×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/972/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία, με την Προδικαστική Προσφυγή της, ζητά την ακύρωση της Πρόσκλησης για τα δρομολόγια 7 και 8, επειδή αυτά θα έπρεπε να αντιμετωπιστούν ενιαία με τα υπόλοιπα δρομολόγια των 4 πινάκων και όχι ξεχωριστά, καθώς δεν αποτελούν 'νέα' δρομολόγια. Επιπλέον, ζητά την ακύρωση της διαδικασίας διαπραγμάτευσης, επειδή η απαίτηση για μεταφορά μαθητών νηπιαγωγείου αποκλειστικά με ΤΑΞΙ είναι άδικη, αποκλείει μεταφορείς με μικρά λεωφορεία και αντίκειται στο δημόσιο συμφέρον, καθώς η μεταφορά θα μπορούσε να γίνει με μικρότερο κόστος και ασφάλεια με μικρά λεωφορεία.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/594/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιχείρηση ζητά την ακύρωση της απόφασης 612/12.03.2019 της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, η οποία ενέκρινε τις προσφορές για τον Δημόσιο Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό ανάθεσης υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (CPV: 60130000) για τα σχολικά έτη 2018-2020. Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η μεταφορά μαθητών με λεωφορεία, μικρά λεωφορεία και ταξί (συνολικός προϋπολογισμός 2.402.341,03€). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η προσβεβλημένη απόφαση παράνομα ενέκρινε προσφορές που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις, ειδικά για το δρομολόγιο 14 (ΤΑΞΙ ΑΜΕΑ), το οποίο ως μοναδική διαθέτει άδεια έγκρισης τύπου οχήματος για ΑΜΕΑ.


ΑΕΠΠ/411/2021

Οι προσφυγές αφορούν την απόρριψη προσφορών σε διεθνή ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την 'Ανάθεση Υπηρεσιών Μεταφοράς Μαθητών' προϋπολογισμού 2.070.361,81€. Συγκεκριμένα, η πρώτη προσφυγή αφορά τον αποκλεισμό της προσφοράς μιας ατομικής επιχείρησης για το τμήμα 3 (δρομολόγιο 12) λόγω έλλειψης απαιτούμενου οχήματος τύπου 'ΤΑΞΙ ΕΔΧ' με διπλούς συνόδους. Η δεύτερη προσφυγή σχετίζεται με την απόρριψη προσφοράς εταιρείας για το τμήμα 2 (δρομολόγια με λεωφορεία) λόγω ελλιπών δικαιολογητικών (τέλη κυκλοφορίας 2020 και άδειας οδήγησης). Οι προσφυγούσες ζητούν την ακύρωση των αποκλεισμών τους και την επανεξέταση των προσφορών, ισχυριζόμενες ότι πληρούν τις απαιτήσεις. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει τρία τμήματα μεταφοράς μαθητών με διαφορετικά μέσα (λεωφορεία, ταξί) και προαιρετικά δικαιώματα.


ΑΕΠΠ/526/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ολική ή μερική ακύρωση της διακήρυξης με αριθμό 3/2018 της Περιφέρειας Πελοποννήσου (ΠΕ Μεσσηνίας), ειδικά για τα τμήματα που αφορούν δρομολόγια ΤΑΞΙ. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης στη ΠΕ Μεσσηνίας για τα σχολικά έτη 2017-2018 (υπόλοιπο), 2018-2019 & 2019-2020, με συνολικό προϋπολογισμό 8.610.381,55€. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η διακήρυξη παραβιάζει τις διατάξεις του Ν. 4070/2012, καθώς δεν εισάγει περιορισμούς για την παροχή υπηρεσιών ΤΑΞΙ μόνο εντός της έδρας τους, όπως απαιτεί ο νόμος, γεγονός που νοθεύει τον ανταγωνισμό και προσβάλλει την αρχή της ισότητας.


ΑΕΠΠ/1258/2020

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής με την οποία κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά και αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος ο οικονομικός φορέας «...» για τη μεταφορά μαθητών Δημοσίων Σχολείων σε συγκεκριμένα δρομολόγια. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη μεταφορά μαθητών στο πλαίσιο δυναμικού συστήματος αγορών, με συνολική εκτιμώμενη αξία 389.900.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), ενώ για τα συγκεκριμένα δρομολόγια η αξία ανέρχεται σε 98.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων προσβάλλει την απόφαση εκτελεστής πράξης περάτωσης σταδίου δικαιολογητικών συμμετοχής, τεχνικών και οικονομικών προσφορών, υποστηρίζοντας ότι ο προσωρινός ανάδοχος υπέβαλε εσφαλμένο γραμμάτιο σύστασης παρακαταθήκης.


