×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/149/2008

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ύπαρξη ή μη κατά χρόνον αρμοδιότητας του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, προς εξέταση προσφυγής κατά απόφασης του Νομάρχη κατά το άρθρο 69 του ΠΔ 30/1996.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά την παρέλευση της αποκλειστικής εξηκονθήμερης προθεσμίας, η οποία τάσσεται από το άρθρο 8 παρ.3 του Ν 3200/1955 και έχει εφαρμογή στην προβλεπόμενη από το άρθρο 69 του ΠΔ 30/1996, όπως ισχύει, ειδική διοικητική προσφυγή κατ’ αποφάσεων του Νομάρχη ενώπιον του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, εξαντλείται η κατά χρόνον αρμοδιότητα του Γενικού Γραμματέα για την εξέταση της προσφυγής και την έκδοση απόφασης επ’ αυτής.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/425/2007

Δυνατότητα ασκήσεως ειδικής διοικητικής προσφυγής με ταχυδρομική υποβολή της δια συστημένης επιστολής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η ειδική διοικητική προσφυγή κατά των αποφάσεων του Νομάρχη, ενώπιον του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας, σύμφωνα με το άρθρο 18 παρ.12 του Ν 2218/1994 (άρθρο 69 Κωδ. Π.Δ/τος 30/1996), δεν είναι επιτρεπτό να ασκηθεί με αποστολή συστημένης επιστολής.


ΥΠΕΣ/17235/2008

Δυνατότητα του Νομάρχη για μεταβίβαση άσκησης μέρους των αρμοδιοτήτων του σε νομαρχιακούς συμβούλους, κατά άρθρο 62, παρ. 1 περ. η΄ (τελευταίο εδάφιο) του πδ 30/ 1996 (Γνωμοδότηση ΝΣΚ/26/2008 που επισυνάπτεται) -ΕΓΚ 12


ΝΣΚ/269/2016

Αρμόδιο όργανο για την άσκηση των αρμοδιοτήτων του Νομάρχη και του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, ο οποίες προβλέπονται στα άρθρα 1 έως 3 του Ν. 1920/1991.(...)Ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή, εφόσον έχει διοριστεί κατά το άρθρο 28 παρ. 1 του Ν. 4325/2015, Συντονιστής Αποκεντρωμένης Διοίκησης, ασκούν σήμερα τις αρμοδιότητες του Νομάρχη και Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, οι οποίες περιγράφονται στα άρθρα 1 έως 3 του ν. 1920/1991 «Περί Μουσουλμάνων Θρησκευτικών Λειτουργών» (Μουφτήδων


ΝΣΚ/393/2008

Ειδική διοικητική προσφυγή κατ αποφάσεων του Νομάρχη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατά των αποφάσεων του Νομάρχη επιτρέπεται η άσκηση ειδικής διοικητικής προσφυγής ενώπιον του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας. Η εκδοθείσα επί της προσφυγής απόφαση του Γενικού Γραμματέα είναι αμετάκλητη και δεν επιτρέπεται άσκηση αιτήσεως θεραπείας κατ αυτής.


ΝΣΚ/106/2002

Νομάρχες. Έκταση εφαρμογής άρθρου 21 παρ.1 ΠΔ 30/1996.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η θητεία νομάρχη στο αντίστοιχο αξίωμα, για χρόνο μικρότερο από το ήμισυ της τετραετούς διαρκείας της, δεν είναι προσμετρητέα στο πλαίσιο της πρόβλεψης της παραγράφου 1 του άρθρου 21 του ΠΔ 30/1996, σύμφωνα με την οποία επανεκλογή του ίδιου προσώπου στο αξίωμα του νομάρχη επιτρέπεται μία, μόνο, φορά.


ΝΣΚ/154/2008

Εφαρμοστέο δίκαιο επί προκηρύξεως Πρόχειρου Διαγωνισμού και συνομολογήσεως συμβάσεως υπό την ισχύ του ΠΔ 394/1996. Αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο κατ’ άρθρο 34 του ΠΔ 394/1996.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Επί προκηρύξεως Πρόχειρου Διαγωνισμού και συνομολογήσεως συμβάσεως βάσει του ΠΔ 394/1996 εφαρμοστέες ως προς την εκτέλεση της συμβάσεως είναι οι διατάξεις του ως άνω ΠΔ 394/1996. Αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο κατά τη διαδικασία εκπτώσεως του αναδόχου είναι η Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολογήσεως των αποτελεσμάτων του Διαγωνισμού.


ΥΠΕΣ/4048/2010

Σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής για την εξέταση προσφυγών κατά πράξεων του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας


31925/2007

Κανονισμός λειτουργίας της Ειδικής Επιτροπής για την εξέταση προσφυγών κατά αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας.


ΝΣΚ/144/2004

Εξαίρεση ή μη μετατεθέντων κατ’ άρθρο 13 του ΠΔ 50/1996 εκπαιδευτικών από την κρίση τους ως υπεράριθμων καθ’ όλη την σταδιοδρομία τους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν κατ’ άρθρο 13 του ΠΔ 50/1996 εξαιρούνται από την κρίση τους ως υπεράριθμων κατ’ άρθρο 14 παρ.11 του ίδιου Π.Δ/τος εφ’ όσον και για όσο χρόνο αυτοί υπάγονται της κατηγορίας των εκπαιδευτικών του άρθρου 13 παρ.1α, β και γ του ΠΔ 50/1996 και όχι για το σύνολο της εκπαιδευτικής τους σταδιοδρομίας.


ΝΣΚ/162/2006

Δυνατότητα διενέργειας οικονομικού ελέγχου σε ΟΤΑ σε περίπτωση ανάκλησης του σχετικού αιτήματος του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οικονομικός και διαχειριστικός έλεγχος στους ΟΤΑ και τα εξαρτώμενα από αυτούς νομικά πρόσωπα μπορεί να γίνει είτε με πρωτοβουλία της ίδιας της Οικονομικής Επιθεώρησης κατά το άρθρο 2 Ν 2343/95 και το άρθρο 12 παρ.2 ΠΔ 156/2001, είτε κατόπιν σχετικού αιτήματος του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης ή του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας κατά το άρθρο 12 παρ.16 του Ν 2539/97. Μετά την ανάκληση αιτήματος Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας προς Οικονομική Επιθεώρηση για διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου σε Δήμο και εξαρτώμενο από αυτόν νομικό πρόσωπο, η Οικονομική Επιθεώρηση μπορεί να ματαιώσει την διενέργεια του πιο πάνω ελέγχου, εκτός εάν θεωρεί, κατά ενάσκηση της αρμοδιότητας που της παρέχεται ευθέως από τις προαναφερθείσες διατάξεις, ότι με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία εξακολουθούν να συντρέχουν λόγοι διενέργειας αυτού.