×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/219/2004

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Συγχώνευση δημοτικών νομικών προσώπων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η συγχώνευση του Κέντρου Φροντίδας Οικογενείας του Δήμου Αθηναίων με το Νομικό Πρόσωπο του ιδίου Δήμου «Δημοτικοί Παιδικοί Σταθμοί» δεν είναι κατά νόμο δυνατή.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/81/2004

ΟΤΑ. Δημοτικοί Βρεφικοί και Παιδικοί Σταθμοί. Έγκριση Κανονισμών Λειτουργίας. Δυνατότητα παραπομπής στην Επιτροπή του άρθρου 7 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι Κανονισμοί Λειτουργίας Δημοτικών Βρεφικών και Παιδικών Σταθμών, υπόκεινται σε έγκριση, από το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας, ο οποίος έχει τη δυνατότητα έγκρισης ή μη της σχετικής πράξης στο σύνολό της και όχι μερικής τροποποίησής της. Είναι επιτρεπτή η αιτιολογημένη παραπομπή, εφόσον εγείρονται θέματα νομιμότητας, στην Επιτροπή του άρθρου 7 του Ν 2839/2000.


ΝΣΚ/372/2001

Δήμοι. Εφαρμογή του άρθρου 187 ΔΚΚ για τη θέση σε αργία Δημάρχου και δημοτικών συμβούλων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προκειμένου να τύχει εφαρμογής η διάταξη του άρθρου 187 ΔΚΚ, ώστε να μπορούν να τεθούν σε κατάσταση αργίας, ο Δήμαρχος και οι δημοτικοί σύμβουλοι, θα πρέπει το κλητήριο θέσπισμα, με το οποίο παραπέμπονται στο ακροατήριο, για παράβαση καθήκοντος, να διαλαμβάνει κατά τρόπο σαφή και ορισμένο, την επελθούσα βλάβη στο νομικό πρόσωπο του οικείου ΟΤΑ.


Π.Δ 322/1985

Συγχώνευση και μετατροπή του Α΄ Νοσοκομείου Ι.Κ.Α. Θεσσαλονίκης και του Νοσοκομείου Ι.Κ.Α. "ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ" Θεσσαλονίκης σε ενιαίο Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου και υπαγωγή του στις διατάξεις του Ν.Δ. 2592/1953 και του Νόμ. 1397/1983.


53/2011

Συγχώνευση Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης- Απο­χέτευσης Δήμου Ερέτριας και Σύσταση δια συγχωνεύσεως Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης-Αποχέτευσης Ερέτριας (ΔΕΥΑΕ).


ΝΣΚ/73/2004

ΝΠΔΔ «ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ». Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του. Σύσταση οργανικών θέσεων προσωπικού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για το συγκεκριμένο Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου ΟΤΑ «ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ» μπορεί ο Γενικός Γραμματέας να προβή στην έκδοση πράξης και δημοσίευσης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του, που ψηφίσθηκε με την 3010/2003 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων εφ’ όσον παράσχει στον Γενικό Γραμματέα έγγραφη βεβαίωση, ότι οι πόροι που μεταφέρονται από τον Πολιτισμικό Οργανισμό Αθήνας, επαρκούν για το προσωπικό που θα απασχοληθεί σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας στο Νομικό Πρόσωπο «ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ», θα είναι, δε, σε πλήρη αντιστοιχία και δεν θα απαιτηθεί πρόσθετη δαπάνη. (πλειοψ.) Το νομικό πρόσωπο του ΟΤΑ ανεξάρτητα από την δημοσίευση Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας μπορεί να προσλάβει αδιαβάθμιστο μόνιμο προσωπικό με το άρθρο 236 του Ν. 1188/81. (ομοφ.)


ΝΣΚ/262/2001

Δημοτικοί Σύμβουλοι. Ασυμβίβαστο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν συντρέχει περίπτωση, κατ άρθρο 47 παρ.2 και 8 του ΔΚΚ, αυτοδίκαιης έκπτωσης δημοτικού συμβούλου, ο οποίος έχει καταρτήσει σύμβαση με Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου του ίδιου ΟΤΑ, το αντικείμενο της οποίας, σε ετήσια βάση, υπερβαίνει το ένα εκατομμύριο δραχμές.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/88/2015

ΑΠΟΔΟΧΕΣ: Νόμιμη η καταβολή αποδοχών σε υπάλληλο που μετατάχθηκε από δημοτικό νομικό πρόσωπο Δήμου σε δημοτικό νομικό πρόσωπο άλλου Δήμου, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 30 του Ν. 4223/2013 (ΦΕΚ Α΄ 287/2013), καθόσον τα ανωτέρω δημοτικά ν.π.δ.δ. αποτελούν φορείς υποδοχής και προέλευσης υπαγόμενους στο πεδίο εφαρμογής των ανωτέρω διατάξεων.


ΑΕΠΠ/1000/2020

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία επικύρωσε τα πρακτικά ελέγχου και αξιολόγησης των δικαιολογητικών συμμετοχής, τεχνικών και οικονομικών προσφορών των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό για την προμήθεια τροφίμων και λοιπών ειδών παντοπωλείου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια τροφίμων και ειδών παντοπωλείου για τις ανάγκες του Δήμου (Παιδικές Κατασκηνώσεις, Κοινωνικό Παντοπωλείο), των Ν.Π.Δ.Δ. (Παιδικοί Σταθμοί, Κ.Α.Π.Η. κλπ) και της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου. Η σύμβαση υποδιαιρείται σε τμήματα και ομάδες ειδών με εκτιμώμενη συνολική αξία 187.932,16 € (συμπερ. ΦΠΑ). Η προσφυγή εστιάζει στον αποκλεισμό ορισμένων προσφορών και την ανάδειξη προσωρινών αναδόχων.


ΑΕΠΠ/47/2020

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή απαιτεί την ακύρωση της σύμβασης που συνομολογήθηκε στις 07.11.2019 μεταξύ του Δήμου και του οικονομικού φορέα με επωνυμία «*********», η οποία αφορά την «Προμήθεια και διανομή ειδών διατροφής για τις ανάγκες του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων» με προϋπολογισμό 397.500,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Ισχυρίζεται ότι η σύμβαση είναι παράνομη λόγω απευθείας ανάθεσης χωρίς δημοσίευση στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ, παράβασης της υποχρέωσης αναστολής σύναψης, παραβίασης αρχής διαφάνειας και ίσης μεταχείρισης, καθώς και λόγω έλλειψης σύμφωνης γνώμης της ΕΑΑΔΗΣΥ. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια τροφίμων για κοινωνικά ευάλωτες ομάδες και παιδικοί σταθμοί.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)175/2014

Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής σε ιατρό για την παροχή ιατρικών υπηρεσιών στα μέλη του Ν.Π.Δ.Δ. «Δημοτικοί Παιδικοί Σταθμοί – Κ.Α.Π.Η», σε εκτέλεση σχετικής σύμβασης έργου, που συνήφθη δυνάμει του άρθρου 6 του ν. 2527/1997, καθόσον η εγκριτική της πρόσληψης απόφαση του αρμοδίου οργάνου, δεν περιέχει την προβλεπόμενη από την παρ.1 του ως άνω άρθρο αιτιολογία, δεδομένου ότι επαναλαμβάνει αόριστα το κείμενο του νόμου και δε συνιστά νόμιμη, σαφή και ειδική αιτιολογία. Αντίθετα δε, τα ανατιθέμενα στον ιατρό «έργα», ανάγονται στη συνήθη λειτουργική δραστηριότητα του ως άνω Νομικού Προσώπου, (άρθρο 3 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του) και δεν δύναται νανα κατατείνουν στην παραγωγή ενός πρόσκαιρου και ποσοτικά μετρήσιμου αποτελέσματος. Επιπλέον, το γεγονός  ότι ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του Νομικού Προσώπου δεν προβλέπει συγκεκριμένες θέσεις πλήρους εξειδίκευσης ιατρών, δεν το νομιμοποιεί να καλύπτει τις μόνιμες και διαρκώς επαναλαμβανόμενες υπηρεσιακές του ανάγκες με τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου.