ΝΣΚ/307/2011
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Δημόσιοι Υπάλληλοι – Προϋπηρεσία – Αναγνώριση ή μη προϋπηρεσίας στην Εκτελεστική Επιτροπή Προετοιμασίας Ολυμπιακών Αγώνων 1996, υπαλλήλου της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη προϋπηρεσία υπαλλήλου, ο οποίος προσελήφθη από την Εκτελεστική Επιτροπή Προετοιμασίας Ολυμπιακών Αγώνων 1996 (Ε.Ε.Π.Ο.Α.) το 1996 με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, δεν επελέγη ως εργαζόμενος στον «Οργανισμό Αθήνα 96», σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ. 1 του Ν 1862/1989, ούτε προσελήφθη από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) ή από νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου εποπτευόμενα από αυτή, σύμφωνα με το άρθρο 25 παρ. 18 του Ν 2190/1994, αλλά μετατάγη στη Γ.Γ.Α. από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 7 του Ν 1824/1988. (ομοφ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Ν.2833/2000
Θέματα προετοιμασίας των Ολυμπιακών Αγώνων 2004 και άλλες διατάξεις.
ΝΣΚ/42/2008
Αναγνώριση του χρόνου απασχολήσεως εκπαιδευτικού, κατά τη διάρκεια της άνευ αποδοχών αδείας του στην Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων - ΑΘΗΝΑ 2004 Α.Ε., ως χρόνου πραγματικής υπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή
Η υπηρεσία που προσέφερε ο Γ.Μ., εκπαιδευτικός σε ξένο σχολείο, στην Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων - ΑΘΗΝΑ 2004 Α.Ε., κατά το χρονικό διάστημα που τελούσε σε άδεια άνευ αποδοχών, δεν μπορεί να αναγνωριστεί ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας, καθόσον ο χρόνος απασχολήσεως στην ανωτέρω εταιρεία αναγνωρίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας, όπως ρητά προκύπτει από τη διάταξη του άρθρου 2 του Ν 2598/1998, μόνο για τους υπαλλήλους εκείνους που έχουν αποσπαστεί από υπηρεσία του ευρύτερου δημόσιου τομέα ή από ν.π.ι.δ. το οποίο εποπτεύεται από το Υπουργείο Πολιτισμού ή τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Περαιτέρω, και από τις διατάξεις του Ν 682/1977, στις διατάξεις του οποίου υπάγονται και οι Έλληνες εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε ξένα σχολεία, σε συνδυασμό με τη διάταξη του άρθρου 15 του Ν 3205/2003, προκύπτει ότι ο ως άνω χρόνος απασχολήσεως του ανωτέρω εκπαιδευτικού στην «ΑΘΗΝΑ 2004» δεν μπορεί να αναγνωριστεί ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στη μισθολογική του εξέλιξη.
ΝΣΚ/175/2003
Τακτικοί δημόσιοι υπάλληλοι. Απόσπαση δημοσίων υπαλλήλων που διανύουν διετή δοκιμαστική υπηρεσία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν είναι δυνατή εκ του νόμου η απόσπαση, από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων στο Υπουργείο Πολιτισμού / Γενική Γραμματεία Ολυμπιακών Αγώνων, τακτικού δημοσίου υπαλλήλου ο οποίος διανύει τη διετή δοκιμαστική υπηρεσία του άρθρου 40 του Υπαλληλικού Κώδικα (άρθρο πρώτο Ν 2683/1999).
ΝΣΚ/285/2005
Γενική Γραμματεία Ολυμπιακών Αγώνων Υπουργείου Πολιτισμού. Υπηρεσιακό και μισθολογικό καθεστώς προσωπικού αυτών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Μετά την ισχύ του Ν 3205/2003 η υπερωριακή, νυκτερινή, Κυριακών και εξαιρεσίμων ημερών εργασία των μετακλητών υπαλλήλων, των αποσπασμένων, ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών της Γενικής Γραμματείας Ολυμπιακών Αγώνων του ΥΠ.ΠΟ. διέπεται, πλέον, από τις διατάξεις της περίπτωσης α της παρ.2 του άρθρου 16 του Νόμου τούτου. Ειδικά, όμως, η εξομοίωση αυτή των ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών της Γ.Γ.Ο.Α. δικαιολογείται και είναι νόμιμη μόνο μέχρι το πέρας των Ολυμπιακών Αγώνων 2004, ότε και έληξε η διάρκεια της σύμβασης ή της σχέσης εργασίας ιδιωτικού δικαίου αυτών με το Ελληνικό Δημόσιο/ ΥΠ.ΠΟ./Γ.Γ.Ο.Α.
ΝΣΚ/239/2002
Εφαρμογή της νομοθεσίας περί κατασκευής δημοσίων έργων σε υπό δημοπράτηση έργα για την κατασκευή αθλητικών έργων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η νομοθεσία περί κατασκευής δημόσιων έργων εφαρμόζεται τόσο για την ανάθεση όσο και για την κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων, από φορείς του δημόσιου τομέα, για τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, έστω και αν πρόκειται για προκατασκευασμένες (λυόμενες) εγκαταστάσεις, οι οποίες θα αποσυναρμολογηθούν και θα απομακρυνθούν μετά τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων.
ΝΣΚ/213/2001
Εταιρείες Ανώνυμες. Αποσπασμένοι υπάλληλοι. Ασφαλιστικές εισφορές.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Α. Κλαδιάς, Πάρεδρος Δεν οφείλονται ασφαλιστικές εισφορές επί του τμήματος των αποδοχών των αποσπασμένων στην ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων - Αθήνα 2004 και τον διακριτικό τίτλο Αθήνα 2004, που τυχόν υπερβαίνει τις αποδοχές που ελάμβαναν οι αποσπασμένοι από την υπηρεσία ή τον φορέα προέλευσής τους.
ΝΣΚ/317/2008
Ύπαρξη ή μη κωλύματος στο πρόσωπο υπαλλήλου της Γ.Γ.Α. ως μέλους του Δ.Σ. αθλητικού σωματείου – Εξώδικη δήλωση – Έκδοση διαπιστωτικής πράξης αυτοδίκαιης έκπτωσης αυτού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι κάθε είδους υπάλληλοι της Γ.Γ.Α. δεν επιτρέπεται να εκλεγούν στα όργανα διοίκησης των αθλητικών σωματείων. Σε περίπτωση εκλογής τους εκπίπτουν αυτοδίκαια από την ιδιότητά τους αυτή, η δε έκπτωση διαπιστώνεται με απόφαση του Δ.Σ. του αθλητικού σωματείου, που εκδίδεται εντός 15 ημερών από τότε που έλαβε γνώση. Αν παρέλθει άπρακτη η προθεσμία αυτή, τη διαπιστωτική πράξη αυτοδίκαιης έκπτωσης εκδίδει ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού εντός 15 ημερών.
Φ. 950/2/367365/Σ.4347/2022
Καθορισμός δικαιολογητικών και διαδικασίας απονομής της ιδιότητας του εφέδρου εν ενεργεία αξιωματικού βαθμού Ανθυπολοχαγού ή αντιστοίχων, σε αθλητές, εν ενεργεία ή μη, λόγω κατάκτησης μίας από τις τρεις πρώτες θέσεις σε ατομικό ή ομαδικό αγώνισμα Ολυμπιακών Αγώνων
ΕΣ/ΤΜ.6/313/2019
Έλλειμμα στη διαχείριση νομικού προσώπου..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω το Τμήμα κρίνει ότι δεν υφίσταται η διαπιστωθείσα με την προσβαλλόμενη πράξη του Κλιμακίου απώλεια υλικού-παγίων στοιχείων. Ειδικότερα, κατά την εκδίκαση της κρινόμενης έφεσης προσκομίστηκαν στο Δικαστήριο τα ως άνω υπό στοιχ. α΄ και γ΄ καλλιτεχνικά έργα, τα οποία ανευρέθηκαν κατόπιν έρευνας στο ιστορικό αρχείο του .. (βλ. και 127ο φύλλο του 2313/2017 βουλεύματος του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών). Περαιτέρω, από το προσκομισθέν Οικ. ΕΜΠ278/12/15.5.2017 έγγραφο της Υπηρεσίας Φιλοτελικού και Ταχυδρομικού Μουσείου της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων προκύπτει ότι το ως άνω υπό στοιχ. β΄ καλλιτεχνικό έργο ανευρέθη ύστερα από έρευνα στο αρχειακό υλικό του ως άνω Μουσείου. Ομοίως, οι φερόμενοι ως απωλεσθέντες οικίσκοι δεν απωλέσθηκαν αλλά υπήρχαν στο ... μέχρι το 2003, ενώ στη συνέχεια απομακρύνθηκαν από αυτό με ρητή εντολή της Γ.Γ.Α., καθόσον εμπόδιζαν τις εργασίες διαμόρφωσης του χώρου ενόψει των επικείμενων Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 και είτε παρελήφθησαν από αυτή είτε μεταφέρθηκαν και τοποθετήθηκαν κατόπιν εντολής της σε αθλητικούς φορείς διαφόρων Δήμων και Κοινοτήτων (βλ. και 127ο φύλλο του 2313/2017 βουλεύματος του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών). Τούτο δε αποδεικνύεται από τα κάτωθι έγγραφα, ήτοι: i) το ΕΥΔΕ Φ220.1/73/3110/2.6.2003 έγγραφο της Γ.