×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/56/2001

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Εκπαίδευση ειδικών αναγκών. Ασκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή στο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) αποτελεί εκπαιδευτικό προσωπικό με την έννοια του Ν 1566/1985 και δικαιούται εφ όσον καλυφθούν με υπερωριακή διδασκαλία οι ανάγκες των σχολείων, να λαμβάνει άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή κατ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 31 του Ν 2683/1999. Στο προσωπικό αυτό έχουν εφαρμογή οι διατάξεις των άρθρων 13 παρ.9 και 14 παρ.20 του Ν 1566/1985.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/103/2016

Καταβολή οδοιπορικών εξόδων στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ), των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ), το οποίο μετακινείται, σε περισσότερα του ενός σχολεία, για συμπλήρωση ωραρίου. Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ), το οποίο τοποθετείται σε περισσότερα του ενός σχολεία, σε διαφορετικές πόλεις και χωριά για την συμπλήρωση του ωραρίου του, δικαιούται, για τις μετακινήσεις του αυτές, την καταβολή των προβλεπομένων για το εκπαιδευτικό προσωπικό (ΕΠ), οδοιπορικών εξόδων (ομοφ). ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/275/2017

Καταβολή οδοιπορικών εξόδων στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ), των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ).  Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) το οποίο τοποθετείται στην οικεία Σχολική Μονάδα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) του κάθε Σχολικού Δικτύου Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) και παρέχει τις υποστηρικτικές του υπηρεσίες, για την συμπλήρωση του ωραρίου του, μετακινούμενο, στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης του ΣΔΕΥ, τα οποία βρίσκονται σε διαφορετικές πόλεις και χωριά, δικαιούται για τις μετακινήσεις του αυτές, την καταβολή των προβλεπομένων για το Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΠ), οδοιπορικών εξόδων.


ΝΣΚ/342/2003

Ένταξη υπαλλήλων του "Εθνικού Ιδρύματος Κωφών" βάσει του Ν 2817/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η παρεχόμενη στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Εθνικού Ιδρύματος Προστασίας Κωφαλάλων Αθηνών εκπαίδευση, παρά την υπαγωγή του ως άνω ΝΠΔΔ στον έλεγχο και την εποπτεία του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας, ρυθμίζεται, κατευθύνεται και ελέγχεται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ενώ, το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό που υπηρετεί σ’ αυτό, εφόσον ανήκει στους κλάδους που αναφέρονται στην παρ.2 του άρθρου 35 του Ν 1566/1985, έχει την ίδια μεταχείριση με το εκπαιδευτικό προσωπικό των δημοσίων σχολείων και συνεπώς, όσοι εκ του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού του ως άνω Ειδικού Δημοτικού Σχολείου έχουν και το απαραίτητο για όλους τους εκπαιδευτικούς τυπικό προσόν των παιδαγωγικών σπουδών, ήτοι πτυχίο ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ, μπορούν να ενταχθούν στις αντίστοιχες ειδικότητες – κλάδους της κατηγορίας ΠΕ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ.10 του άρθρου 3 του Ν 2817/2000.


ΝΣΚ/296/2012

Ωράριο εργασίας καθηγητών φυσικής αγωγής, οι οποίοι εργάζονται σε Ν.Π.Δ.Δ. των Ο.Τ.Α.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι καθηγητές φυσικής αγωγής, οι οποίοι εργάζονται με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε Ν.Π.Δ.Δ. των Ο.Τ.Α., δεν υπάγονται, ως προς το εβδομαδιαίο ωράριο εργασίας τους, στις ισχύουσες για τους καθηγητές φυσικής αγωγής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διατάξεις του άρθρου 14 παρ.13 εδαφ.ε’ του Ν. 1566/1985. Το ωράριό τους καθορίζεται από τις διατάξεις του Ν. 3584/2007 (Κώδικας Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων). (ομοφ.)


ΝΣΚ/199/2010

Χορήγηση ή μη άδειας ίδρυσης ιδιωτικού νηπιαγωγείου κατά την παρ.1 του άρθρου 6 του Ν 682/1977 σε εκπαιδευτικό κάτοχο του βασικού τίτλου σπουδών κατ’ άρθρο 14 του Ν 1566/1985, χωρίς τίτλο παιδαγωγικής καταρτίσεως – Έννοια «τυπικών προσόντων» ιδρυτή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Από την έναρξη ισχύος του Ν 3194/2003 το πτυχίο παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας δεν θεωρείται τυπικό προσόν διορισμού για όλους τους κλάδους των εκπαιδευτικών του άρθρου 14 του Ν 1566/1985, αλλά παρέχει στον κάτοχο τούτου δικαίωμα πρόταξης έναντι των λοιπών υποψηφίων. Κατ’ ακολουθίαν, αφού το προαναφερόμενο πτυχίο δεν απαιτείται για το διορισμό στο Δημόσιο σε θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού ή για την πρόσληψη ως αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού των ως άνω κλάδων, δεν αποτελεί τυπικό προσόν του ιδρυτή ιδιωτικού σχολείου, υπό την προϋπόθεση όμως ότι κατέχει αυτός το βασικό τίτλο σπουδών που του παρέχει δικαίωμα διορισμού στην εκπαίδευση. Εν όψει των ανωτέρω, η πρώτη των αιτουσών η οποία κατέχει τον προβλεπόμενο τίτλο σπουδών για το διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ. 8 περ. ιη του Ν 1566/1985, χωρίς όμως να έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης, δικαιούται άδεια ίδρυσης ιδιωτικού νηπιαγωγείου, σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 6 του Ν 682/1977.


ΝΣΚ/91/2013

Χορήγηση ή μη άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε εκπαιδευτικό πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν μπορεί να χορηγηθεί σε εκπαιδευτικό άδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου με αμοιβή, για την άσκηση καθηκόντων διευθύνοντος συμβούλου Δημοτικής Ανώνυμης Εταιρείας. (ομοφ.)


159514/ΓΔ4/2020

«Εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητών/τριών, γονέων και εκπαιδευτικών από το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π.) » ΑΔΑ:6ΤΒ446ΜΤΛΗ-ΦΘ1


63314/ΓΔ4/2020

Τρόπος επαναλειτουργίας σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης μετά τη λήξη της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας τους.


103691/Δ3/2022

Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καταργήσεις Τομέων και Ειδικοτήτων σε ήδη υφιστάμενα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. - Λ.και προαγωγές Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2022-2023.


6603/ΓΔ4/2021

Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο.