×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/275/2008

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Έγκριση αναγκαιότητας-σκοπιμότητας κατά τις διαδικασίες προμήθειας «Αμυντικού Υλικού» για τις ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατά τις διαδικασίες προμηθειών του χαρακτηρισθέντος ως «Αμυντικού Υλικού» απαιτείται η έγκριση αναγκαιότητας-σκοπιμότητας από τα αρμόδια όργανα, ανεξάρτητα αν μία προμήθεια αφορά «κύριο» ή «υπόλοιπο» αμυντικό υλικό.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/285/2008

Προμήθειες Ενόπλων Δυνάμεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Εφ’ όσον η σύμβαση τεχνικής υποστήριξης RADAR κατά το κύριο αυτής σκέλος ανάγεται σε παροχή υπηρεσιών προς εξυπηρέτηση προμήθειας αμυντικού υλικού, δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις περί δημοσίων έργων, αλλά οι διατάξεις περί προμηθειών αμυντικού υλικού των Ενόπλων Δυνάμεων που προβλέπονται στο Ν 3433/2006 (ομοφ.), οι οποίες βεβαίως θα εφαρμοσθούν και κατά το δεύτερο σκέλος της προκειμένης συμβάσεως ήτοι για την τυχόν προμήθεια των αναγκαιούντων ανταλλακτικών του RADAR, τα οποία, άλλωστε, ως εκ της φύσεώς τους αποτελούν αμυντικό υλικό (πλειοψ.).


ΝΣΚ/61/2010

Κρατικές προμήθειες. Δημόσιοι διαγωνισμοί για την θαλάσσια μεταφορά στρατιωτικών υλικών και εφοδίων και λοιπού μη αμυντικού υλικού από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα και αντιστρόφως. Εφαρμοστέες διατάξεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι διαγωνισμοί για την σύμβαση μεταφοράς στρατιωτικού υλικού από τις Η.Π.Α. στην χώρα μας και αντιστρόφως, εφόσον χαρακτηρίζεται ως αμυντικό θα διενεργούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 3433/2006, για το μη αμυντικό υλικό θα ακολουθούνται οι διατάξεις του Ν. 2286/1995.


ΝΣΚ/449/2005

Απ’ ευθείας ανάθεση προμηθείας Αμυντικού υλικού των Ενόπλων Δυνάμεων κατά τις περιπτώσεις (ια) και (ιβ) του άρθρου 73 του ΠΔ 284/1989.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Είναι δυνατή η απ’ ευθείας ανάθεση Αμυντικού υλικού σε Έλληνα προμηθευτή, ο οποίος, συντρεχόντων των όρων των διατάξεων των περιπτώσεων (ια) και (ιβ) του άρθρου 73 του ΠΔ 284/1989, έχει την ικανότητα παραγωγής (κατασκευής) ειδών ή μερών αμυντικών συστημάτων υψηλής τεχνολογίας, αρμοδίως και αιτιολογημένως διαπιστωθείσης, εφόσον, δια της απ’ ευθείας αναθέσεως της προμηθείας και της συμπαραγωγής του τελικού προϊόντος -έτσι ώστε να εξασφαλίζεται σε αξιόλογο βαθμό η Ελληνική Βιομηχανική συμμετοχή στην παραγωγή του- βελτιώνεται η εγχώρια τεχνολογική υποδομή της χώρας. β) Κατά την έννοια της διατάξεως (ιβ) του άρθρου 73 του ΠΔ 284/1989 η τεχνολογία κατασκευής του υλικού στην Ελλάδα πρέπει να έχει εισαχθεί, έτσι ώστε ο δέκτης της τεχνολογίας να έχει καταστεί ικανός να χρησιμοποιήσει άμεσα την εισαγομένη τεχνολογία και επιπλέον να διαθέτει τις απαραίτητες εγκαταστάσεις και μηχανολογικό εξοπλισμό να παραγάγει, έστω και εν μέρει, το προϊόν σύμφωνα με τις απαιτούμενες προδιαγραφές.


Δ17γ/07/85/2008

Έγκριση: α) προτύπων τευχών προκηρύξεων για τις διαδικασίες των άρθρων 6 και 8 του Ν.3316/05 και β) τροποποίησης προτύπων τευχών προκηρύξεων για τις διαδικασίες των άρθρων 7 και 9 του ιδίου Νόμου

ΝΣΚ/371/2006

Θεσμικό πλαίσιο διενέργειας διαγωνισμού για εργολαβίες, εκτέλεση εργασιών και παροχή υπηρεσιών των Ενόπλων Δυνάμεων μετά την ισχύ του Ν 3433/2006.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Οι διαγωνισμοί αφορώντες σε εργολαβίες, εκτέλεση εργασιών και παροχή υπηρεσιών των Ενόπλων Δυνάμεων, μετά την έναρξη ισχύος του Ν 3433/2006, πρέπει να προκηρύσσονται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 2286/1995. β) Ο επαναληπτικός δημόσιος μειοδοτικός διαγωνισμός προμήθειας αμυντικού υλικού των Ενόπλων Δυνάμεων είναι νέος διαγωνισμός και, κατά συνέπεια, δεν μπορεί να υλοποιηθεί ως συνέχεια του αρχικά διενεργηθέντος, αλλά πρέπει να προκηρυχθεί με βάση τις διατάξεις του Ν 3433/2006.


