×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/24/2001

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Κοινοτικό Δίκαιο. Οικονομική ενίσχυση για αροτριαίες καλλιέργειες.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Η αιτιολογία με την οποία απερρίφθη η υποβληθείσα αίτηση ενίσχυσης ήταν εσφαλμένη καθόσον δεν αναφέρονται ποιες ήταν οι προβλεπόμενες από το οικείο κανονιστικό πλαίσιο απαραίτητες καλλιεργητικές φροντίδες που δεν έγιναν.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/408/2001

Κοινοτικό Δίκαιο. Ανωτέρα βία. Απαγόρευση εξαγωγών από χώρα προέλευσης. Ακύρωση πιστοποιητικού εισαγωγής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Η απαγόρευση εξαγωγών από τη χώρα προέλευσης, συνεπεία της οποίας ήταν αδύνατη η εκπλήρωση υποχρέωσης εισαγωγής προϊόντων στην Ελλάδα εντός του χρόνου ισχύος του σχετικού πιστοποιητικού εισαγωγής, συνιστά λόγο ανωτέρας βίας για τον οποίο είναι δυνατή η ακύρωση του πιστοποιητικού.


ΑΕΠΠ/364/2018

Με την Προδικαστική Προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρία αίτησε την ακύρωση της υπ' αριθμ. 1/2018 Διακήρυξης (αρ. πρωτ. 72131/8.03.2018) της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορούσε την πραγματοποίηση δημόσιου ανοικτού διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η σίτιση των φοιτητών του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, με προϋπολογισμό €433.064,52 (χωρίς ΦΠΑ), και κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, λαμβάνοντας υπόψη τη σταθερή τιμή του ημερήσιου σιτηρεσίου ανά φοιτητή (1,80€ χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα επέμενε ότι η διαδικασία ήταν εσφαλμένη, αλλά η προσφυγή απερρίφθη λόγω εκπρόθεσμης υποβολής.


ΝΣΚ/440/2000

Κοινοτικό Δίκαιο - Γεωργία. Εξαγωγές. Παράταση ή μερική ακύρωση πιστοποιητικών εξαγωγής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Είναι δυνατή η παράταση ισχύος ή η μερική ακύρωση πιστοποιητικών εξαγωγής για λόγους ανωτέρας βίας, εφόσον η Διοίκηση κρίνει ότι δεν ήταν δυνατή η εξεύρεση του προς εξαγωγή προϊόντος σε άλλες περιοχές της Ελλάδας κατά το χρόνο ισχύος των πιστοποιητικών ή εάν η εξεύρεση αυτού συνεπαγόταν υπέρμετρες θυσίες για τις εξαγωγικές επιχειρήσεις.


ΕλΣυν/Ε Κλ/118/2010

Μη νόμιμη η κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού (με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή) στη 2η μειοδότρια εργοληπτική επιχείρηση, αφού μη νομίμως αποκλείστηκε η 1η μειοδότρια, δεδομένου ότι προσκόμισε για το στέλεχός της ΒΚ βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας του ΤΣΜΕΔΕ σε φωτοαντίγραφο, ενώ στην υποβληθείσα υπεύθυνη δήλωση μνημονευόταν ότι τα στοιχεία που υποβάλλονταν σε φωτοαντίγραφα ήταν πιστά αντίγραφα των πρωτοτύπων. Εξάλλου, η εσφαλμένη αναγραφή του αριθμού πρωτοκόλλου δεν ασκεί επιρροή, αφού σε κάθε περίπτωση δεν δημιουργείται σύγχυση ως προς ποιας βεβαίωσης η γνησιότητα πιστοποιείται με την ως άνω υπεύθυνη δήλωση.


ΝΣΚ/118/2001

Κοινοτικό Δίκαιο. Αχρεώστητη καταβολή μέρους οικονομικής ενισχύσεως λόγω υπερτιμολογήσεως των τιμών των προμηθευθέντων υλικών. Αναζήτηση του ποσού της αχρεώστητης καταβολής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Η αναζήτηση από το Δημόσιο του αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντος μέρους ενισχύσεων, στα πλαίσια κοινοτικών πολιτικών, συνιστά διοικητικό μέτρο που εφαρμόζεται, κατά γενικό κανόνα, στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται αρμοδίως αχρεώστητη ή παράνομη καταβολή, ενώ η επιστροφή του συνόλου της ληφθείσης οικονομικής ενισχύσεως συνιστά διοικητική κύρωση που επιβάλλεται μόνο στις εκ των προτέρων ρητά προβλεπόμενες περιπτώσεις. Η εξεταζομένη περίπτωση της υπερτιμολόγησης των τιμών των προμηθευθέντων υλικών δεν περιλαμβάνεται μεταξύ αυτών, για τις οποίες το οικείο νομικό πλαίσιο οικονομικής ενίσχυσης επιφυλάσσει, ως διοικητική κύρωση, την επιστροφή του συνόλου της καταβληθείσης οικονομικής ενισχύσεως, και τυχόν επιβολή τέτοιας κυρώσεως δεν ευρίσκει έρεισμα στον νόμο.


ΝΣΚ/278/2001

Κοινοτικό Δίκαιο. Διαγωνισμός πώλησης ελαιολάδου παρέμβασης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Είναι επιτρεπτή κατ άρθρο 14 Ν 2672/98 η διακίνηση με τηλεομοιοτυπία (Fax), του εγγράφου της ΓΕΔΙΔΑΓΕΠ προς την ΕΑΣ Ρεθύμνης, με το οποίο γνωστοποιούνται τα αποτελέσματα των χημικών αναλύσεων των κατακυρωθεισών ποσοτήτων του προϊόντος, και η βάσει αυτών καταβλητέα προσωρινή αξία. Ενόψει του ότι η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής του κατακυρωθέντος προϊόντος ήταν αρκούντως εκ των προτέρων γνωστή στην υπόχρεη ΕΑΣ, και επομένως η ίδια θα έπρεπε να ήταν έτοιμη, τόσο για την καταβολή της προσωρινής αξίας του κατακυρωθέντος προϊόντος, όσο και για την εμπρόθεσμη παραλαβή του, δεν προβάλλονται δε από αυτήν άλλοι λόγοι δικαιολογούντες την εκπρόθεσμη παραλαβή, είναι νόμιμη η επιβολή των προς τούτο προβλεπομένων κυρώσεων.


ΑΕΠΠ/351/2021

Η προσφεύγουσα ένωση οικονομικών φορέων ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης με την οποία η αναθέτουσα αρχή απέρριψε την προσφορά της για το τμήμα 55 της δημόσιας σύμβασης, που αφορά έργο με εκτιμώμενη αξία 210.206,25 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Το αντικείμενο της σύμβασης εμπίπτει στην αρμοδιότητα της ΑΕΠΠ εξαιτίας της υψηλής αξίας και της αποστολής προς δημοσίευση στην ΕΕΕΕ. Η απόρριψη βασίστηκε στον ισχυρισμό ότι η προσφεύγουσα δεν καλύπτει το απαιτούμενο κριτήριο πιστοληπτικής ικανότητας ποσού 105.103,13 ευρώ (50% της αξίας), καθώς η υποβληθείσα τραπεζική βεβαίωση περιείχε επιφυλάξεις. Η ΑΕΠΠ κάνει δεκτή την προσφυγή, θεωρώντας ότι η αιτιολογία απόρριψης ήταν εσφαλμένη, και ακυρώνει την απόφαση της αναθέτουσας αρχής.


ΝΣΚ/390/2001

Κοινοτικό Δίκαιο - Γεωργία. Παράταση ισχύος πιστοποιητικών ενισχύσεως στο πλαίσιο του Καν(ΕΟΚ) 2019/93. Ανωτέρα βία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Η απεργία του κλάδου των φορτηγών αυτοκινήτων δημοσίας χρήσεως συνιστά περιστατικό ανωτέρας βίας στις υπό κρίση περιπτώσεις, ως απρόβλεπτο και ανεξάρτητο της βουλήσεως του επιχειρηματία γεγονός, ενόψει και του ότι οι ενδιαφερόμενοι ευλόγως μπορούσαν να θεωρήσουν κατά την εξαγγελία της απεργίας, και χωρίς να ήταν υποχρεωμένοι να λάβουν υπόψη τους το γεγονός αυτό ανωτέρας βίας ότι το χρονικό διάστημα της απεργίας που εκάλυψε τις τελευταίες 6 ημέρες της προθεσμίας μεταφοράς, ήταν επαρκές, για την μεταφορά των υπολειπομένων στα πιστοποιητικά ενισχύσεως ποσοτήτων γεωργικών προϊόντων. Επομένως το αίτημα ακύρωσης ή παράτασης του χρόνου ισχύος των πιστοποιητικών ενισχύσεως είναι βάσιμο. Το αίτημα πρέπει να υποβάλλεται μέσα στην προθεσμία του άρθρου 36 παρ.2 του Κανονισμού 3719/88, τόσο στην περίπτωση της παράτασης του χρόνου ισχύος, όσο και στην περίπτωση της ακύρωσης των πιστοποιητικών ενισχύσεως.


ΝΣΚ/183/2000

Κοινοτικό Δίκαιο - Κτηνοτροφία - Ανωτέρα βία. Παράταση διάρκειας ισχύος πιστοποιητικών εισαγωγής ζώντων βοοειδών από τρίτες χώρες για λόγους ανωτέρας βίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Προεδρεύων: Β.Κοντόλαιμος, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Γ.Κανελλόπουλος, Πάρεδρος Η απαγόρευση εισαγωγής ζώντων βοοειδών από τρίτες χώρες, που επεβλήθη ως υγειονομικό μέτρο διασφαλίσεως κατά του καταρροϊκού πυρετού, εμπίπτει στην έννοια της ανωτέρας βίας που εμπόδισε την πραγματοποίηση εισαγωγών, για τις οποίες είχαν ήδη εκδοθεί πιστοποιητικά εισαγωγής σύμφωνα με το Κανονισμό 3719/88, δεδομένου ότι αποτελεί γεγονός ασύνηθες και ανεξάρτητο της βουλήσεως των ενδιαφερομένων, οι συνέπειες του οποίου ήταν αδύνατο να αποφευχθούν με οποιαδήποτε επιμέλεια αυτών. Κατά συνέπεια είναι δυνατόν για την Υπηρεσία να αποδεχθεί, κατά την κρίση της, αιτήσεις παρατάσεως της διάρκειας ισχύος των πιστοποιητικών εισαγωγής, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 37 του Κανονισμού 3719/88.


ΝΣΚ/310/2000

Κοινοτικό Δίκαιο. Πριμοδότηση αιγοπρόβειου κρέατος. Ανωτέρα βία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Η γαγγραινώδης μαστίτιδα και η εντεροτοξιναιμία συνιστούν περιπτώσεις επιζωοτίας κατά το άρθρο 11 παρ.3 εδ.στ του Καν.(ΕΟΚ) 3887/92 και άρα λόγο ανωτέρας βίας, πλην όμως, η συγκεκριμένη γνωστοποίηση της ως άνω περιπτώσεως ανωτέρας βίας δεν έγινε όπως απαιτεί το άρθρο 11 παρ.2 Καν.(ΕΟΚ) 3887/92 ήτοι εντός 10 εργασίμων ημερών -με προσκόμιση και των αποδεικτικών στοιχείων- από τη στιγμή που ο κάτοχος της εκμετάλλευσης ήταν σε θέση να το κάνει. Συνεπώς, μη εκπληρωθείσης της προϋποθέσεως της εντός 10 εργασίμων ημερών γνωστοποιήσεως του γεγονότος και προσκόμισης των σχετικών αποδεικτικών στοιχείων και της μη επικλήσεως υπό του παραγωγού, γεγονότος προκαλέσαντος παντελή αδυναμία αυτού για την εμπρόθεσμη γνωστοποίηση (δηλ. δεν επικαλέστηκε ούτε προσκόμισε στοιχεία ότι από το τέλος Μαρτίου 1999 που απωλέσθηκαν τα ζώα έως την 7η Μαίου 1999 που υπεβλήθη η δήλωση δεν ήταν σε θέση ο παραγωγός να κάνει την γνωστοποίηση) η Διοίκηση δεν δύναται να αποδεχθεί το αίτημα του ως άνω παραγωγού.