×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/308/2018

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4412/2016/Α.105

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:να ελέγξει τη νομιμότητα του σχεδίου σύμβασης που αφορά στην ανάθεση, από το Δήμο … Νομού … στην επιχείρηση με την επωνυμία "…", την, για δύο (2) έτη, προμήθεια υγρών καυσίμων (πετρελαίου κίνησης και βενζίνης αμόλυβδης) για την κάλυψη των αναγκών κίνησης των οχημάτων της Δημοτικής Ενότητας …(....)Υπό τα ανωτέρω δεδομένα ... πρέπει να γίνει δεκτό ότι, από τον έλεγχο των υποβληθέντων στοιχείων, δεν διαπιστώθηκαν νομικές πλημμέλειες κατά τη διαδικασία ανάθεσης της ελεγχόμενης δημόσιας σύμβασης προμήθειας και, ως εκ τούτου, δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή του υποβληθέντος για προσυμβατικό έλεγχο οικείου σχεδίου σύμβασης.  


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΤΜ.6/1872/2019

Προμήθεια πετρελαίου κίνησης και αμόλυβδης βενζίνης ..Ήδη με την υπό κρίση αίτηση, όπως οι λόγοι αυτής αναπτύσσονται με το παραδεκτά κατατεθέν στις 15.11.2019 υπόμνημα, ζητείται η ανάκληση της 305/2019 Πράξης, κατά το μέρος που με αυτή κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του ως άνω σχεδίου σύμβασης μεταξύ του αιτούντος Δήμου και του αναδόχου οικονομικού φορέα «...», για την ανάθεση των ειδών του Τμήματος 1 της ελεγχόμενης προμήθειας. Ειδικότερα, ο αιτών προβάλλει, μεταξύ άλλων, ότι ήδη εκδόθηκε η 244/2019 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων, με την οποία τροποποιήθηκε η 96/2019 απόφαση («σε ορθή επανάληψη») ως προς το ποσό κατακύρωσης του Τμήματος 1 [«Προμήθεια πετρελαίου κίνησης και αμόλυβδης βενζίνης (Δήμος)»] του επίμαχου διαγωνισμού και περιορίστηκε αυτό στο ύψος των 256.919,35 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. (318.580,00 ευρώ με Φ.Π.Α.), λόγω μεταβολής των πραγματικών αναγκών του Δήμου, μετά τη μεσολάβηση τριών απευθείας αναθέσεων για την προμήθεια πετρελαίου κίνησης και αμόλυβδης βενζίνης (βλ. τις αποφάσεις 44/2019, 129/2019 και 166/2019 της Οικονομικής Επιτροπής). Κατόπιν αυτών και σύμφωνα με όσα παρατίθενται στη σκέψη που προηγήθηκε (υπό στοιχείο ΙΙ της παρούσας), προκύπτει ότι μετά την τροποποίηση της 96/2019 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής εξέλιπε, όπως βάσιμα προβάλλεται, η ως άνω διαπιστωθείσα διαφοροποίηση μεταξύ της συμβατικής αξίας για την ανάθεση των ειδών του Τμήματος 1 της ελεγχόμενης προμήθειας και της κατακυρωτικής απόφασης, το δε αναγραφόμενο στο συγκεκριμένο σχέδιο σύμβασης τίμημα (ύψους 256.919,35 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.) είναι σύμφωνο με το ποσό κατακύρωσης του Τμήματος 1 του επίμαχου διαγωνισμού [«Προμήθεια πετρελαίου κίνησης και αμόλυβδης βενζίνης (Δήμος)»], όπως αυτό διαμορφώθηκε με την ήδη προσκομισθείσα 244/2019 απόφαση.Κατ΄ ακολουθίαν των ανωτέρω, το Τμήμα κρίνει ότι πρέπει η υπό κρίση αίτηση ανάκλησης να γίνει δεκτή και να ανακληθεί η 305/2019 Πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κατά το μέρος που με αυτή κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ του αιτούντος Δήμου και του αναδόχου οικονομικού φορέα «...», για την ανάθεση των ειδών του Τμήματος 1 [«Προμήθεια πετρελαίου κίνησης και αμόλυβδης βενζίνης (Δήμος)»], καθώς και ότι, εφόσον δεν διαπιστώθηκε άλλος νόμιμος διακωλυτικός της υπογραφής λόγος, δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου αυτού.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/327/2018

Προμήθεια καυσίμων κίνησης-θέρμανσης και λιπαντικών:...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν ανωτέρω δεκτά (βλ. σκέψη III), το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως το υποβληθέν για έλεγχο σχέδιο σύμβασης "Α" μεταξύ του Δήμου ... και της ατομικής επιχείρησης "...." που αφορά τα είδη του 1ου τμήματος της 1ης ομάδας του παραρτήματος Β' της διακήρυξης (ήτοι 562.500 λίτρα πετρέλαιο κίνησης, 30.394 λίτρα πετρελαίου θέρμανσης και 39.370 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης του Δήμου), μειωμένης συμβατικής δαπάνης έως του ποσού των 601.987 ευρώ (με Φ.Π.Α.) διαφοροποιείται, ως προς τη συμβατική αξία, από την ..../2018 κατακυρωτική απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, στην οποία ερείδεται και η οποία σαφώς παραπέμπει στις ενδεικτικές, έστω, ποσότητες και τον προϋπολογισμό που αναφέρονται στο παράρτημα Β της διακήρυξης, αφού δεν γίνεται οποιαδήποτε μνεία και αναφορά στο κείμενο ή στο προοίμιο αυτής για μειωμένο προϋπολογισμό για τα είδη της συγκεκριμένης ομάδας (1ης), λόγω των προηγηθεισών απευθείας αναθέσεων. Για το λόγο δε αυτό κωλύεται η υπογραφή του ανωτέρω σχεδίου σύμβασης. Περαιτέρω, δεν διαπιστώνονται άλλες νομικές πλημμέλειες και συνακόλουθα δεν κωλύεται η υπογραφή των λοιπών τεσσάρων (4) σχεδίων συμβάσεων μεταξύ α) του Δήμου ... και της εταιρείας "..." για την προμήθεια λιπαντικών και λοιπών ειδών (σχέδιο "Ε"), β) του Ο.Π.Α.Α. και της ατομικής επιχείρησης "...." για την προμήθεια πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης (σχέδιο "Β") και γ) των Σχολικών Επιτροπών Α'βάθμιας (σχέδιο "Γ") και Β' βάθμιας (σχέδιο "Δ") Εκπαίδευσης και της ατομικής επιχείρησης "...." για την προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης.Ανεξαρτήτως της διαπιστωθείσας ως άνω πλημμέλειας, το Κλιμάκιο επισημαίνει ότι όλα τα ανωτέρω σχέδια χρήζουν συμπληρώσεως με το ποσό της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης που πρέπει να καταβάλουν οι ανάδοχοι, το ύψος της οποίας ανέρχεται σε ποσοστό 5% επί της συμβατικής αξίας, μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (άρθρο 7 Β της .....2018 διακήρυξης).


ΑΕΠΠ/305/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα (Ένωση Προμηθευτών) αιτείται να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η υποβολή των δικαιολογητικών κατακύρωσης του διαγωνισμού και να αναδειχθεί ως μειοδότρια όλων των αιτηθέντων τμημάτων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάδειξη προμηθευτή/ων υγρών καυσίμων και λιπαντικών (πετρελαίου θέρμανσης, πετρελαίου κίνησης, βενζίνης αμόλυβδης και λιπαντικών) για τις ανάγκες της δημόσιας οντότητας και των Συνοριακών Σταθμών, με συνολική ποσότητα 363.670 λίτρων και προϋπολογιζόμενη αξία 343.569,64 € (πριν ΦΠΑ). Η διαδικασία έγινε μέσω Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/170/2018

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:να ελέγξει τη νομιμότητα δύο (2) σχεδίων συμβάσεων, που αφορούν στην ανάθεση, από το Δήμο … στις εταιρείες "… Α.Β.Ε.Ε.Ε." και "… Ε.Π.Ε.", της προμήθειας λιπαντικών για το έτος 2018(....)Με τα δεδομένα αυτά, πρέπει να γίνει δεκτό ότι, από τον έλεγχο των υποβληθέντων στο Κλιμάκιο στοιχείων, δεν διαπιστώθηκαν νομικές πλημμέλειες κατά τη διαδικασία ανάθεσης της ελεγχόμενης δημόσιας σύμβασης προμήθειας και, ως εκ τούτου, δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή των υποβληθέντων για προσυμβατικό έλεγχο οικείων σχεδίων συμβάσεων. 


ΑΕΠΠ/576/2021

Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό 7/26-2-2021, η οποία αφορούσε τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την προμήθεια καυσίμων (Πετρελαίου Κίνησης, Πετρελαίου Θέρμανσης και Βενζίνης Αμόλυβδης) για τις ανάγκες τριών οργανικών μονάδων της αναθέτουσας, με εκτιμώμενη αξία 244.517,77 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστήριζε ότι η αναθέτουσα αρχή παραβίασε τους όρους της συμβάσης κατακυρώνοντας σε συγκεκριμένο μειοδότη μέρος ποσότητας συγκεκριμένου τμήματος (ανά είδος) και ότι ο διαγωνισμός κατατμήθηκε σε 6 τμήματα αντί για 4 όπως αναφερόταν στην προκήρυξη. Επίσης, διαμαρτυρήθηκε για τη μείωση των ποσοτήτων που του κατακυρώθηκαν, παρά το ότι ήταν ο μόνος προσφέρων για τα τμήματα βενζίνης.


ΕΣ/ΚΛΙΜ.ΣΤ/239/2022

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ-ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ:να ελέγξει τη νομιμότητα του σχεδίου τροποποίησης της 28977/22.6.2021 σύμβασης, μεταξύ του Δήμου … και της εταιρείας «… ΚΑΙ ΣΙΑ Α.Ε.», για την «Προμήθεια υγρών καυσίμων και πετρελαίου θέρμανσης για τις ανάγκες του Δήμου …», κατά το μέρος που αφορά την προμήθεια καυσίμων κίνησης (πετρελαίου κίνησης και βενζίνης αμόλυβδης).(....)Συνακόλουθα, στην ελεγχόμενη περίπτωση, δοθείσας και της φύσης της επίμαχης σύμβασης, που αφορά πάγια και διαρκή ανάγκη, η αναθέτουσα Αρχή όφειλε να είχε εκκινήσει εγκαίρως τη νέα διαγωνιστική διαδικασία, ώστε να είχε ολοκληρωθεί αυτή κατά τον εκ των προτέρων γνωστό χρόνο λήξης της αρχικής σύμβασης (22.6.2022). Εξάλλου, δεν προέκυψε από τα προσκομισθέντα ενώπιον του Κλιμακίου στοιχεία ότι η έγκαιρη εκκίνηση του νέου διαγωνισμού κατέστη ανέφικτη για λόγους που εκφεύγουν της σφαίρας επιρροής της αναθέτουσας Αρχής(....)Η μόνη δε διαφοροποίηση των δύο σχεδίων, ως προς το φυσικό και οικονομικό αντικείμενο της σχεδιαζόμενης προμήθειας, έγκειται στη διαφορετική κατανομή, ανά έτος, των προς προμήθεια ποσοτήτων καυσίμων για τις ανάγκες του Δήμου … και, κατ’ επέκταση, της οικείας δαπάνης.Αποφαίνεται ότι κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου τροποποίησης της ... σύμβασης, μεταξύ του Δήμου … και της εταιρείας «… ΚΑΙ ΣΙΑ Α.Ε.».

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1391/2022.


ΑΕΠΠ/1149/2018

Οι προσφεύγουσες εταιρείες αιτούνται την ακύρωση της απόφασης με αριθμό πρωτ. 413/2018 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία ενέκρινε εν μέρει τα πρακτικά αξιολόγησης και ανέδειξε ως προσωρινή ανάδοχο την παρεμβαίνουσα εταιρία για όλα τα τμήματα της σύμβασης με τίτλο «Προμήθεια Καυσίμων και Λιπαντικών 2018-2020». Η σύμβαση αφορά στην προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης, πετρελαίου κίνησης, βενζίνης αμόλυβδης και ελαιολιπαντικών για τις ανάγκες του δημοσίου φορέα και των υπηρεσιών του για διάστημα δύο ετών, με συνολική προϋπολογισθείσα αξία 1.785.614,00 € χωρίς ΦΠΑ. Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την αναγνώριση των προσφορών τους για συγκεκριμένα τμήματα της σύμβασης, τα οποία αρχικά είχαν προταθεί να τους ανατεθούν, και την ανάκληση της ανάδειξης της παρεμβαίνουσας εταιρίας.


ΕΣ/ΤΜ.6/1652/2009

προμήθεια καυσίμων...Με τα δεδομένα αυτά το Στ΄ Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου έκρινε ότι η 7709/30.12.2008 διακήρυξη μη προσδιορίζουσα, έστω κατά προσέγγιση, την ζητούμενη ποσότητα του προς προμήθεια προϊόντος κατά κατηγορία και περιοριζόμενη στην αόριστη αναφορά στις αναγκαίες ποσότητες των φορέων είναι ασαφής και ως εκ τούτου μη νόμιμη, το εν λόγω δε στοιχείο (ποσότητα) δεν καθορίζεται ούτε στα υποβληθέντα προς έλεγχο σχέδια συμβάσεων. Περαιτέρω, το Κλιμάκιο έκρινε ότι η παράλειψη διευκρίνησης στη διακήρυξη του εάν η έκπτωση θα αφορά στη μέση λιανική ή στη μέση χονδρική τιμή των προς προμήθεια ειδών καθιστά τη διακήρυξη πλημμελή, αφού είναι εκ προοιμίου αδύνατη η σύγκριση των προσφορών για την εύρεση της χαμηλότερης τιμής και την ανάδειξη του προμηθευτή βάση αυτής κατά τους όρους της διακήρυξης. Επιπλέον, με την προσβαλλόμενη πράξη κρίθηκε ότι οι οικονομικές προσφορές του …., στην οποία αναγράφεται μόνον το ποσοστό έκπτωσης χωρίς να συγκεκριμενοποιείται επί ποιάς τιμής προσφέρεται αυτή, καθώς και του …. και της ομόρρυθμης εταιρίας …., σύμφωνα με τις οποίες η προσφερόμενη έκπτωση θα υπολογίζεται επί των μέσων τιμών είτε χονδρικής είτε λιανικής πώλησης, είναι μη νόμιμες και απορριπτέες ως απαράδεκτες αφού δεν συνάγεται με σαφήνεια η προσφερόμενη από αυτούς έκπτωση και, κατά συνέπεια, τιμή. Τέλος, το Κλιμάκιο επεσήμανε ότι εσφαλμένα προβλέπεται στο άρθρο 7 των υποβληθέντων ενώπιόν του για έλεγχο σχεδίων συμβάσεων η εφαρμογή των μη ισχυουσών και μη διεπουσών τον ελεγχόμενο διαγωνισμό διατάξεων των προεδρικών διαταγμάτων 370/1995 και 394/1996, καθόσον οι ως άνω συμβάσεις και ο διαγωνισμός διέπονται από τις διατάξεις των προεδρικών διαταγμάτων 60/2007 και 118/2007. Ήδη, με την υπό κρίση αίτηση η αναθέτουσα αρχή, αποδεχόμενη τις ανωτέρω επισημάνσεις του Κλιμακίου, προέβη στην τροποποίηση των υποβληθέντων σχεδίων συμβάσεων. Ειδικότερα, προέβη στην τροποποίηση των σχεδίων συμβάσεων: 1) με την επιχείρηση «…..» με προσδιορισμό της απαιτούμενης για την κάλυψη των αναγκών: α) της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ... ποσότητας: αα) πετρελαίου κίνησης σε 150.000 λίτρα, αβ) βενζίνης σούπερ σε 15.400 λίτρα, αγ) βενζίνης αμόλυβδης σε 25.000 λίτρα, β) του Θεραπευτηρίου Χρονίων Παθήσεων ... ποσότητας: βα) πετρελαίου κίνησης σε 2.500 λίτρα, ββ) βενζίνης αμόλυβδης σε 5.000 λίτρα γ) του ΤΕΦΑΑ ... ποσότητας πετρελαίου θέρμανσης σε 20.000 λίτρα, δ) του Γενικού Νοσοκομείου ... ποσότητας: δα) βενζίνης αμόλυβδης σε 15.000 λίτρα, δβ) βενζίνης σούπερ σε 1.500 λίτρα, ε) του Ε.Κ.Α.Β. ποσότητας βενζίνης αμόλυβδης σε 42.000 λίτρα και στ) του Ι.Κ.Α. ... ποσότητας βενζίνης αμόλυβδης σε 700 λίτρα, 2) με την επιχείρηση «….» με προσδιορισμό της απαιτούμενης ποσότητας πετρελαίου θέρμανσης για την κάλυψη των αναγκών: α) της Ν.Α. ... σε 141.000 λίτρα, β) του Θεραπευτηρίου Χρονίων Παθήσεων ... σε 130.000 λίτρα, γ) του Βρεφονηπιακού Σταθμού Εργατικής Εστίας ... σε 21.250 λίτρα, δ) του Ε.Κ.Α.Β. σε 5.000 λίτρα και ε) του Ι.Κ.Α. ... σε 80.000 λίτρα, 3) με την επιχείρηση «…» με προσδιορισμό της απαιτούμενης ποσότητας πετρελαίου κίνησης για την κάλυψη των αναγκών: α) του Γενικού Νοσοκομείου ... σε 231.000 λίτρα, β) των Κέντρων Υγείας ... σε 2.500 λίτρα, 4) με την επιχείρηση «…» ποσότητας πετρελαίου θέρμανσης για την κάλυψη των αναγκών: α) των Κέντρων Υγείας ... σε 90.000 λίτρα, β) του Τ.Ε.Ι. ... σε 96.000 λίτρα και 5) με την επιχείρηση «…» ποσότητας πετρελαίου θέρμανσης για την κάλυψη των αναγκών: α) του Γενικού Νοσοκομείου ... σε 600.000 λίτρα. Περαιτέρω, η αναθέτουσα αρχή, λαμβάνοντας υπόψη της την επισήμανση του Στ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου προέβη στη διόρθωση των σχεδίων συμβάσεων με τις προαναφερόμενες πέντε επιχειρήσεις με αναγραφή στο άρθρο 7 αυτών (σχεδίων) των εχόντων εν προκειμένω εφαρμογή προεδρικών διαταγμάτων 60/2007 και 118/2007 στη θέση των εκ παραδρομής αναγραφομένων στο ίδιο άρθρο των αρχικώς υποβληθέντων ενώπιον του Κλιμακίου σχεδίων προεδρικών διαταγμάτων 370/1995 και 394/1996. Έτσι, μετά τις τροποποιήσεις αυτές, δεν καταστρατηγούνται οι κατά νόμο διαδικασίες ανάθεσης και οι αρχές του υγιούς και ελεύθερου ανταγωνισμού, εφόσον ελλείπουν, πλέον, λόγω των γενομένων τροποποιήσεων, οι μη νόμιμοι όροι από τα σχέδια συμβάσεων και δεν κωλύεται, πλέον, η υπογραφή τους λόγω των προαναφερόμενων διαπιστώσεων που έγιναν με την προσβαλλομένη. (...)Ενόψει των ανωτέρω, το Τμήμα κρίνει ότι δικαιολογείται, στη συγκεκριμένη περίπτωση, η αναγνώριση συγγνωστής πλάνης υπέρ της αναθέτουσας αρχής και η εξ αυτού του λόγου ανάκληση της προσβαλλόμενης πράξης όσον αφορά τις ουσιώδεις πλημμέλειες που εντοπίστηκαν από το Στ΄ Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου στη διαδικασία του ελεγχόμενου διαγωνισμού.


ΑΕΠΠ/906/2019

Με την προδικαστική προσφυγή της, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 347/24-06-2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία απέκρινε ως πλέον συμφέρουσα την προσφορά του οικονομικού φορέα '... ...' και τον ανακήρυξε προσωρινό ανάδοχο. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η σύναψη συμφωνίας-πλαίσιο για την προμήθεια Υγρών Καυσίμων (πετρελαίου κίνησης, βενζίνης αμόλυβδης και πετρελαίου θέρμανσης) για τέσσερα έτη, για τις ανάγκες του Δήμου στην κίνηση οχημάτων και τη θέρμανση κτιρίων του, καθώς και των καυσίμων θέρμανσης των Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 4.730.000,00 ευρώ άνευ ΦΠΑ 24%.


ΑΕΠΠ/574/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που απέρριψε την προσφορά της ως προσωρινού αναδόχου για την προμήθεια υγρών καυσίμων κίνησης (βενζίνης αμόλυβδης και πετρελαίου κίνησης), την κατάπτωση της εγγυητικής συμμετοχής της, την αντικατάστασή της από τη δεύτερη σε κατάταξη προσφέρουσα και την κατακύρωση του Τμήματος 2 της σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια υγρών καυσίμων και λιπαντικών για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων, με συνολικό προϋπολογισμό 2.186.874,25 ευρώ πλέον ΦΠΑ, διαιρούμενο σε τρία τμήματα, μεταξύ των οποίων το Τμήμα 2 για υγρά καύσιμα κίνησης αποτελεί την αντικειμενική επικέντρωση της προσφυγής.