×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Β.Δ.28-1/4-2-1938

Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 35/Α/04.02.1938

Περί κανονισμού ωρών εργασίας του προσωπικού φορτηγών αυτοκινήτων


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Β.Δ.14-8/8-9-1950

Περί κανονισμού ωρών εργασίας του προσωπικού αγοραίων (ταξί) και ιδιωτικής χρήσεως αυτοκινήτων.


ΝΣΚ/480/2004

Οδηγοί φορτηγών αυτοκινήτων. Αναφορά των ωρών έναρξης και λήξης εργασίας τους στις οικείες καταστάσεις προσωπικού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι εργοδότες των οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων υποχρεούνται να καταρτίζουν για τους οδηγούς που απασχολούν, και να καταθέτουν στην αρμόδια Υπηρεσία του Σ.ΕΠ.Ε. – Τμήμα Κοινωνικής Επιθεώρησης Εργασίας πίνακες (καταστάσεις) προσωπικού, στους οποίους πρέπει να περιλαμβάνονται οι ώρες έναρξης και λήξης της εργασίας των οδηγών αυτών, ανεξάρτητα από την υποχρέωση των τελευταίων να σημειώνουν τα ίδια ως άνω στοιχεία στο βιβλίο δρομολογίων.


51266/2955/1975

Περί καθορισμού των ωρών εργασίας του προσωπικού Τουριστικών λεωφορείων αυτοκινήτων (ΠΟΥΛΜΑΝ).


ΝΣΚ/156/2007

Υποχρέωση χρήσης ψηφιακού ταχογράφου από φορτηγά αυτοκίνητα Α΄ Κατηγορίας - υποχρέωση καταγραφής στις καταστάσεις προσωπικού των ωρών έναρξης και λήξης της εργασίας των οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων Α΄ Κατηγορίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η υποχρέωση χρήσης του ψηφιακού ταχογράφου, που επιβλήθηκε με τον Κανονισμό ΕΚ 2135/1998 δεν καλύπτει την, κατά το άρθρο 13 παρ.1 περ.ε’ του Π.Δ/τος 27-6/4-7-1932, υποχρέωση των επιχειρήσεων που διαθέτουν φορτηγά Α΄ Κατηγορίας να υποβάλλουν την προβλεπόμενη από την διάταξη αυτή κατάσταση προσωπικού, στην οποία πρέπει να αναγράφονται οι ώρες έναρξης και λήξης της εργασίας των οδηγών των φορτηγών αυτών.


ΝΣΚ/191/2006

Παράβαση Κανονισμού περί ωρών εργασίας και αναπαύσεως προσωπικού κίνησης ΚΤΕΛ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Σε περίπτωση κατά την οποία παραβιάζεται διάταξη του Κανονισμού περί ωρών εργασίας και αναπαύσεως του προσωπικού κίνησης των ΚΤΕΛ (ΠΔ 54/1998), ευθύνεται το ως άνω οικείο νομικό πρόσωπο, σε περίπτωση, όμως, κατά την οποία παραβιάζεται η διάταξη του άρθρου 9 του ΠΔ 54/1998, όσον αφορά την απασχόληση του οδηγού, που έχει προσλάβει ο ιδιοκτήτης του λεωφορείου, ευθύνεται επιπλέον και ο εν λόγω ιδιοκτήτης. Περαιτέρω, ενόψει της διάταξης του εδαφίου θ’ της παρ.2 του άρθρου 10 του προαναφερθέντος Π.Δ/τος, ο ως άνω ιδιοκτήτης ευθύνεται, εφόσον παραβιάσει υποχρέωσή του σχετιζόμενη με την προμήθεια, θεώρηση και υποβολή των Ημερήσιων Βιβλίων Εργασίας και Δρομολογίων του λεωφορείου του.


39431/1961

Περί καθορισμού  ωρών εργασίας του παρ’ οιωδήποτε εργοδότη επί σχέση εργασίας ιδιωτικού απασχολούμενου κατωτέρου υγειονομικού υπηρετικού και εργατοτεχνικού προσωπικού Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων ,κλινικών κλπ


123866/Η/2008

Τροποποίηση απόφασης 55302/Η/30-04-2008 περί καθορισμού ωρών εργασίας του προσωπικού καθαριότητας των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.


Ν.1073/1980

Περί αντικαταστάσεως των κυκλοφορούντων τριτρόχων φορτηγών οχημάτων δημοσίας χρήσεως (μοτοσυκλετών) δια φορτηγών αυτοκινήτων δημοσίας χρήσεως και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων


Ν.Δ.49/1968

Περί χορηγήσεως αδειών κυκλοφορίας φορτηγών αυτοκινήτων οχημάτων ιδιωτικής χρήσεως.


Ν.Δ.531/1970

Περί αντικαταστάσεως ζωηλάτων οχημάτων πόλεων δια φορτηγών αυτοκινήτων δημοσίας χρήσεως"