ΝΣΚ/325/2005
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Δυνατότητα ή μη νέας τοποθετήσεως εκπαιδευτικού σε θέση Δ/ντή Τ.Ε.Ε., μετά την ανάκληση της τοποθετήσεώς του ως Δ/ντή Σ.Ε.Κ., κατ εφαρμογή ακυρωτικής αποφάσεως Διοικ. Εφετείου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Είναι αδύνατη η νέα τοποθέτηση εκπαιδευτικού, ως Δ/ντή Σ.Ε.Κ., όταν έχει λήξει η ισχύς του σχετικού αξιολογικού πίνακα Διευθυντών.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/46/2006
Το πτυχίο Π.Α.Τ.Ε.Σ./Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. ως μοριοδοτούμενο κριτήριο για την επιλογή Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και ΣΕΚ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Το πτυχίο Π.Α.Τ.Ε.Σ./Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. δεν πρέπει να προσμετρηθεί στην περίπτωση εκπαιδευτικού του κλάδου ΠΕ09 - Οικονομολόγου, υποψήφιου για την κάλυψη θέσης Δ/ντή Σχολικής Μονάδας και ΣΕΚ, εφόσον τούτο απετέλεσε γι’ αυτόν προσόν διορισμού.
ΝΣΚ/301/2004
Επιλογή Διευθυντών Δ/νσεων και Προϊσταμένων Γραφείων Β/θμιας Εκπ/σης. Υπολογισμός και μοριοδότηση εκπαιδευτικής υπηρεσίας υποψηφίου εκπαιδευτικού κατ άρθρα 14 παρ.2α, 3ζ και 28 παρ.1 του ΠΔ 25/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Το κατ άρθρο 28 παρ.1 του ΠΔ 25/2002 εξάμηνο θα υπολογισθεί κατά μήνες από την έναρξή του και όχι καθ ημέρα. β) Το Συμβούλιο Επιλογής Διευθυντών Δ/νσεων και Προϊσταμένων Γραφείων Δ.Ε., εφ όσον καταλήξει ότι προέβη σε μη νόμιμη μοριοδότηση του ως άνω εκπαιδευτικού δύναται να ανακαλέσει τις πράξεις του εκείνες στις οποίες αυτή αναφέρεται.
ΝΣΚ/291/2009
Συμμόρφωση Διοικήσεως σε δικαστική απόφαση. Ακύρωση διαδικασίας επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Β/θμιας Εκπαίδευσης λόγω μη νόμιμης σύνθεσης συλλογικού οργάνου (παράνομη συμμετοχή στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο κρινόντων και κρινομένων).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Η ως άνω απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών ακυρώνει στο σύνολό της όχι μόνο την πράξη του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης Αττικής αλλά και τις προηγηθείσες αυτής εφόσον ελήφθησαν μετά γνώμη του πάσχοντος από μη νόμιμη σύνθεση Υπηρεσιακού Συμβουλίου. β) Μόνη δυνατή συμμόρφωση της Διοίκησης προς το συγκεκριμένο ακυρωτικό αποτέλεσμα είναι, ενόψει του πηγάζοντος από την αιτιολογία της απόφασης δεδικασμένου, η εξ αρχής κίνηση της όλης διαδικασίας επιλογής και τοποθέτησης διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
ΝΣΚ/68/2004
Επιλογή Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και ΣΕΚ. Νομιμότητα ενεργειών του ΠΥΣΔΕ Μεσσηνίας προκειμένου να συμμορφωθεί με ακυρωτική απόφαση του Διοικ. Εφετείου Τριπόλεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η εκ μέρους του ΠΥΣΔΕ Μεσσηνίας πρόσκληση των υποψηφίων Δ/ντών Σχολικών Μονάδων και ΣΕΚ για παραχώρηση νέας συνεντεύξεως, εν όψει συμμορφώσεως της Διοικήσεως με δικαστική απόφαση, είναι επιτρεπτή κατά τις διατάξεις του ΠΔ 25/2002, άρθρα 18 και 10 παρ.2 του Γ’ Κεφ. αυτού, πλην όμως η εκδοθείσα πράξη του χρήζει επαρκέστερης αιτιολογίας.
ΝΣΚ/4/2017
Μετακίνησεις-μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας (Φ.Ε.) από ένα σχολείο της σε άλλο - Ορισμός Διευθυντών των σχολικών μονάδων αυτής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν επιτρέπεται κατά το νόμο η μετακίνηση-μετάθεση των εκπαιδευτικών της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας (Φ.Ε.) από ένα σχολείο της σε άλλο (πλειοψ.). Επιτρέπεται ο ορισμός και η τοποθέτηση σε θέση Διευθυντή σχολικής μονάδας της Φ.Ε., εκπαιδευτικού ο οποίος ανήκει οργανικά σε άλλη σχολική της μονάδα (πλειοψ.)
ΝΣΚ/443/2004
Εφαρμογή ή μη της παρ.11 του άρθρου 28 του Ν 2646/1998 και στα Κέντρα Ψυχικής Υγείας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Δύναται, καταρχήν, να εφαρμοσθεί η διάταξη της παρ.11 του άρθρου 28 του Ν 2646/1998, εν προκειμένω, όμως, δεν τίθεται θέμα ανακατανομής των θέσεων των ιατρών (Διευθυντών Ψυχιατρικής) μεταξύ του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Χανίων και του Θεραπευτηρίου Ψυχικών Παθήσεων Χανίων και β) δύναται να μετακινηθεί με απόφαση του Διοικητή του Θεραπευτηρίου Ψυχικών Παθήσεων Χανίων ιατρός με βαθμό Δ/ντή Ψυχιατρικής, ο οποίος κατέχει οργανική θέση στο νοσοκομείο, προς το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Χανίων, όπου υπάρχει ήδη συσταθείσα κενή θέση Δ/ντή Ψυχιατρικής, μη αποκλειομένης, βέβαια, σε κάθε περίπτωση, και της αποσπάσεως αυτού, υπό τις προϋποθέσεις και σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται στο άρθρο 75 του Ν 2071/1992.
ΝΣΚ/210/2007
Ενέργειες Διοικήσεως κατόπιν ακυρώσεως της τοποθετήσεως (Βοηθού) Ακολούθου Άμυνας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη να συμμορφωθεί προς την δικαστική απόφαση, με την οποία ακυρώθηκε η τοποθέτηση του Βοηθού ΑΚΑΜ Στρατολόγου, β) η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη να ανακαλέσει τον ανωτέρω εντός ευλόγου χρόνου, γ) περαιτέρω η Διοίκηση δεν έχει κατ’ αρχήν την υποχρέωση να τοποθετήσει άλλον αξιωματικό προς πλήρωση της κενής θέσεως και δ) εφόσον καθίσταται αναγκαία για λόγους δημοσίου συμφέροντος η πλήρωση αυτής, η επιλογή του αξιωματικού θα γίνει σύμφωνα με τα ορισθησόμενα στο Π.Δ/γμα που πρέπει να εκδοθεί σχετικώς.
ΝΣΚ/105/2015
Εγκυρότητα Υπουργικών Αποφάσεων περί ορισμού υπαλλήλου ως Προϊσταμένης και περί παραμονής της στην Υπηρεσία μέχρι τη συμπλήρωση του 67ου έτους της ηλικίας της και ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβεί η Διοίκηση προς συμμόρφωση, μετά την έκδοση ακυρωτικής απόφασης του ΣτΕ.
