ΝΣΚ/457/2002
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αρμόδιο Τεχνικό Συμβούλιο για την θεώρηση τροποποίησης της μελέτης κατασκευής έργου ΟΤΑ Α’ βαθμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Αρμόδιο για την θεώρηση της τροποποίησης της μελέτης του έργου «Κατασκευή υποδομών, ανωδομών και κοινοχρήστων χώρων και έργων στις σεισμόπληκτες περιοχές του Δήμου Άνω Λιοσίων», προϋπολογισμού δαπάνης 48,65 δις, είναι το Συμβούλιο Δημοτικών και Κοινοτικών Έργων και Θεώρησης Μελετών του ΥΠΕΣΔΔΑ. (πλειοψ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/352/2006
Έργα Ο.Τ.Α. Αρμόδιο Τεχνικό Συμβούλιο να γνωμοδοτήσει για την σύνταξη σύμβασης ανάθεσης συμπληρωματικών εργασιών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του Ν 1418/1984.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Στις περιπτώσεις που η θεώρηση της αρχικής μελέτης του έργου, φορέας του οποίου είναι Ο.Τ.Α. Α΄ βαθμού, έχει γίνει από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α., το Τεχνικό Συμβούλιο που γνωμοδοτεί για την σύναψη της σύμβασης για συμπληρωματικές εργασίες συμφώνως προς το άρθρο 8 παρ.2 Ν 1418/1984 είναι το Συμβούλιο Δημοτικών και Κοινοτικών Έργων και Θεώρησης Μελετών του Υπ. Εσωτερικών. Όταν η θεώρηση της αρχικής μελέτης δεν έχει γίνει από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εσωτερικών, στις περιπτώσεις που η δαπάνη που προκύπτει από το συγκριτικό πίνακα του έργου υπερβαίνει τα 3.000.000 ευρώ, παρότι η θεώρηση των Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε. και του ανακεφαλαιωτικού πίνακα γίνεται από το διευθυντή της τεχνικής υπηρεσίας του Υπουργείου αυτού, αρμόδιο Τεχνικό Συμβούλιο παραμένει το Νομαρχιακό Συμβούλιο Δημοσίων Έργων.
ΝΣΚ/117/2019
Αρμοδιότητα θεώρησης τεχνικών στοιχείων μελετών ιδιωτικού λιμενικού έργου.Φορέας της αρμοδιότητας για τη θεώρηση των τεχνικών στοιχείων των μελετών που αφορούν τη νομιμοποίηση ιδιωτικών λιμενικών έργων, είναι η Διεύθυνση Έργων της οικείας αυτοδιοικητικής Περιφέρειας (ομόφ.).
ΝΣΚ/124/2008
Αρμόδιο προς γνωμοδότηση Τεχνικό Συμβούλιο, για την ανάθεση σύμβασης παροχής υπηρεσιών, όταν κύριος του έργου είναι η Περιφέρεια. Υπό την ισχύ του άρθρου 9 του Ν 3316/2005, προκειμένης ανάθεσης σύμβασης παροχής υπηρεσιών, όταν κύριος του έργου είναι η Περιφέρεια και αναθέτουσα αρχή η Δ/νση Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας, αρμόδιο είναι το Τεχνικό Συμβούλιο της Περιφέρειας, σύμφωνα και με τις διατάξεις του Π.Δ/τος 131/1998.
ΝΣΚ/139/2002
Αρμοδιότητες θεώρησης και έγκρισης μελετών ιδιωτικών λιμενικών έργων και σχετικά με θέματα παραχώρησης χρήσης αιγιαλού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Αρμόδια για την θεώρηση και έγκριση των μελετών ιδιωτικών λιμενικών έργων και θεώρηση των κτηματολογικών στοιχείων στον αιγιαλό, είναι η Διεύθυνση Δημοσίων Εργων της Περιφερείας, που προβλέπεται στο άρθρο 6 παρ.3 του Ν. 2503/97, ως αρμόδια για τον προγραμματισμό και την μελέτη της περιφερειακής πολιτικής.
14856/2008
Υπό την ισχύ του άρθρου 9 του Ν.3316/2005 προκειμένης ανάθεσης σύμβασης παροχής υπηρεσιών, όταν κύριος του έργου είναι η Περιφέρεια και αναθέτουσα αρχή η Δ/νση Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας, αρμόδιο συμβούλιο για να γνωμοδοτήσει είναι το Τεχνικό Συμβούλιο της Περιφέρειας σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ/τος 131/1998.(ΕΓΚ.16).Σχ.η γνωμοδ.αριθμ.ΝΣΚ/124/2008.
