×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/323/2004

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Συμμόρφωση Διοικήσεως προς απόφαση του ΣτΕ. Συνέπειες από την εφαρμογή της αποφάσεως.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη να συμμορφώνεται απροφασίστως και χωρίς οποιαδήποτε καθυστέρηση προς τις αποφάσεις των δικαστηρίων, που το περιεχόμενό τους προσδιορίζει τον τρόπο και την έκταση της συμμορφώσεως. Αν, λοιπόν, η Διοίκηση οφείλει να εντάξει κάποιον στο οικείο Τμήμα της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (Σ.Σ.Α.Σ.) με τους επιτυχόντες του ακαδημαϊκού έτους 1995 -1996 και όχι του ακαδημαϊκού έτους 1996 –1997, πρέπει να επαναφέρει τα πράγματα στην θέση, που θα βρίσκονταν (από νομικής και πραγματικής απόψεως), αν δεν είχε μεσολαβήσει η παράλειψή της. Ο πλασματικός χρόνος φοιτήσεως κατά το ακαδημαϊκό έτος 1995 -1996 είναι χρόνος πραγματικής υπηρεσίας ως προς τις έννομες συνέπειες, λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του χρονοεπιδόματος και είναι χρόνος συντάξιμης υπηρεσίας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/194/2003

Μισθολογική προαγωγή σε στρατιωτικούς. Προσμέτρηση χρόνου σπουδών ως χρόνου πραγματικής υπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας, για την, κατά τις διατάξεις του Ν 3016/2002, απονομή της μισθολογικής προαγωγής στους τελειοφοίτους κατά τον χρόνο κατατάξεως, προσμετρείται ο ελάχιστος απαιτούμενος, σύμφωνα με τον Οργανισμό της κάθε Σχολής, χρόνος φοιτήσεως για την απόκτηση της ιδιότητας του τελειοφοίτου.


ΝΣΚ/95/2003

Ειδική άδεια εκπαιδευτικών εκλεγμένων δημάρχων κλπ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι τελούντες σε ειδική άδεια, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 298 του ΠΔ 410/1995 και 113 του ΠΔ 30/1996 όπως αυτά ισχύουν σήμερα, εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση μετάθεσης εφόσον θεμελιώνουν σύμφωνα με το άρθρο 7 του ΠΔ 100/1997 δικαίωμα μετάθεσης, ο δε χρόνος κατά τον οποίο τελούν σε ειδική άδεια θα ληφθεί υπόψη ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας αυτών στην οργανική τους θέση. (ομοφ.)


ΝΣΚ/232/2006

Συμμόρφωση της Διοίκησης προς ακυρωτική δικαστική απόφαση. Χρόνος πρόσληψης του δικαιωθέντα υπαλλήλου. Διοικητικές και οικονομικές συνέπειες της πρόσληψης αυτής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Διοίκηση, συμμορφούμενη προς το διατακτικό ακυρωτικής απόφασης Διοικητικού Δικαστηρίου για την πρόσληψη υπαλλήλου της, υποχρεούται να τον προσλάβει αναδρομικά από το χρόνο έκδοσης των ακυρωθεισών πράξεων, με τις εντεύθεν διοικητικές και οικονομικές συνέπειες της αναδρομικής πρόσληψης του υπαλλήλου (υπηρεσιακή εξέλιξη, καταβολή αποδοχών κλπ).


ΝΣΚ/305/2011

Επάνοδος στην υπηρεσία, κατ’ εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 10 παρ.19 του Ν.3863/2010, απολυθέντος μονίμου υπαλλήλου του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Συνέπειες.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Επί απολύσεως μονίμου υπαλλήλου του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (λόγω συμπληρώσεως του 60ου έτους της ηλικίας του και 35 ετών πραγματικής και συνταξίμου υπηρεσίας) και επανόδου αυτού στην υπηρεσία, κατ’ εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 10 παρ.19 του Ν.3863/2010, ο χρόνος κατά τον οποίο διετέλεσε αυτός εκτός υπηρεσίας, θεωρείται ως τοιούτος πραγματικής υπηρεσίας με όλες τις εκ του χαρακτηρισμού αυτού συνέπειες. (ομοφ.)


ΝΣΚ/114/2008

Υποχρεωτικός ή μη συνυπολογισμός του χρόνου της στρατιωτικής θητείας για τον υπολογισμό της 35ετούς πραγματικής υπηρεσίας για την αποστρατεία Αξιωματικού Λ.Σ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Πρόεδρος: Γ. Πουλάκος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Ν. Μουκαζής, Πάρεδρος Κατά τη μία γνώμη υπάρχει κενό στο νόμο και ως εκ τούτου εφαρμόζονται αναλογικά οι ισχύουσες για τους Αξιωματικούς των Ε.Δ. διατάξεις του Ν 2439/1996. Συνεπώς δεν είναι υποχρεωτική η προσμέτρηση του χρόνου της στρατιωτικής θητείας για τον υπολογισμό της πραγματικής 35ετίας. Κατά την άλλη γνώμη ο διανυθείς στις Ένοπλες Δυνάμεις, προς εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων κληρωτών και εφέδρων χρόνος λαμβάνεται υποχρεωτικά υπόψη.


