×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/55/2021

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ένταξη ή μη των ιδιοκτησιών που εμπεριέχονται στους χώρους που περικλείονται με τους αριθμούς 164, 165 και 166 στην περιοχή του λόφου Θαλλώσι-Προφήτη Ηλία Δήμου Πεντέλης στο σχέδιο πόλης Νέας Πεντέλης.(..)
Oι χώροι που φέρουν τους αριθμούς 164, 165 και 166, κείμενοι στην ευρύτερη έκταση της περιοχής «Λόφος Θαλλώσι-Προφήτης Ηλίας», στη Νέα Πεντέλη Αττικής η οποία εντάχθηκε στο σχέδιο πόλης με το β.δ/γμα από 20.1.1956, δεν εμπίπτουν στο σχέδιο πόλης, καθώς στο διάγραμμα που συνοδεύει το ανωτέρω βασιλικό διάταγμα έγκρισης του εν λόγω σχεδίου, ως προς την ανωτέρω ευρύτερη έκταση «Λόφος Θαλλώσι-Προφήτης Ηλίας» που περιβάλλεται στο σχέδιο από πράσινη ρυμοτομική γραμμή, δεν περιέχονται ρυμοτομικού χαρακτήρα ρυθμίσεις για τη διάταξη και διαρρύθμιση των οικοδομήσιμων και κοινοχρήστων χώρων και δεν καθορίζεται η έκταση αυτή ως κοινόχρηστος χώρος (κατά πλειοψηφία).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/Τ1/80/2007

Επιστροφή ποσού των 440 ευρώ στο φερόμενο σ’ αυτό ως δικαιούχο, δημότη του ως άνω Δήμου, …………..,που φέρεται ότι καταβλήθηκε αχρεωστήτως, ως εισφορά σε χρήμα, λόγω ένταξης στο σχέδιο πόλης της περιοχής Προαστείου Δράμας.Μη νόμιμη


ΕΣ/Τμ7/58/2013

Ανάκληση της 106/2013 Πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο VII Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου...Για την Εξόφληση του 3ου και 4ου λογαριασμού της μελέτης με τίτλο «Σχέδιο Χωρικής Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης (ΣΧΟΟΑΠ)/Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΓΠΣ) Δήμου ......». 

ΑΕΠΠ/701/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση ή μεταρρύθμιση της απόφασης που έκανε αποδεκτή την τεχνική προσφορά της έτερης συμμετέχουσας εταιρείας για το Τμήμα 1 της σύμβασης, που αφορά στην «Προμήθεια και εγκατάσταση ειδικών καλλωπιστικών κατασκευών». Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει την προμήθεια και εγκατάσταση 164 καλλωπιστικών κατασκευών με ξύλινα περιβλήματα και ενσωματωμένες ζαρντινιέρες, καθώς και 164 πλαστικών κάδων ανακύκλωσης 1100lt. Οι κατασκευές έχουν σκοπό την αισθητική αναβάθμιση της πόλης και την προστασία της δημόσιας υγείας. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η έτερη εταιρεία δεν πληρούς τους όρους της διακήρυξης ως προς την τεχνική εμπειρία και τα πιστοποιητικά ποιότητας.


ΝΣΚ/69/2017

Εφαρμογή δασικής νομοθεσίας σε κοινόχρηστους χώρους που, χωρίς να χαρακτηρίζονται στο σχέδιο πόλης ως "πάρκα" ή "άλση", ως "κοινόχρηστοι χώροι πρασίνου" ή γενικότερα ως "αστικό πράσινο", έχουν αποκτήσει εν τοις πράγμασι τέτοιο χαρακτήρα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι κοινόχρηστοι χώροι που στο σχέδιο πόλεως δεν χαρακτηρίζονται ως "πάρκα" ή "άλση", ως "κοινόχρηστοι χώροι πρασίνου" ή γενικότερα ως "αστικό πράσινο" ούτε φέρουν άλλον ειδικότερο πολεοδομικό χαρακτηρισμό, αλλά έχουν "εν τοις πράγμασι" τέτοιο χαρακτήρα, δηλαδή φέρουν βλάστηση που μπορεί να δικαιολογήσει την εισαγωγή ρυμοτομικής ρύθμισης για τον χαρακτηρισμό τους ως "πάρκα" ή "άλση", αντιμετωπίζονται ως τέτοια και προστατεύονται από τις διατάξεις της δασικής νομοθεσίας, εφ' όσον η σχετική διαπίστωση του ανωτέρω χαρακτήρα από την αρμόδια δασική υπηρεσία ανάγεται στον χρόνο ένταξής τους στο οικείο σχέδιο (ομόφ).


ΝΣΚ/340/2011

Σχέδια πόλης εγκεκριμένα, χωρίς προσυπογραφή του Υπουργού Γεωργίας – Έγκυρα ή μη, ενόψει της διαδικασίας κατάρτισης Δασικών χαρτών και Προσωρινών Κτηματικών Χαρτών και Πινάκων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Α) Σχέδια πόλης, που εγκρίθηκαν χωρίς προσυπογραφή του Υπουργού Γεωργίας, τα οποία δεν έχουν ακυρωθεί πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ισχυρά σχέδια πόλης στο πλαίσιο κατάρτισης των Δασικών χαρτών και της εφαρμογής του άρθρου 23 του Ν 3889/2010. (ομοφ.) Β) Σχέδια πόλης , που εγκρίθηκαν χωρίς προσυπογραφή του Υπουργού Γεωργίας, τα οποία δεν έχουν ακυρωθεί, τμήματα των οποίων έχουν αποτυπωθεί στους Προσωρινούς Κτηματικούς Χάρτες (Π.Κ.Χ.) και Πίνακες (Π.Κ.Π.) του Ν 246/1976 ως έχοντα δασικό χαρακτήρα, πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ισχυρά σχέδια πόλης στο πλαίσιο κατάρτισης των Δασικών χαρτών και της εφαρμογής του άρθρου 23 του Ν 3889/2010. (ομοφ.)


ΣτΕ/ΤΜ.Ε/1799/2024

Η απόφαση 1799/2024 του Συμβουλίου της Επικρατείας απορρίπτει την αίτηση ακύρωσης κατά προεδρικού διατάγματος που τροποποίησε το ρυμοτομικό σχέδιο του Δήμου Θήβας, επιβάλλοντας εκ νέου ρυμοτομική απαλλοτρίωση σε ακίνητο των αιτούντων, το οποίο είχε χαρακτηριστεί ως κοινόχρηστος χώρος. Οι αιτούντες ισχυρίστηκαν παραβίαση της αρχής της απαγόρευσης δεύτερης επανεπιβολής απαλλοτρίωσης (Ν. 4759/2020) και έλλειψη σοβαρής πολεοδομικής αναγκαιότητας. Το Δικαστήριο έκρινε ότι η διαδικασία, η οποία κινήθηκε το 2018, εμπίπτει στις μεταβατικές διατάξεις του Ν. 4787/2021 και όχι στον Ν. 4759/2020, και ότι συντρέχουν αμφότερες οι νόμιμες προϋποθέσεις για την επανεπιβολή: σοβαροί πολεοδομικοί λόγοι (διατήρηση της λειτουργικότητας της κεντρικής πλατείας) και οικονομική δυνατότητα του Δήμου για την καταβολή της αποζημίωσης.


Φ450/71855/3284/2019

Κανονισμός (ΕΕ) 165/2014 – Κάρτες ευφυούς ταχογράφου που εκδίδονται στο πλαίσιο αμοιβαίας συνδρομής μεταξύ κρατών μελών ΕΕ  ΑΔΑ:6ΕΩΦ465ΧΘΞ-ΩΣΡ


ΕλΣυν.Κλ.7/14/2015

Ανάθεση - Διαδικασία διαγωνισμού - κατάτμηση:Νόμιμη η ανάθεση σε δύο ξεχωριστές ετερρόρυθμες εταιρείες των προμηθειών φωτιστικών σωμάτων και βραχιόνων στην πρώτη, και αφετέρου ηλεκτρικών λαμπτήρων στην δεύτερη, καθόσον τα προμηθευθέντα είδη δεν αποτελούν κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας και τις συναλλακτικές αντιλήψεις όμοια ή ομοειδή αγαθά, συντείνουν μεν στην επίτευξη ενός κοινού σκοπού, ήτοι στο φωτισμό της πόλης, πλην όμως, δεν εντάσσονται σε μια ευρύτερη κοινή κατηγορία (γένους) ειδών, ούτε πολύ περισσότερο ταυτίζονται οι τεχνικές προδιαγραφές τους, ώστε ο διαχωρισμός αυτών και η ανάθεσή τους με ξεχωριστούς διαγωνισμούς να συνιστά ανεπίτρεπτη κατάτμηση και συνεπώς , νομίμως, ανατέθηκαν με δύο ξεχωριστούς πρόχειρους διαγωνισμούς, ανάλογα με το ύψος της προϋπολογιζόμενης δαπάνης της κάθε προμήθειας.


ΕλΣυν/Τμ.7/10/2012

Παροχή υπηρεσιών ενημέρωσης και προβολής στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και συγκεκριμένα στο ραδιόφωνο, πολιτιστικών εκδηλώσεων του ανωτέρω Οργανισμού(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη (ΙΙ), το Τμήμα κρίνει ότι η εντελλόμενη με το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι λειτουργική, γιατί η μετάδοση των σχετικών ραδιοφωνικών διαφημίσεων, φέρει τα χαρακτηριστικά ενημερωτικής προβολής εκδηλώσεων, που πρόκειται να οργανωθούν από τον ως άνω Οργανισμό, οι οποίες είναι συναφείς με τους σκοπούς που επιδιώκει, ήτοι την πολιτισμική ανάπτυξη της πόλης και την ψυχαγωγία των μελών του, και αποσκοπεί στην ευρύτερη συμμετοχή των πολιτών σε αυτές, γεγονός που αποτελεί προαπαιτούμενο για την επιτυχή διοργάνωσή τους. Κατ’ ακολουθία των προεκτεθέντων, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη, πλην όμως αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί λόγω λήξης του οικονομικού έτους 2011, τις πιστώσεις του προϋπολογισμού του οποίου βαρύνει.


Δ5/ΗΛ/Β/Φ.29/οικ.28005/2010

Καθορισμός διαδικασίας υποβολής και ελέγχου στοιχείων που υποβάλλουν οι αιτούντες για την ένταξή τους στο «Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο» προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, βάσει του άρθρου 34 του ν. 3882/2010 (ΦΕΚ Α΄ 166/22.09.2010).