ΝΣΚ/370/2010
Δημόσια έργα – Ακύρωση διαγωνισμού – Αρμόδιο τεχνικό γνωμοδοτικό συμβούλιο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Αρμόδιο τεχνικό συμβούλιο για διατύπωση γνώμης σχετικά με την ακύρωση διαγωνισμού σε περίπτωση που η οικονομική προσφορά του τελικού μειοδότη κρίνεται μη ικανοποιητική, όταν αναθέτουσα αρχή είναι η Δ/νση Δασών Νομού Φθιώτιδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας είναι το Περιφερειακό Συμβούλιο Δημοσίων Έργων.
ΕλΣυν.Κλ.7/190/2015
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑ.Ανάθεση:Μη νόμιμη η πληρωμή από Δήμο σε ιδιωτική εταιρεία του 1ου λογαριασμού του έργου «Αποκατάσταση ζημιών από τις θεομηνίες στην περιοχή ....», καθόσον μετά την έναρξη ισχύος του ν. 3852/2010 αρμόδιο όργανο για τις απευθείας αναθέσεις έργων σε εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις είναι η Οικονομική Επιτροπή και όχι το Δημοτικό Συμβούλιο.(συγγνωστή πλάνη)
ΥΠΕΣ/464/2009
Αποδοχή της αρ.580/2008 γνωμοδότησης του Ε’ Τμήματος του Ν.Σ.Κ.- Αρμόδιο Τεχνικό Συμβούλιο του άρθρου 31 παρ. 5 του Ν.3316/2005 για την τροποποίηση μελέτης (επισυνάπτεται η αριθμ.580/2008 Γν.του ΝΣΚ)
ΝΣΚ/62/2004
Υποβολή προς θεώρηση τεχνικής μελέτης του άρθρου 4 του ΚΜΛΕ σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 98 και 108 ΚΜΛΕ. Σιωπηρή θεώρηση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Σύμφωνα με το διδόμενο ιστορικό και τα έγγραφα του φακέλου, η τεχνική μελέτη του άρθρου 4 του ΚΜΛΕ εκμετάλλευσης του μεταλλευτικού έργου ΝΤ1 Ν. Φωκίδος υπεβλήθη εντός του προβλεπόμενου εννεαμήνου από της ισχύος (1-3-1985) του ΚΜΛΕ και επανυποβλήθηκε διορθωμένη κατά τις υποδείξεις της Υπηρεσίας και συνεπώς, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 98 και 108 α) του ΚΜΛΕ, η Διοίκηση όφειλε να ασκήσει την αρμοδιότητά της και να προβεί στη θεώρηση της μελέτης αυτής εντός της οριζόμενης προθεσμίας των τριάντα ημερών της και πάντως εντός ευλόγου χρόνου από την επανυποβολή της. Η διοίκηση δεν προέβη εντός των προαναφερομένων προθεσμιών σε θεώρηση της μελέτης αυτής, η οποία δεν θεωρείται σιωπηρώς εγκεκριμένη. Ενόψει όμως αυτών και των ειδικών συνθηκών της περιπτώσεως μπορεί και σήμερα να ερευνηθεί από τη διοίκηση η από κάθε άποψη νομιμότητα ή όχι της ως άνω μελέτης και να χωρήσει η θεώρηση (έγκριση) αυτής.
ΝΣΚ/342/2000
Δημόσιο. Μελέτες. "Ανάπτυξη Πανελλαδικού Ασυρματικού Δικτύου του Ε.Κ.Α.Β.". Αίτηση θεραπείας αναδόχου εταιρείας περί αποζημιώσεώς της για την υποβληθείσα στο Ε.Κ.Α.Β. προμελέτη του έργου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προεδρεύων: Α.Σοφός, Αντιπρόεδρος Εισηγήτρια: Χ.Αυγερινού, Πάρεδρος Κατ αρχήν, αρμόδιο να γνωμοδοτήσει επί της αιτήσεως θεραπείας του αναδόχου της μελέτης είναι το Τεχνικό Συμβούλιο του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας και όχι το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους. Επικουρικά, όμως, το Τμήμα καταλήγει ότι, η εταιρεία ILF CONSULTING ENGINEERS, ανάδοχος του έργου εκπόνηση μελέτης για την "Ανάπτυξη Πανελλαδικού Ασυρματικού Δικτύου του Ε.Κ.Α.Β." δεν δικαιούται να της καταβληθεί, ούτε συμβατική αμοιβή για την υποβληθείσα στο Ε.Κ.Α.Β. προμελέτη του έργου ούτε κάποια άλλη αποζημίωση, κατά τους όρους της από 13-5-1998 συμβάσεως μεταξύ αυτής και του Ε.Κ.Α.Β. επειδή, κατά την άποψη της Υπηρεσίας, δεν εκπονήθηκε η προμελέτη κατά οικονομοτεχνικώς άρτιο τρόπο και σύμφωνα προς τους κανόνες της επιστήμης και της τεχνικής, τους όρους της συμβάσεως και τις σχετικές προδιαγραφές.