α) Είναι ισχυρές, ως εκδοθείσες με τις νόμιμες προϋποθέσεις και τα πραγματικά δεδομένα που ίσχυαν κατά τον χρόνο έκδοσής τους, η υπ’ αριθ. 37382/Δ/17307/20-10-2014 απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας για την τοποθέτηση της Α.Α.- Δ. ως Προϊσταμένης στην Γενική Διεύθυνση Κοινωνικής Ασφάλισης της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων του ιδίου Υπουργείου και η υπ’ αριθ. 40235/Δ9.8175/24-11-2014 απόφαση του ιδίου Υπουργού για παραμονή της στην Υπηρεσία και πέραν της 31-12-2014. β) Η ανωτέρω ασκεί νομίμως τα καθήκοντά της, μέχρι την επιλογή και τοποθέτηση νέου προϊσταμένου με νόμιμη διαδικασία, και έως την συμπλήρωση του 67ου έτους της ηλικίας της και γ) Η ερωτώσα αρμόδια Υπηρεσία, σε συμμόρφωση προς την υπ’ αριθ.4613/2014 απόφαση της Ολομελείας του ΣτΕ, πρέπει να θεωρήσει άκυρη την τοποθέτηση που έγινε με την ακυρωθείσα Υπουργική Απόφαση και να εκκινήσει την διαδικασία επιλογής Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Κοινωνικής Ασφάλισης του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, αφού συμπεριλάβει και την παραλειφθείσα υπάλληλο Φ.Κ. - αιτούσα στην ακυρωτική δίκη επί της οποίας εκδόθηκε η άνω απόφαση. (ομοφ.)
ΝΣΚ/206/2011
Διαδικασία συμμόρφωσης σε ακυρωτικές αποφάσεις των Διοικητικών Εφετείων που αφορούν στους πίνακες κατάταξης επιλογής υποψηφίων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων του έτους 2007.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
1) Το συλλογικό όργανο πρέπει να επανασυγκροτηθεί στην περίπτωση που στη σύνθεσή του μετέχουν μέλη των οποίων η ιδιότητα έχει προκύψει από ακυρωθείσα επιλογή με βάση δικαστική απόφαση. 2) Μετά από ακύρωση διοικητικής πράξης για τυπικούς λόγους, το συλλογικό όργανο επιλαμβάνεται αυτής υπό την εκάστοτε νόμιμη συγκρότηση και σύνθεση αυτού. 3) Όταν η Διοίκηση πρόκειται να συμμορφωθεί προς το περιεχόμενο ακυρωτικής δικαστικής απόφασης και έχει μεταβληθεί το νομικό καθεστώς που ρύθμιζε την έκδοση της πράξης, για την έκδοση νέας πράξης θα ληφθούν υπόψη τα πραγματικά περιστατικά και οι κανόνες του ουσιαστικού δικαίου που ίσχυαν κατά την έκδοση της ακυρωθείσας πράξης. 4) Στην απαιτούμενη κατά το νόμο συνέντευξη θα κληθούν όλοι και εκείνοι που δικαιώθηκαν από τις δικαστικές αποφάσεις αλλά και οι συνυποψήφιοί τους. 5) Η ενδεχόμενη τοποθέτηση αυτών που θα κληθούν σε συνέντευξη σε άλλη θέση στελέχους εκπαίδευσης δεν επηρεάζει τη συμμετοχή στην εκ νέου αξιολόγηση. 6) Η Διοίκηση οφείλει να συμμορφώνεται στις δικαστικές αποφάσεις εντός ευλόγου χρόνου. (ομοφ.)
ΑΕΠΠ/197/2021
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της διακήρυξης με αριθμ. πρωτ. ..., η οποία αφορά στην ηλεκτρονική ανοικτή διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης άνω των ορίων για την 'προμήθεια και τοποθέτηση φωτιστικών κορυφής, τεχνολογίας LED' για τις ανάγκες της Διεύθυνσης Ηλεκτρολογικού του ... διάρκειας οκτώ (8) μηνών. Οι κύριοι λόγοι αμφισβήτησης αφορούν: (α) τη ζητούμενη έκθεση δοκιμής (test report) του κατασκευαστή των LED σύμφωνα με πρότυπα LM80-08&TM-21-08, η οποία κρίνεται περιοριστική και τεχνικά αδύνατη, (β) την απαίτηση ταυτοποίησης των δεδομένων δοκιμών με τα πραγματικά δεδομένα λειτουργίας, (γ) τον αποκλεισμό φορέων πιστοποίησης εκτός ΕΑ-MLA, και (δ) τη διατύπωση όρων κατασκευής που κρίνονται ασαφείς και αυθαίρετοι. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι όροι αυτοί παραβιάζουν τις αρχές της ίσης μεταχείρισης, της διαφάνειας και του ελεύθερου ανταγωνισμού.