Δ17γ/01/107/2008

Δημοσίευση Υπουργικής Απόφασης για την έγκριση α) πρότυπων τευχών προκηρύξεων για τις διαδικασίες των άρθρων 6 και 8 του ν. 3316/05 και β) τροποποίησης πρότυπων τευχών προκηρύξεων για τις διαδικασίες των άρθρων 7 και 9 του ίδιου νόμου.-Εγκ 17


ΕλΣυν.Τμ.4(ΚΠΕ)84/2014

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ: Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ο ανωτέρω μοναδικός λόγος διαφωνίας του Επιτρόπου είναι αβάσιμος, καθόσον αποδείχθηκε, αφενός, η μη αντιστοίχιση των ειδών του Παρατηρητηρίου Τιμών με το επίμαχο υγειονομικό υλικό και, αφετέρου, η εκ μέρους του Νοσοκομείου τήρηση κάθε δέουσας ενέργειας για την καταχώρηση και αντιστοίχιση με τις τιμές του Παρατηρητηρίου Τιμών της Ε.Π.Υ. του ως άνω προμηθευθέντος υγειονομικού υλικού, αφού, αυτό υπέβαλε, σε χρονικό διάστημα προγενέστερο των ανωτέρω απευθείας αναθέσεων προμήθειας,  αφενός, έγγραφο ερώτημα προς την Ε.Π.Υ. για ένταξη νέου είδους στο Παρατηρητήριο Τιμών και, αφετέρου, σχετικό αίτημα καταχώρησης του επίμαχου υλικού, όπως προκύπτει από τις προσκομιζόμενες βεβαιώσεις της Διαχείρισης του Παρατηρητηρίου...Κατόπιν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη..


ΝΣΚ/404/2008

Τύχη ακινήτου του Δημοσίου χαρακτηρισθέντος ως κοινοχρήστου από το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο χαρακτηρισμός κτημάτων του Δημοσίου (ιδιωτική κτήση), ως κοινοχρήστων από το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, το οποίο αποτελεί ως προς αυτά την πράξη κήρυξης της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης, ολοκληρώνεται αυτοδικαίως από και δια της εγκρίσεως του ρυμοτομικού σχεδίου και δεν απαιτείται να κινηθεί η διαδικασία καθορισμού αποζημίωσης. Τα εν λόγω ακίνητα και μετά την έγκριση εξακολουθούν ν ανήκουν στο Δημόσιο, ως κοινόχρηστα πλέον (δημόσια κτήση και όχι ιδιωτική). Περαιτέρω προστατεύονται από το Δημόσιο, μέσω της οικείας Κτηματικής Υπηρεσίας, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.


ΠΔ 284/1989

Τροποποίηση, συμπλήρωση και μεταγγλώτιση του Π.Δ. 785/1978 "Περί Προμηθειών, Εργολαβιών και Εκτελέσεως Εργασιών των Ενόπλων Δυνάμεων" (Α' 181), όπως το Δ/γμα αυτό έχει τροποποιηθεί με τα Π.Δ. 909/1981 (Α' 231), 525/1985 (Α' 190) και 292/1988 (Α' 136). (Διόρθ. σφαλμ. στο ΦΕΚ Α' 196/8-9-1989) ( Από την έναρξη ισχύος του νόμου 3433/2006 ΦΕΚ Α/20/7.2.2006 καταργούνται οι διατάξεις του π.δ. 284/1989 (ΦΕΚ133 Α') και κάθε αντίθετη διάταξη που αφορά τις προμήθειες αμυντικού υλικού των Ενόπλων Δυνάμεων και αναφέρεται σε θέματα ρυθμιζόμενα από το νόμο αυτόν.)


ΔΕΚ/C-615/2010

Το άρθρο 10 της οδηγίας 2004/18/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 31ης Μαρτίου 2004, περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημόσιων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών, σε συνδυασμό με το άρθρο 296, παράγραφος 1, στοιχείο β΄, ΕΚ, έχει την έννοια ότι δεν επιτρέπει σε κράτος μέλος να αποκλίνει από τις διαδικασίες που προβλέπει η εν λόγω οδηγία προκειμένου περί δημόσιας συμβάσεως συναπτόμενης από την αναθέτουσα αρχή στον τομέα της άμυνας για την αγορά υλικού το οποίο, μολονότι προορίζεται για στρατιωτικούς ειδικά σκοπούς, έχει επίσης ουσιαστικώς παρεμφερείς δυνατότητες μη στρατιωτικών εφαρμογών, παρά μόνον αν το υλικό αυτό, λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, μπορεί να λογίζεται ότι έχει ειδικά σχεδιαστεί και αναπτυχθεί, λαμβανομένων υπόψη κατά συνέπεια και των ουσιωδών του τροποποιήσεων, για τέτοιους σκοπούς, πράγμα το οποίο εναπόκειται στο αιτούν δικαστήριο να διαπιστώσει.