×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/317/2006

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Περιπτώσεις μη χειροτερεύσεως θέσεως προσφεύγοντος στην Αναθεωρητική Υγειονομική Επιτροπή του Στρατού (Α.Υ.Ε.Σ.).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων έχουν την δυνατότητα να προσφύγουν εμπροθέσμως στην Αναθεωρητική Υγειονομική Επιτροπή του Στρατού (Α.Υ.Ε.Σ.) κατά αναθεωρήσιμων γνωματεύσεων της Ανώτατης του Στρατού Υγειονομικής Επιτροπής (Α.Σ.Υ.Ε.), επικαλούμενα προσωπικό έννομο συμφέρον, που συναρτάται με την κατάσταση της υγείας τους και την κατά περίπτωση υπηρεσιακή τους κατάσταση, καθώς και την κατάσταση στην οποία θεωρούν ότι πρέπει να υπαχθούν. Η χειροτέρευση της θέσεώς τους, που απαγορεύεται, επέρχεται όταν αυτεπαγγέλτως τίθενται σε κατάσταση άλλη από αυτήν που ζητούν με την προσφυγή τους, και επομένως η τυχόν αποδοχή ή απόρριψη του προβαλλομένου με την προσφυγή αιτήματός τους δεν συνιστά χειροτέρευση της θέσεώς τους.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/101/2005

Ενέργειες Διοικήσεως για εκτέλεση ακυρωτικής αποφάσεως Διοικητικού Εφετείου. Προϋποθέσεις παραπομπής αξιωματικών σε Ανωτάτη Υγειονομική Επιτροπή από τον ΥΕΘΑ ή Α/ΓΕΣ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Η Διοίκηση οφείλει σε εκτέλεση της σχετικής ακυρωτικής αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών να αναπέμψει την υπόθεση του υπόψη Αξ/κού στην ΑΥΕΣ προκειμένου αυτή να απαντήσει επί των τεθέντων διευκρινιστικών ερωτημάτων από το Α.Σ.Σ., το οποίο στη συνέχεια -αναλόγως των απαντήσεων αυτής- είναι αρμόδιο να αποφανθεί: ι) εάν ο υπόψη αξιωματικός πρέπει να εξακολουθήσει να παραμείνει στο στράτευμα και να εκτελεί υπηρεσία γραφείου ή ιι) υπέρ της μη παραμονής του στο στράτευμα με ειδική αναφορά στις υπηρεσιακές ανάγκες, οι οποίες δεν επιτρέπουν την παραμονή και την ένταξη τούτου στην υπηρεσία γραφείου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 14 παρ.6 και 7 του ΝΔ 1400/1973. β) Δεν δύνανται ο ΥΕΘΑ ή ο Α/ΓΕΣ να παραπέμψουν νομίμως εκ νέου τον υπόψη αξιωματικό στην Ανωτάτη Υγειονομική Επιτροπή Στρατού. (ομοφ.)


ΝΣΚ/28/2020

Εάν δύναται η Δευτεροβάθμια Υγειονομική Επιτροπή των ΚΕ.Π.Α. να μειώσει το ποσοστό αναπηρίας, το οποίο έχει προσδιορισθεί από την Πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή κατά ιατρική κρίση, σε ποιές περιπτώσεις, και εάν δύναται να μειωθεί η χρονική διάρκεια ισχύος της ιατρικής κρίσης από την Επιτροπή αυτή.(...)Η Δευτεροβάθμια Επιτροπή των Κ.Ε.Π.Α., σε περίπτωση άσκησης προσφυγής του ασφαλισμένου, δεν δύναται να μειώσει το ποσοστό αναπηρίας όπως αυτό καθορίσθηκε από την αρμόδια Πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή, ούτε τη διάρκεια ισχύος της ιατρικής κρίσης. Εάν ασκηθούν προσφυγές και από τα δύο «διάδικα» μέρη, ήτοι από τον ασφαλιστικό οργανισμό και τον ασφαλισμένο, ή μόνο από το αρμόδιο ασφαλιστικό όργανο, τότε η Δευτεροβάθμια Επιτροπή των Κ.Ε.Π.Α., δύναται να μειώσει τόσο το ποσοστό της ιατρικής αναπηρίας, όσο και τη διάρκεια ισχύος της.


ΝΣΚ/485/2003

Αναρρωτικές άδειες δημοσίων υπαλλήλων, μη εγκριθείσες από την αρμοδία υγειονομική επιτροπή. Συνέπειες. Υπολογισμός ή μη του χρόνου αυτών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο χρόνος των αναρρωτικών αδειών των δημοσίων υπαλλήλων, οι οποίες δεν εγκρίθηκαν από τις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές είναι χρόνος αυθαίρετης αποχής από τα καθήκοντά τους και ως τέτοιος δεν λαμβάνεται υπόψη α) στην βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξή τους και β) δεν θεωρείται ως συντάξιμος, πλην όμως, θεωρείται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας.


ΝΣΚ/379/2005

Επανεγγραφή διαγραφέντος σπουδαστή Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι νόμιμη η παραπομπή στη Δευτεροβάθμια Υγειονομική Επιτροπή (ΑΥΕΝ) σπουδαστή ΑΕΝ κατόπιν αιτήματός του, ο οποίος διαγράφηκε για λόγους υγείας ύστερα από γνωμάτευση της ΑΝΥΕ.


ΣΤΕ/116/2001

Οι αιτούντες ζητούν την αναστολή αναθεωρήσεως του Ελληνικού Συντάγματος από την παρούσα Αναθεωρητική Βουλή.(....)Στην προκειμένη περίπτωση το δικόγραφο της κρινομένης αιτήσεως υπογράφεται από τους ίδιους τους αιτούντες. Συνεπώς, η αίτηση αυτή πρέπει να απορριφθεί ως απαράδεκτη, προεχόντως, διότι δεν υπογράφεται από δικηγόρο.Απορρίπτει την κρινόμενη αίτηση.