Γ.Α. – Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων /Αθλητικών Ολυμπιακών Έργων – Εγκαταστάσεων προς το Συντονιστή Γενικό Διευθυντή του ..., με το οποίο διαβιβάζεται συνημμένα σχεδιάγραμμα, στο οποίο απεικονίζονται οι προκατασκευασμένοι οικίσκοι εντός του ... που καταγράφηκαν στις 13.5.2003 και ζητείται η άμεση απομάκρυνση ή κατεδάφιση αυτών γιατί παρεμποδίζουν τις εργασίες διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου, ii) το 38/1147/5.6.2003 απαντητικό έγγραφο του Συντονιστή Γενικού Διευθυντή του ... προς τον τότε Υφυπουργό Αθλητισμού, με το οποίο ζητούνται διευκρινίσεις για την καταστροφή ή μη των οικίσκων δεδομένου ότι υπάρχουν αιτήματα Δήμων για την κάλυψη αναγκών τους, iii) το 6/1409/9.7.2003 έγγραφο του Συντονιστή Γενικού Διευθυντή του ... προς τη Γ.Γ.Α., στο οποίο αναφέρεται ότι δόθηκε εντολή από αυτή για διάθεση των τσιμεντένιων οικίσκων και ζητούνται διευκρινίσεις όσον αφορά στην απομάκρυνση των μεταλλικών οικίσκων, iv) το 9669/13.10.2003 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού προ το ..., με το οποίο δίνεται εντολή διάθεσης των τσιμεντένιων και μεταλλικών οικίσκων καθώς και του συνόλου του αποξηλωθέντος εξοπλισμού του ... σε αθλητικούς φορείς Δήμων και Κοινοτήτων, v) το 38/6736/4.12.2003 έγγραφο του Συντονιστή Γενικού Διευθυντή του .... προς τη Γ.Γ.Α., στο οποίο αναφέρεται ότι ολοκληρώθηκαν οι εργασίες παράδοσης των οικίσκων σε διάφορους φορείς που υπέδειξε η Γ.Γ.Α. και ζητείται η έκτακτη επιχορήγηση για την κάλυψη των σχετικών εξόδων καθώς και vi) την 7774/18.2.2004 απόφαση του τότε Υφυπουργού, με την οποία εγκρίνεται η καταβολή στο ... μέσω Ειδικού Λογαριασμού του ποσού των 130.000 δρχ., για τις εργασίες αποξήλωσης, φόρτωσης, μεταφοράς, εκφόρτωσης και τοποθέτησης ...Α.Κ.Α. καθώς και εργασίες αποξήλωσης από τα δίκτυα κοινής ωφέλειας των 15 λυόμενων οικίσκων που παρέλαβε η Γ.Γ.Α.. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, δεν υφίσταται εκ της αιτίας αυτής έλλειμμα στη διαχείριση της Διοργάνωσης και ο επίμαχος καταλογισμός πρέπει να ακυρωθεί ως προς τον εκκαλούντα κατά το κεφάλαιο τούτο
ΝΣΚ/359/2003
Σειρά προτεραιότητας διακριθέντων αθλητών για την εισαγωγή τους στις σχολές αστυφυλάκων, πυροσβεστών και λιμενοφυλάκων. Κριτήρια.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι αθλητές που κατακτούν μία από τις αναφερόμενες στην παράγραφο 2 του άρθρου 34 του Ν 2725/1999 εξαιρετικές διακρίσεις δικαιούνται και να εισαχθούν στις σχολές αστυφυλάκων, πυροσβεστών και λιμενοφυλάκων, καθ’ υπέρβαση του αριθμού των εισακτέων και μέχρι του ορίου των 10 ατόμων. Σε περίπτωση δε που αυτοί είναι περισσότεροι του νόμιμου αριθμού των εισακτέων στις σχολές αυτές ή ισοβαθμούν με τον τελευταίο εισαγόμενο, τότε, στη σειρά προτεραιότητας για την εισαγωγή στις παραπάνω σχολές, προηγούνται αυτοί που διακρίθηκαν σε άθλημα ή αγώνισμα, περιλαμβανόμενο στο επίσημο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων, ανεξαρτήτως κατηγορίας, και έπονται οι λοιποί διακριθέντες αθλητές, κατά τις διακρίσεις του νόμου. Συνεπώς, ο αθλητής με παγκόσμια διάκριση στην κατηγορία ανδρών, σε άθλημα ή αγώνισμα που δεν περιλαμβάνεται στο επίσημο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων, έπεται του αθλητή με ευρωπαϊκή διάκριση στην κατηγορία εφήβων, αλλά σε άθλημα ή αγώνισμα περιλαμβανόμενο στο επίσημο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων.