×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/149/2002

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Εφαρμογή διατάξεων του Ν 2696/99 (ΚΟΚ) στους χώρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η Κύρια Οδός Πρόσβασης του Αεροδρομίου, έχει τον χαρακτήρα της οδού εντός του κλειστού χώρου του ακινήτου του Αεροδρομίου, όπως αυτό έχει οριοθετηθεί από τη Σύμβαση Ανάπτυξης του Αεροδρομίου, κατά την έννοια της περίπτωσης δ της παραγράφου 6 της υπ αριθμ. ΣΤ 1831/1978 απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών. β) Επί της ανωτέρω οδού και του εσωτερικού οδικού δικτύου του χώρου του Αεροδρομίου, που διεξάγεται δημόσια κυκλοφορία οχημάτων, εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ν 2696/99 (ΚΟΚ). γ) Η αρμοδιότητα για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων επί της Κύριας Οδού Πρόσβασης του Αεροδρομίου και την εφαρμογή των διατάξεων του ΚΟΚ, ανήκει στο Τμήμα Τροχαίας του Αεροδρομίου Αθηνών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/188/2009

Ελληνική Αστυνομία – Αρμοδιότητα παραχώρησης θέσεων αποκλειστικής στάθμευσης οχημάτων σε πρόσωπα για λόγους προσωπικής ασφάλειας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι κατά τόπον Αστυνομικές Διευθύνσεις ή Διευθύνσεις Τροχαίας δεν κέκτηνται αρμοδιότητα να εκδίδουν αποφάσεις παραχώρησης θέσεων αποκλειστικής στάθμευσης οχημάτων, κατά την διάταξη του άρθρου 52 παρ. 2 του Ν 2696/1999 σε πρόσωπα, τα οποία επικαλούνται λόγους προσωπικής ασφάλειας.


Ν. 2338/1995

Κύρωση Σύμβασης Ανάπτυξης του νέου Διεθνούς Αεροδρομίου της Αθήνας στα Σπάτα, ίδρυση της εταιρείας "Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.", έγκριση περιβαλλοντικών όρων και άλλες διατάξεις


ΕΣ/Τ7/25/2008

Μετατόπιση δικτύων. Σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας όπως ίσχυε κατά τον κρίσιμο χρόνο (άρ.47 παρ.3 του ν.2696/1999, ΦΕΚ Α΄ 57 και ήδη άρ.43 του ν.3542/2007, ΦΕΚ Α΄ 50), οποιαδήποτε τομή ή εκσκαφή οδοστρώματος δημοτικής οδού, απαραίτητη για την κατασκευή έργου εκτελούμενου από επιχείρηση κοινής ωφέλειας, οργανισμού, νομικού ή φυσικού προσώπου, επιτρέπεται να γίνει μόνον κατόπιν αδείας της αρμόδιας για τη συντήρηση της οδού υπηρεσίας.


ΝΣΚ/380/2008

Ορισμός του φορέα τροποποίησης των ορίων ταχύτητος στο δευτερεύον και τριτεύον εθνικό δίκτυο, σύμφωνα με το άρθρο 20 παρ.7 του Ν 2696/1999 (ΚΟΚ), όπως αυτός τροποποιήθηκε με το Ν 3542/2007.Το εθνικό οδικό δίκτυο, περιλαμβάνει το πρωτεύον ή βασικό οδικό δίκτυο, το δευτερεύον και τριτεύον, κατά την βασική διάκριση των άρθρων 1, 2, 3 του Ν 3155/1955. Η γραμματική διατύπωση του άρθρου 7 του ισχύοντος ΚΟΚ δεν αποκλείει το δευτερεύον και τριτεύον οδικό δίκτυο από την συντήρηση και εποπτεία του εθνικού δικτύου όπως έχει διαμορφωθεί με το προαναφερόμενο νομοθετικό πλαίσιο. Προφανώς το πρωτεύον ή βασικό οδικό δίκτυο αντιδιαστέλλεται, κατά την, κατά παράταξη αναφορά, στην γραμματική διατύπωση της παρ.7 του άρθρου 20 ΚΟΚ, από τους αυτοκινητοδρόμους και τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και αναφέρεται στο διαχρονικά διαμορφωμένο οδικό δίκτυο που κατά το παρελθόν (προηγούμενοι ΚΟΚ) αναφερόταν ως πρωτεύον εθνικό σε αντιπαραβολή με το επαρχιακό, την συντήρηση του οποίου είχαν οι Νομαρχίες με τα αρμόδια Νομαρχιακά Ταμεία και μετέπειτα οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις (άρθρο 22 ΠΔ 30/1996). Αρμόδιο όργανο για να καθορίζει και μεταβάλλει, με απόφασή του τα όρια ταχύτητος και στο δευτερεύον και τριτεύον οδικό δίκτυο είναι ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, όπως και στο πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο.( Εγινε αποδεκτή-Εγγραφο Δ17α/353/7/ΦΝ 443/25-10-2010 έγγραφο της Δ/νσης Νομ. Συντ/σμού & Κωδ/σης).


ΝΣΚ/486/2004

Φορολογία εισοδήματος ανωνύμων εταιρειών και διανομή μη φορολογηθέντων κερδών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Εφαρμόζεται η διάταξη του άρθρου 99 παρ.1 περ.α’ του Ν 2238/1994 «Κύρωση του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος» (ΚΦΕ), κατά την οποία οφείλεται φόρος εισοδήματος για κέρδη που διανέμονται από ημεδαπές ανώνυμες εταιρείες και για τα οποία δεν έχει καταβληθεί προηγουμένως φόρος, στην περίπτωση της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» (Ν 2338/1995 «Κύρωση Σύμβασης Ανάπτυξης Αεροδρομίου Σπάτων») όταν διανέμει μερίσματα εκ κερδών του ισολογισμού ενώ, λόγω αυξημένων φορολογικών αποσβέσεων που διενεργήθηκαν βάσει διατάξεων του άρθρου 25, της κυρωθείσης ως άνω Συμβάσεως, το φορολογητέο εισόδημά της είναι μηδενικό ή αρνητικό.


261/2017

Έγκριση σχεδίου σύμβασης παράτασης της από 31.07.1995 Σύμβασης Ανάπτυξης Αεροδρομίου μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, της εταιρείας “Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.” και της εταιρείας “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.” και παροχή εξουσιοδότησης στον Υπουργό Οικονομικών για υπογραφή αυτής.


οικ. 33278/394/2015

Οδηγίες για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στοιχεία πληρότητας φακέλου της διαδικασίας έγκρισης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων σύμφωνα με το αρθ. 52 παρ. 1 και 3 του Ν.2696/99 (ΦΕΚ-57 Α/23-3-1999) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 9 του άρθ.48. του Ν. 4313/2014, ΦΕΚ-261 Α/17-12-2014). (ΑΔΑ:7ΦΕΚΟΡ1Γ-ΗΛ8)


Σ.τ.Ε/950/2023

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ.(...)Επειδή, από τα εκτεθέντα ανωτέρω προκύπτει ότι οι επίμαχες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις αφορούν σε τμήμα της παραλιακής οδού ....της πόλης του Γυθείου, η οποία αποτελεί τμήμα της με αριθμό... επαρχιακής οδού «Γύθειο Αρεόπολη Πύργος Δυρού Μίνα Κίττα Γερολιμένας» και ανήκει στο πρωτεύον επαρχιακό οδικό δίκτυο του Νομού Λακωνίας. Επομένως, κατά τα οριζόμενα από το άρθρο 52 του ν. 2696/1999, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επ’ αυτής έπρεπε να προβλεφθούν με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου και όχι με απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου. Δεν ασκούν δε νομική επιρροή κατά τούτο οι ρυθμίσεις των αποφάσεων ..../2007 (Β΄....) της Γενικής Γραμματέως της Περιφέρειας Πελοποννήσου και ..../2011 (Β΄....) του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, οι οποίες αναφέρονται αποκλειστικώς στην άσκηση αρμοδιοτήτων συντήρησης και τεχνικής αστυνόμευσης τμημάτων εθνικών και επαρχιακών οδών που κείνται εντός των εδαφικών ορίων εκάστου Δήμου, ενώ η ....9.10.2017 απόφαση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, με την οποία ανατίθεται όλως ειδικώς η αρμοδιότητα εκπόνησης και έγκρισης κυκλοφοριακών μελετών και των μελετών του άρθρου 52 του ν. 2696/1999, όπως αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει, στα όρια του εγκεκριμένου σχεδίου πόλης Γυθείου, στο Δήμο Ανατολικής Μάνης δεν προκύπτει ότι δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, προκειμένου να αποκτήσει νόμιμη υπόσταση και ως εκ τούτου, δεν λαμβάνεται υπόψη. Συνεπώς, αφού με την προσβαλλομένη απόφαση ..../18.6.2020 του Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου εγκρίθηκε απόφαση δημοτικού συμβουλίου σχετικά με κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί επαρχιακής οδού κατά παράβαση του άρθρου 52 του ν. 2696/1999, η απόφαση αυτή πρέπει να ακυρωθεί, κατά τον βασίμως προβαλλόμενο λόγο.


19077/2024

Εσωτερικός Κανονισμός της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με Αναπηρία και Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.


Π.Δ.67/2008

Κύρωση της από 29.6.2007 Συμφωνίας μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ανώνυμης Εταιρείας «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών», για την τροποποίηση των τμημάτων 1, 2 και 4 του Παραρτήματος 1 της Σύμβασης Ανάπτυξης Αεροδρομίου (ΣΑΑ), η οποία κυρώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου πρώτου ν. 2338/ 1995 (Α΄ 202).