ΙΚΑ/Π51/22/2016

Ανακεφαλαίωση οδηγιών διαχείρισης αιτημάτων πιστοποίησης αναπηρίας προς αποφυγή εκ νέου εισαγωγής τους σε Υγειονομική Επιτροπή ΚΕ.Π.Α. για συμπλήρωση εκδοθείσας γνωμάτευσης σε ισχύ – 2. Κρίση επ’ αόριστον της διάρκειας αναπηρίας, όταν η κύρια πάθηση του αιτούντος υπάγεται στις παθήσεις του Πίνακα της με αρ.Φ.11321/οικ.31102/1870/ 31.10.2013 (ΦΕΚ 2906/τ.Β΄/18-11-2013) Yπουργικής Aπόφασης»


ΝΣΚ/297/2015

α) Δημιουργία ή μη κωλύματος για τη θέση πυροσβέστη πενταετούς υποχρέωσης σε πολεμική (μόνιμη) διαθεσιμότητα ή υπηρεσία γραφείου, κατά τα προβλεπόμενα στις παρ.17 και 18 του άρθρου 15 του ν. 3938/2011, ενόψει του γεγονότος ότι η θητεία του είναι πενταετής. β) Αρμόδια υγειονομική επιτροπή για την εφαρμογή των ίδιων, ως άνω, διατάξεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Δεν δημιουργείται κώλυμα για τη θέση πυροσβέστη πενταετούς υποχρέωσης σε υπηρεσία γραφείου και, αν κριθεί αρμοδίως ότι δεν έχει την ικανότητα προς τούτο, τη θέση του σε πολεμική (μόνιμη) διαθεσιμότητα, κατά τα προβλεπόμενα στις διατάξεις των παραγράφων 17 και 18 του άρθρου 15 του ν. 3938/2011, από το γεγονός ότι η θητεία των υπαλλήλων αυτών περιορίζεται χρονικά στα πέντε έτη, δυναμένη να παραταθεί ή να αποκτήσει μόνιμο χαρακτήρα υπό προϋποθέσεις, και β) ως οικεία υγειονομική επιτροπή για την εφαρμογή των διαλαμβανομένων στις ίδιες, ως άνω, διατάξεις, νοείται αυτή του Πυροσβεστικού Σώματος (Α.Υ.Ε.Π.Σ.). (ομοφ.)


ΝΣΚ/436/2004

Δήμαρχοι. Θέση σε κατάσταση αργίας κατ’ εφαρμογή του άρθρου 187 Δ.Κ.Κ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η καταδίκη Δημάρχου με οριστική απόφαση Ποινικού Δικαστηρίου, για το αδίκημα της ψευδούς βεβαίωσης (άρθρο 242 παρ.1 Ποιν. Κώδικα), παρέχει έρεισμα, κατ’ άρθρο 187 Δ.Κ.Κ., για την έκδοση διαπιστωτικής πράξεως του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας περί θέσεώς του σε αργία.


ΝΣΚ/481/2005

Αξιωματικοί τιθέμενοι εκτός οργανικών θέσεων (Ε.Ο.Θ.). Συνέχιση της μετοχικής τους σχέσης με τον Ειδικό Λογαριασμό του Μ.Τ.Σ. (πρώην Ταμείο Αλληλοβοηθείας Στρατού) αφότου τεθούν εκτός οργανικών θέσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι εκτός οργανικών θέσεων τιθέμενοι αξιωματικοί παραμένουν σε καθεστώς πλήρους ενεργού υπηρεσίας, όπως και οι ε.ε. μόνιμοι αξ/κοί του Στρατού Ξηράς. Ως εκ τούτου δεν διακόπτεται η μετοχική τους σχέση με τον Ειδικό Λογαριασμό του Μ.Τ.Σ., αλλά εξακολουθεί να υφίσταται μέχρι την τελευταία ημέρα εκείνου του μήνα, κατά την διάρκεια του οποίου θα δημοσιευθεί στην ΕτΚ η διοικητική πράξη, με την οποία αποστρατεύονται.


ΝΣΚ/340/2002

Ένοπλες Δυνάμεις. Ανθυπασπιστές. Παραίτηση. Έλλειψη συνειδήσεως των πραττομένων. Ανάκληση παραίτησης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η υποβληθείσα από πρώην Ανθ/στή του Στρατού Ξηράς αίτηση παραιτήσεως, η οποία έγινε αποδεκτή από τον ΥΦΕΘΑ και εκδόθηκε το περί αποστρατείας του ΠΔ, υπό τα επικαλούμενα πραγματικά περιστατικά δεν αποδεικνύεται ότι πάσχει εξ οιουδήποτε λόγου. Δεδομένου δε ότι το βάρος αποδείξεως της ελλείψεως της συνειδήσεως των πραττομένων κατά τον χρόνο της δηλώσεως βουλήσεως (την οποία προέβαλε ο παραιτηθείς με μεταγενέστερη αίτηση ανακλήσεως), της παραιτήσεως έχει ο παραιτηθείς, η Υπηρεσία, μόνο αν βεβαιωθεί για την έλλειψη αυτή, τουτέστι αν από τον ενδιαφερόμενο προσκομισθούν ιατρικές βεβαιώσεις, έγκυρες και επίσημες, από τις οποίες να προκύπτει ότι κατά την στιγμή της υποβολής της παραιτήσεώς του αυτός εστερείτο της συνειδήσεως των πραττομένων και της χρήσεως του λογικού, μπορεί να κρίνει διαφορετικά.