ΝΣΚ/485/2003

Αναρρωτικές άδειες δημοσίων υπαλλήλων, μη εγκριθείσες από την αρμοδία υγειονομική επιτροπή. Συνέπειες. Υπολογισμός ή μη του χρόνου αυτών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο χρόνος των αναρρωτικών αδειών των δημοσίων υπαλλήλων, οι οποίες δεν εγκρίθηκαν από τις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές είναι χρόνος αυθαίρετης αποχής από τα καθήκοντά τους και ως τέτοιος δεν λαμβάνεται υπόψη α) στην βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξή τους και β) δεν θεωρείται ως συντάξιμος, πλην όμως, θεωρείται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας.


ΝΣΚ/211/2004

Αναγνώριση του χρόνου διώξεως για αντιδικτατορική δράση προσώπων μη συνδεόμενων υπηρεσιακώς με το Ελληνικό Δημόσιο κατά το χρόνο αυτό και μετέπειτα εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης, ως χρόνου πραγματικής υπηρεσίας κατ’ άρθρο 9 του Ν 2390/1996.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Το χρονικό διάστημα της διώξεως για αντιδικτατορική δράση εκπαιδευτικών δημοσίων υπαλλήλων, που αντιστοιχεί στο χρόνο κατά τον οποίο οι Ελληνικές αρχές αρνούντο σ’ αυτούς την ανανέωση του διαβατηρίου τους και δεν συνεδέοντο με οποιαδήποτε υπηρεσιακή σχέση με το Ελλ. Δημόσιο, λογίζεται κατ’ άρθρο 9 του Ν 2390/1996 ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στο Δημόσιο, όχι όμως και συντάξιμης. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/483/2008

Ταμείο Συντάξεως Προσωπικού Αγροτικής Τραπέζης της Ελλάδος – Πλασματικός χρόνος ασφάλισης – Έτη σπουδών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Από όλους τους ασφαλισμένους του ΤΣΠ-ΑΤΕ κατά την 31-12-2006, μόνον αυτοί οι οποίοι προσελήφθησαν πριν την 31-12-1992 και οι οποίοι αφ’ ενός μεν έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον είκοσι πέντε χρόνια πραγματικής υπηρεσίας, αφ’ ετέρου δε έχουν αναγνωρίσει και εξαγοράσει τον χρόνο σπουδών τους μέχρι 31-12-1993 ή έχουν υποβάλει, ως έχοντες σχετικό δικαίωμα, μέχρι 30-4-2001 σχετική αίτηση για εξαγορά, δικαιούνται να τον συνυπολογίσουν ως πλασματικό χρόνο, προκειμένου να συνταξιοδοτηθούν τελικά με τριάντα πέντε χρόνια ασφάλισης.


ΝΣΚ/376/2013

Βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη δύο υπαλλήλων του Υπουργείου Οικονομικών – Συνυπολογισμός του χρόνου αργίας στο συνολικό χρόνο πραγματικής τους δημόσιας υπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Διοίκηση υποχρεούται κατά τη βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη των πιο πάνω υπαλλήλων να συνυπολογίσει τον χρόνο αργίας τούτων στο συνολικό χρόνο πραγματικής τους δημόσιας υπηρεσίας, δεσμευόμενη από τις κρίσεις των ΔΕΑ 3140, 3141/2001, με όλες τις προεκτεθείσες ευνοϊκές υπέρ των συγκεκριμένων υπαλλήλων συνέπειες. (πλειοψ.) Εκδόθηκε η 235/14 Γνωμ. Ολομελείας ΝΣΚ


ΝΣΚ/180/2008

Υπολογισμός του χρόνου φοίτησης εκπαιδευτικού στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης για τη μονιμοποίηση και τη βαθμολογική εξέλιξη αυτής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο χρόνος φοίτησης της εκπαιδευτικού Α.Π. στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για τη μονιμοποίηση και τη βαθμολογική της εξέλιξη, καθόσον ναι μεν ο χρόνος αυτός θεωρείται χρόνος πραγματικής υπηρεσίας, πλην, όμως, για την αξιολόγησή της προκειμένου αυτή να μονιμοποιηθεί και να εξελιχθεί βαθμολογικά, θα πρέπει να έχει τον απαιτούμενο από τις οικείες διατάξεις χρόνο υπηρεσίας σε σχολική μονάδα. Αντίθετη εκδοχή θα οδηγούσε σε προνομιακή μεταχείριση αυτής έναντι των συναδέλφων της χωρίς να συντρέχει δικαιολογητικός προς τούτο λόγος, καθόσον η εκπαίδευση που παρέχεται στη Σχολή δεν είναι συναφής με το έργο του εκπαιδευτικού. Προφανές είναι ότι ο προαναφερόμενος χρόνος, ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας, θα ληφθεί υπόψη για τη μισθολογική εξέλιξη. (πλειοψ.)