ΝΣΚ/257/2001
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Διαγωνισμός προσλήψεως. Αρμοδιότητα έκδοσης προκήρυξης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η αρμοδιότητα για την έκδοση της προκήρυξης για το διορισμό τακτικών υπαλλήλων του ΕΚΑΒ ανήκει στο ΑΣΕΠ εκτός εάν πρόκειται για θέσεις που κενώθηκαν μέσα στο έτος που εκδίδεται η προκήρυξη ή το προηγούμενο αυτού, για οποιονδήποτε λόγο πλην της μετάταξης.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/77/2016
Δυνατότητα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ να προβεί στο διορισμό του Π.Κ., ο οποίος προστατεύεται ως Α.Μ.Ε.Α από τον Ν. 2643/98, όχι για την αιτηθείσα θέση της προκήρυξης ΔΕ προσωπικού Η/Υ, αλλά σε άλλη θέση για την οποία κατέχει τα απαιτούμενα προσόντα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν υφίσταται υποχρέωση εκ μέρους του Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. διορισμού (ή προσλήψεως) του Π.Κ. σε οποιαδήποτε θέση οποιουδήποτε κλάδου ή ειδικότητας. ΑΠΟΔΕΚΤΗ
ΝΣΚ/150/2005
Επιτρεπτό ή μη χρησιμοποιήσεως αεροσκάφους που ανήκει σε κοινωφελές ίδρυμα για την αεροδιακομιδή ασθενών. Αρμοδιότητα του ΕΚΑΒ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Επιτρέπεται η χρησιμοποίηση αεροσκάφους που ανήκει σε κοινωφελές ίδρυμα για την αεροδιακομιδή ασθενών, υπό τον συντονισμό του ΕΚΑΒ και υπό την προϋπόθεση τηρήσεως των διατάξεων που ρυθμίζουν την πτητική λειτουργία, την ασφάλιση κ.λπ. του αεροσκάφους αυτού. (ομοφ.)
194728/E2/2016
«Πρόσκληση για μόνιμο διορισμό υποψήφιων εκπαιδευτικών εγγεγραμμένων στους πίνακες διοριστέων του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008».(ΑΔΑ:6ΖΘ24653ΠΣ-ΣΗΩ)
ΝΣΚ/304/2017
Ανάκληση κ.υ.α. περί μετάταξης και απόφασης πρόσληψης υπαλλήλου ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, μετά το θάνατο αυτού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η Διοίκηση υποχρεούται να προβεί στην ανάκληση της κοινής υπουργικής απόφασης μετάταξης και απόφασης πρόσληψης υπαλλήλου ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, χωρίς να αποτελεί κώλυμα το γεγονός ότι η υπαλληλική σχέση του υπαλλήλου έχει λυθεί λόγω θανάτου του, προ της έκδοσης πράξης ανάκλησης της απόφασης πρόσληψης (και μετάταξής) του, ύστερα από προηγούμενο έλεγχο περί του εάν αποτέλεσε καθοριστικό στοιχείο για την επιλογή και τον διορισμό του υπαλλήλου στη θέση ο γενικός βαθμός του πτυχίου του, όπως αυτός προέκυπτε από τον καθ’ ομολογία του παραποιημένο από τον ίδιο τίτλο σπουδών, που κατέθεσε ως δικαιολογητικό στη διαγωνιστική διαδικασία (ομόφ.).
ΝΣΚ/348/2001
Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Υπάλληλοι. Διαγωνισμός ΑΣΕΠ. Μετάταξη υπαλλήλου σε ανώτερη κατηγορία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η αίτηση συμμετοχής στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ συνιστά αίτηση διορισμού στον δημόσιο τομέα. Υπάλληλος που διορίστηκε στην ΤΕ κατηγορία είναι δυνατόν να ζητήσει την μετάταξή του στην ΠΕ και πριν την πάροδο οκταετίας, εφόσον μέχρι την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεως για συμμετοχή στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ δεν κατέχει το τυπικό προσόν (πτυχίο ΑΕΙ) για διορισμό σε ανώτερη κατηγορία.
ΝΣΚ/150/2010
Νομιμότητα μετατάξεων υπαλλήλων στη Γ.Γ.Δ.Ε. - Ανάκληση ή μη της σχετικής προκήρυξης και των ατομικών διοικητικών πράξεων μετάταξης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν γίνεται, επί ποινή ακυρότητας, προκήρυξη πλήρωσης θέσεων με μετάταξη, αν προηγουμένως δεν παρασχεθεί βεβαίωση του Γ.Λ.Κ. για την ύπαρξη σχετικής πίστωσης. Ανάκληση προκήρυξης για το λόγο αυτό καθώς και ατομικών διοικητικών πράξεων μετάταξης. (πλειοψ.) Παραπέμφθηκε με την υπ' αριθ.4/2010 γνωμ. Β΄Τμήματος ΝΣΚ.
ΝΣΚ/38/2019
Πειθαρχική δικαιοδοσία και πειθαρχικά όργανα των ιατρών ΕΣΥ του ΕΚΑΒ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΚΑΒ είναι πειθαρχικός προϊστάμενος των ειδικευμένων ιατρών ΕΣΥ, οι οποίοι υπηρετούν στο ΕΚΑΒ, αρμόδιος να καλέσει αυτούς σε απολογία και να επιβάλλει τις ποινές της έγγραφης επίπληξης και του προστίμου μέχρι το ήμισυ των αποδοχών ενός μηνός. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΚΑΒ, ως συλλογικό πειθαρχικό όργανο με αρμοδιότητα πρωτοβαθμίου πειθαρχικού συμβουλίου, είναι αρμόδιο για τους ιατρούς ΕΣΥ, οι οποίοι υπηρετούν στο ΕΚΑΒ, και δύναται να επιβάλλει τις ποινές που προβλέπονται υπό τα στοιχεία α’ έως και γ’ στην παρ. 1 του άρθρου 39 του ν.2519/1997 και σε δεύτερο βαθμό να κρίνει τις ενστάσεις κατά πειθαρχικών αποφάσεων του Προέδρου του Δ.Σ. του ΕΚΑΒ. Το Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο Ιατρών ΕΣΥ, είναι αρμόδιο να κρίνει σε πρώτο βαθμό τα πειθαρχικά παραπτώματα, τα οποία μπορούν να επισύρουν μέχρι και την ποινή της αφαίρεσης της άδειας άσκησης επαγγέλματος και σε δεύτερο βαθμό τις εφέσεις κατά των πειθαρχικών αποφάσεων του πρωτοβάθμιου πειθαρχικού συμβουλίου, οι οποίες επιβάλλουν από την ποινή προστίμου ισόποσου με τις αποδοχές τεσσάρων μηνών έως και την ποινή της διακοπής του δικαιώματος για την υποβολή υποψηφιότητας κατάληψης θέσης ανώτερου βαθμού (ομόφ.).
99393/Ε4/2025
Πρόσκληση υποψήφιων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης των Προκηρύξεων 2ΕΑ/2022 και 1ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13). ΑΔΑ:ΨΓΜΩ46ΝΚΠΔ-872
ΝΣΚ/88/2020
Παραπομπή στις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές των υποψηφίων για διορισμό σε θέσεις δημοτικών υπαλλήλων ατόμων με αναπηρία.(...)α) Οι αρμόδιοι για το διορισμό φορείς οφείλουν να παραπέμψουν τα υποψήφια για διορισμό άτομα με αναπηρία στις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 3584/2007, που προστέθηκε με το άρθρο 48 παρ. 4 του ν. 4674/2020 (ομόφωνα). β) Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες πιστοποιείται από τις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές ότι υποψήφιο για διορισμό άτομο με αναπηρία δεν διαθέτει το προσόν της υγείας και της φυσικής καταλληλότητας που επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων της αντίστοιχης θέσης, ο διορισμός δεν είναι δυνατός και το αρμόδιο διοικητικό όργανο οφείλει να εκδώσει σχετική αιτιολογημένη πράξη (ομόφωνα). γ) Το ΑΣΕΠ δεν είναι αρμόδιο από το άρθρο 14 παρ. 6γ του ν. 2190/1994 να πιστοποιεί την ύπαρξη ή μη του προσόντος της υγείας και της φυσικής καταλληλότητας υποψηφίου για διορισμό ατόμου με αναπηρία, με βάση τη διαπίστωση του ποσοστού αναπηρίας του από τις υγειονομικές επιτροπές του ΚΕΠΑ (ομόφωνα).
ΝΣΚ/360/2003
Νομιμότητα διορισμού υπαλλήλου κατόπιν επιλογής του από το ΑΣΕΠ, ο οποίος κατά το χρόνο του διορισμού του φοιτούσε στην ΕΣΔΔ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η Διοίκηση ορθά προέβη στο διορισμό του υπαλλήλου, ο οποίος κατά το χρόνο διορισμού του φοιτούσε στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης (ΕΣΔΔ), καθόσον δεν απαγορεύεται ο διορισμός κατόπιν επιλογής από το ΑΣΕΠ εκπαιδευόμενου στην ΕΣΔΔ, αφού μάλιστα θεωρείται αποσπασμένος κατά την παρακολούθηση των σπουδών του σ αυτήν. Περαιτέρω δεν συντρέχει περίπτωση εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 35 Υ.Κ. για την απαγόρευση διορισμού υπαλλήλου σε δεύτερη θέση, γιατί οι διατάξεις αυτές προϋποθέτουν πραγματική δημοσιοϋπαλληλική ιδιότητα και κατοχή πρώτης θέσης και όχι πλασματική ιδιότητα δημοσίου υπαλλήλου, την οποία έχει ο εκπαιδευόμενος στην ΕΣΔΔ, πριν αποκτήσει με τον διορισμό του την ιδιότητα του υπαλλήλου, ο δε διορισμένος δημόσιος υπάλληλος με την φοίτησή του στη Σχολή δεν κατέχει δεύτερη θέση, αλλά τελεί σε απόσπαση.