οικ. 35101/2022
Τύπος: Αποφάσεις
Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 168328/15.4.2021 (Β’ 1706) απόφασης του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού περί Ανασυγκρότησης της Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας των ολυμπιακών αθλητικών εγκαταστάσεων: Ο.Α.Κ.Α., Σ.Ε.Φ., Ε.Σ. Καυτανζόγλειο και Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
οικ. 168328/2021
Ανασυγκρότηση της Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας των ολυμπιακών αθλητικών εγκαταστάσεων: Ο.Α.Κ.Α., Σ.Ε.Φ., Ε.Σ. Καυτανζόγλειο και Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά.
ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/334735/2334/396/113/2014
Συγκρότηση Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας των εξής αθλητικών εγκαταστάσεων: Ο.Α.Κ.Α., Σ.Ε.Φ., Ε.Σ. Καυτανζόγλειο και Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά
ΥΠΠΟΑ/ΓΔΟΑ//587078/18160/2374/377/2020
Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/ ΔΤΥ/ΤΠΑΑΕ/334735/2334/396/113/22-12-2014 απόφασης του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού περί Συγκρότησης Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας των εξής αθλητικών εγκαταστάσεων: Ο.Α.Κ.Α., Σ.Ε.Φ., Ε.Σ. Καυτανζόγλειο και Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά (Β΄ 3531).
305275/1048/2014
Καθορισμός όρων δυνάμει των οποίων θα χορηγείται από τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού η άδεια λειτουργίας των εξής αθλητικών εγκαταστάσεων: Ο.Α.Κ.Α., Σ.Ε.Φ., Ε.Σ. Καυτανζόγλειο Θεσσαλονίκης και Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά .
ΝΣΚ/87/2008
Νομιμότητα συμβάσεων του Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά που αφορούν εκμισθώσεις δημοσίων εκτάσεων παραχωρημένων από τη Γ.Γ.Α. και εκμισθώσεις αιγιαλού και παραλίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
1. α) Δεν είναι νόμιμη η σύμβαση μεταξύ του ν.π.δ.δ. Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά και σωματείου, που αφορά εκμίσθωση παραχωρημένης δημοσίας έκτασης από τη Γ.Γ.Α. στο ν.π.δ.δ., χωρίς τήρηση των προϋποθέσεων του ΠΔ 715/1979. β) Δεν είναι νόμιμη η μισθωτική σύμβαση μεταξύ Ε.Α.Κ.Ν./Α.Κ. και ανώνυμης εταιρίας κατά το μέρος που αφορά εδαφικό τμήμα του αιγιαλού, χωρίς νόμιμη άδεια της αρμοδίας αρχής. γ) Δεν είναι νόμιμη η σύμβαση μεταξύ Γ.Γ.Α., Ε.Α.Κ.Ν./Α.Κ., Δήμου και Δημοτικής Επιχείρησης για συνεκμετάλλευση δια της τελευταίας τμήματος του αιγιαλού, χωρίς νόμιμη άδεια της αρμόδιας αρχής. 2. α) Δεν χρήζουν καταγγελίας οι άνω μη νόμιμες συμβάσεις, δικαιουμένου του Ε.Α.Κ.Ν./Α.Κ., να ζητήσει απευθείας δικαστικώς την απόδοση των μη καλυπτομένων δια νομίμων συμβάσεων μισθίων ακινήτων. β) Αν οι μισθωτές αποδείξουν συγκεκριμένες ζημίες, εφόσον συντρέχουν τυχόν και οι λοιπές κατά νόμο συναφείς προϋποθέσεις, ενδέχεται να ζητήσουν σχετική αποζημίωση.
ΝΣΚ/391/2003
Γεν. Γραμ. Αθλητισμού. Επιχορήγηση αθλητικών φορέων. Εκχώρηση προς τρίτους ή ενεχυρίαση. Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Επιχορήγηση που έχει εγκριθεί από τη Γ.Γ.Α. υπέρ συγκεκριμένου φορέα (αθλητικής ομοσπονδίας ή ν.π.ι.δ. τελούντος υπό κρατική εποπτεία, όπως το Ο.Α.Κ.Α. ή το Σ.Ε.Φ.) δεν μπορεί να εκχωρηθεί προς τρίτους ή να ενεχυριασθεί, για την εξασφάλιση απαιτήσεων τρίτων, χωρίς την έγκριση της σχετικής σύμβασης από τη Γ.Γ.Α. Νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που τελούν υπό κρατική εποπτεία διέπονται από τις ειδικές διατάξεις περί (χαμηλού) τόκου υπερημερίας του Δημοσίου μόνον εάν αυτό προβλέπεται από ρητή διάταξη τυπικού νόμου υπέρ του συγκεκριμένου αυτού φορέα.
ΝΣΚ/341/2003
Γεν. Γρ. Αθλητισμού. Η εγκεκριμένη επιχορήγηση αθλητικών φορέων είναι ενοχικό περιουσιακό τους δικαίωμα, δικαστικώς επιδιώξιμο, εκχωρήσιμο και ενεχυράσιμο. Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Επιχορήγηση που έχει εγκριθεί από τη Γ.Γ.Α. υπέρ συγκεκριμένου φορέα (Αθλητικής Ομοσπονδίας ή ν.π.ι.δ. τελούντος υπό κρατική εποπτεία, όπως το Ο.Α.Κ.Α. ή το Σ.Ε.Φ.) αποτελεί ενοχικό περιουσιακό δικαίωμα του φορέα αυτού, απαιτητό από της εκδόσεως της υπουργικής αποφάσεως περί επιχορηγήσεως και μπορεί να εκχωρηθεί προς τρίτους ή να ενεχυριασθεί, για την εξασφάλιση απαιτήσεων τρίτων, υπό τους όρους του νόμου και τους όρους και περιορισμούς που τυχόν έχουν τεθεί στην εγκριτική απόφαση. Νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που τελούν υπό κρατική εποπτεία διέπονται από τις ειδικές διατάξεις περί (χαμηλού) τόκου υπερημερίας του Δημοσίου μόνον εάν υπάρχει τέτοια ρήτρα στο οργανικό νομικό πλαίσιο αυτών.