×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/295/2012

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Τοπικές Διοικητικές Επιτροπές του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ – Ερμηνεία του άρθρου 138 παρ.ΙΑ, περιπτ.1, εδαφ.6, του Ν. 4052/2012. Η παρ.8 του άρθρου 3 του Β. Δ/τος 11-5/26-6-1954, όπως αντικαταστάθηκε από το Π.Δ.589/1980 άρθρο μόνον, δεν καταργήθηκε από το άρθρο 138 παρ.ΙΑ του Ν. 4052/2012. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/149/2019

Εάν οι Τοπικές Διοικητικές Επιτροπές (ΤΔΕ) του ΕΦΚΑ έχουν αρμοδιότητα να εξετάζουν προσφυγές που αφορούν ακύρωση ή μείωση προσθέτων τελών επί μη καταβληθεισών (ανεξόφλητων) κυρίων εισφορών. (...) Οι Τοπικές Διοικητικές Επιτροπές (ΤΔΕ) του ΕΦΚΑ δεν έχουν αρμοδιότητα να εξετάζουν προσφυγές που αφορούν ακύρωση ή μείωση προσθέτων τελών επί μη καταβληθεισών (ανεξόφλητων) κυρίων εισφορών, τα οποία εισπράττονται κατά το άρθρο 6 του ΚΕΔΕ μετά την ταμειακή βεβαίωση των οφειλών αυτών (ομόφ.).


Φ.80000/οικ.6680/474/2012

ΘΕΜΑ: «Γνωστοποίηση διατάξεων άρθρου 138 του ν.4052/2012 (ΦΕΚ Α' 41/1.03.2012)»

ΕΣ/ΚΠΕ Τμ.1/54/2014

Τοπικές επιτροπές ΙΚΑ.H απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης , με την οποία συγκροτήθηκε η Τοπική Διοικητική Επιτροπή του Τοπικού Υποκαταστήματος ….του Ι.Κ.Α. Ε.Τ.Α.Μ. είναι μη νόμιμη, καθόσον, κατά τον κρίσιμο χρόνο, αρμόδιος για την έκδοση της απόφασης αυτής ήταν ο Περιφερειάρχης. β) Πέραν τούτου, μετά την έναρξη ισχύος του ν. 4052/2012 η προαναφερόμενη απόφαση συγκρότησης είναι μη νόμιμη, διότι, δεν έχουν οριστεί με αυτήν τα πρόσωπα που προβλέπονται από τις οικείες διατάξεις ως μέλη χωρίς δικαίωμα ψήφου, προϋπόθεση απαραίτητη για την νόμιμη υπόσταση της Τ.Δ.Ε. Οι λόγοι αυτοί εξετάζονται αυτεπαγγέλτως από το Κλιμάκιο, διότι συνάπτονται με την απάντηση στους λόγους της διαφωνίας. Εξάλλου, όπως έγινε δεκτό ανωτέρω, πέραν των προβλεπομένων στη διάταξη του άρθρου 138 του ν. 4052/2012 μελών χωρίς δικαίωμα ψήφου, που πρέπει να ορίζονται στην οικεία πράξη συγκρότησης, δεν είναι νόμιμη η συμμετοχή στις συνεδριάσεις των Τ.Δ.Ε. άλλων προσώπων, είτε ως μελών άνευ ψήφου είτε ως εισηγητών και συνεπώς δεν είναι νόμιμη η καταβολή σε αυτούς αποζημίωσης για τη συμμετοχή τους αυτή


ΙΚΑ/Γ99/75/2015

Αντικατάσταση της παρ. ΙΑ.1. εδάφιο 4 του άρθρου 138 του Νόμου 4052/2012 (ΦΕΚ 41/τ. Α΄/1-3-2012) σχετικά με την σύνθεση Τοπικών Διοικητικών Επιτροπών (ΑΔΑ:7ΔΖΖ4691ΩΓ-ΩΩΟ)


ΙΚΑ/Γ99/75/2015

Αντικατάσταση της παρ. ΙΑ.1. εδάφιο 4 του άρθρου 138 του Νόμου 4052/2012 (ΦΕΚ 41/τ. Α΄/1-3-2012) σχετικά με την σύνθεση Τοπικών Διοικητικών Επιτροπών. (ΑΔΑ:7ΔΖΖ4691ΩΓ-ΩΩΟ)

ΙΚΑ/Σ60/74/2012

ΘΕΜΑ: «Προσδιορισμός του ποσού της προσαύξησης στη σύνταξη για σύζυγο καθώς και του ποσού της σύνταξης για τον υπολογισμό των περιορισμών σε περιπτώσεις εργαζόμενων συνταξιούχων.Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθρου 138 περ. Ι του Ν.4052/2012 και παροχή οδηγιών»  ΑΔΑ: Β4Γ74691ΩΓ-ΝΝΥ   Εγκ.55/2012


ΝΣΚ/389/2014

Δικαίωμα ή μη χορήγησης συμπληρωματικού εφάπαξ βοηθήματος στους ήδη διοικητικά αποκατασταθέντες ασφαλισμένους του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολουμένων στα Σώματα Ασφαλείας (Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α.) - Πεδίο εφαρμογής του άρθρου 138 παρ. Γ2α του Ν. 4052/2012 - Χρονικό όριο υποβολής αίτησης για την καταβολή του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η παρ. Γ2α του άρθρου 138 του Ν. 4052/2012 καταλαμβάνει μόνο τους ασφαλισμένους εκείνους (του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολουμένων στα Σώματα Ασφαλείας - Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α.) που έχουν υποβάλει αίτηση για διοικητική αποκατάσταση, η οποία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη και β) Δεν καταλαμβάνει τους ήδη διοικητικά αποκατασταθέντες πριν την έναρξη ισχύος (20.2.2012) της ανωτέρω διατάξεως, ανεξαρτήτως του χρόνου που αυτοί έχουν υποβάλει αίτηση για καταβολή εφάπαξ βοηθήματος στο Ταμείο. (πλειοψ.)


ΕΣ/ΤΜ.ΜΕΙΖ.ΕΠΤΑΜΕΛΟΥΣ/3695/2012

Κατόπιν όσων έγιναν δεκτά ανωτέρω, οι συμβάσεις μεταξύ των φορέων κοινωνικής ασφάλισης, μεταξύ των οποίων και του Ο.Γ.Α., και της εταιρείας «....», που συνάπτονται, εξαιρούμενες από τον ελεύθερο ανταγωνισμό, με «απευθείας ανάθεση χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού», σύμφωνα με την παρ. 3 εδαφ. α΄ του άρθρου 5 του Καταστατικού της Εταιρείας, που περιλαμβάνεται στο άρθρο πέμπτο του ν. 3607/2007, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 138 παρ. ΙΒ εδ. 1 του ν. 4052/2012, χωρίς εξωτερική και εσωτερική συμβατική αυτονομία των μερών, εκφεύγουν, λόγω του χαρακτήρα τους ως συμβάσεων προσχώρησης, του κατά το άρθρο 19 παρ. 7 του π.δ. 774/1980 προσυμβατικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Ακολούθως, παρέλκει η εξέταση των λοιπών ζητημάτων που τίθενται με τα Πρακτικά της 17ης Αυγούστου 2012 του Ζ΄ Κλιμακίου και   η υπόθεση πρέπει να αναπεμφθεί στο εν λόγω Κλιμάκιο.


ΕλΣυν.Τμ.Μειζ.Επταμ.Συνθ/3696/2012

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Κατόπιν όσων έγιναν δεκτά ανωτέρω, οι συμβάσεις μεταξύ των φορέων κοινωνικής ασφάλισης, μεταξύ των οποίων και του …., και της εταιρείας «...», που συνάπτονται, εξαιρούμενες από τον ελεύθερο ανταγωνισμό, με «απευθείας ανάθεση χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού», σύμφωνα με την παρ. 3 εδαφ. α΄ του άρθρου 5 του Καταστατικού της Εταιρείας, που περιλαμβάνεται στο άρθρο πέμπτο του ν. 3607/2007, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 138 παρ. ΙΒ εδ. 1 του ν. 4052/2012, χωρίς εξωτερική και εσωτερική συμβατική αυτονομία των μερών, εκφεύγουν, λόγω του χαρακτήρα τους ως συμβάσεων προσχώρησης, του κατά το άρθρο 19 παρ. 7 του π.δ. 774/1980 προσυμβατικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Ακολούθως, παρέλκει η εξέταση των λοιπών ζητημάτων που τίθενται με τα Πρακτικά της 17ης Αυγούστου 2012 του Ζ΄ Κλιμακίου και η υπόθεση πρέπει να αναπεμφθεί στο εν λόγω Κλιμάκιο.


ΝΣΚ/77/2014

Συμμετοχή ως μέλους από την τάξη των ασφαλισμένων (εκπρόσωπος ασφαλισμένων) στις Τοπικές Διοικητικές Επιτροπές (ΤΔΕ) των Υποκαταστημάτων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ως αντιπρόσωπος των ασφαλισμένων στις ΤΔΕ μπορεί να ορισθεί ασφαλισμένος, στο πρόσωπο του οποίου συντρέχει ενεργός σχέση εξηρτημένης εργασίας και δεν αρκεί μόνο η ιδιότητα του εμμέσου ασφαλισμένου στο Ίδρυμα ή του Προέδρου του εργατοϋπαλληλικού κέντρου ή του ανέργου εγγεγραμμένου στα μητρώα του ΟΑΕΔ. (ομοφ.)