευρώ σε ετήσια βάση, μέχρι του οποίου επιτρέπεται η άνευ ειδικών λόγων προσφυγή στην εξαιρετική διαδικασία της διαπραγμάτευσης, ενώ επείγουσα ανάγκη η οποία να οφείλεται σε απρόβλεπτες περιστάσεις, δεν στοιχειοθετείται εν προκειμένω, αφού και μόνο από το οικονομικό αντικείμενο των συμβάσεων καθίσταται σαφές ότι η συνολική ανάγκη του νοσοκομείου ήταν εξ αρχής γνωστή και κανένας λόγος προς αιτιολόγηση της καθυστερημένης κίνησης της διαδικασίας του αντίστοιχου τακτικού διαγωνισμού δεν προβάλλεται. Κατά συνέπεια, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, επειδή όμως, για λόγους δημόσιας υγείας υφίστατο άμεση ανάγκη για τη συλλογή, μεταφορά και διαχείριση των ΕΙΑ. και ενόψει της καθυστέρησης διενέργειας διεθνούς δημόσιου διαγωνισμού από τον ΙΦΕΤ, το Τμήμα κρίνει ότι τα όργανα του νοσοκομείου συγγνωστώς υπέλαβαν ότι μπορούσαν να προχωρήσουν σε διαδικασία διαπραγματεύσεων με τους ως άνω συμβαλλόμενους φορείς μέχρι να υπογραφούν συμβάσεις κατόπιν διενέργειας διαγωνισμού από το νοσοκομείο ή από οποιαδήποτε άλλη Δημόσια αρχή(..) συγγνωστή πλάνη