ΦΑ2/57892/3788/2014

Μεταφορά μαθητών με υπεραστικά - ημιαστικά και τουριστικά λεωφορεία (ΑΔΑ:7ΦΛΤ1-Σ37)

ΝΣΚ/60/2016

Επιβολή κομίστρου για μεταφορά ζώων συντροφιάς από ναυτιλιακή εταιρεία, στην περίπτωση που εκτελεί επιδοτούμενα δρομολόγια, δυνάμει πολυετούς σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, αλλά και στην περίπτωση που εκτελεί ελεύθερα δρομολόγια.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι νόμιμη η επιβολή κομίστρου από τη ναυτιλιακή εταιρεία Α.Ε., η οποία δραστηριοποιείται στη γραμμή ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, για τη μεταφορά ζώων συντροφιάς με Ε/Γ-Ο/Γ πλοία, τόσο στην περίπτωση που εκτελεί επιδοτούμενα δρομολόγια, δυνάμει της υπ΄αριθμ.3328.1.8.17/01/11/9-8-2011 συμβάσεως ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, όσο και στην περίπτωση που εκτελεί ελεύθερα δρομολόγια (πλειοψ.). - ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/9/2001

Λεωφορεία ΔΧ. Μεταφορά διαφόρων κατηγοριών πολιτών με υπηρεσιακά αυτοκίνητα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Δεν είναι επιτρεπτή, ως μη προβλεπόμενη από το νόμο, ούτε εξυπηρετούσα υπηρεσιακή ανάγκη, η με υπηρεσιακά λεωφορεία μεταφορά υπαλλήλων των Δήμων, μαθητών, μελών ΚΑΠΗ και Πολιτιστικών Κέντρων ή συλλόγων γυναικών για την πραγματοποίηση εκδρομών ή την παρακολούθηση εκδηλώσεων, καθώς και δημοτών με λεωφορεία τιθέμενα σε κυκλοφορία για εσωτερική συγκοινωνία (μέσα στα όρια των Δήμων). 2) Η μεταφορά μαθητών προς (και από) τα σχολεία τους είναι επιτρεπτή με υπηρεσιακά λεωφορεία των Δήμων κατ άρθρο 6 παρ.25 εδ.α του Ν 2240/1994 σε συνδυασμό με άρθρο 2 παρ.9 του Ν 1566/1985. 3) Η μεταφορά με υπηρεσιακά λεωφορεία των Δήμων μελών θεατρικών ομάδων, φιλαρμονικών και αθλητικών ομάδων για τη συμμετοχή τους σε καλλιτεχνικές και αθλητικές εκδηλώσεις είναι επιτρεπτή, δοθέντος ότι μεταξύ των αρμοδιοτήτων των Δήμων και Κοινοτήτων συγκαταλέγονται (και) η εφαρμογή πολιτιστικών προγραμμάτων, η λειτουργία πολιτιστικών κέντρων κλπ. Επίσης είναι επιτρεπτή η μεταφορά ατόμων με ειδικές ανάγκες και προσκόπων στις κατασκηνώσεις των Δήμων και τροφίμων γηροκομείων σ αυτά, δεδομένου ότι στις αρμοδιότητες των Δήμων συγκαταλέγονται και η ίδρυση και λειτουργία κέντρων υποστήριξης και αποκατάστασης ατόμων με ειδικές ανάγκες και η εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων. 4) Η μεταφορά με υπηρεσιακό λεωφορείο του Εθνικού Ιδρύματος Αποκαταστάσεως Αναπήρων μελών του Συλλόγου "Οι φίλοι των αναπήρων" για την πραγματοποίηση εκδρομής δεν είναι επιτρεπτή, αφού με τη μεταφορά αυτή δεν εξυπηρετείται υπηρεσιακή ανάγκη, ούτε σκοπός του Ιδρύματος.


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)207/2014

ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ:Μη νόμιμη η καταβολή τιμήματος από το Κέντρο Κοινωνικής Ανάπτυξης Δήμου σε δύο αυτοκινητιστές ΤΑΞΙ για τη μεταφορά νηπίων προς και από το Δημοτικό Παιδικό Σταθμό του Δήμου, καθόσον  η εν λόγω μεταφορά των νηπίων στους παιδικούς σταθμούς αρμοδιότητάς του, δεν περιλαμβάνεται μεταξύ των υποχρεώσεων του Κέντρου, όπως αυτές απαριθμούνται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του, υπερέβη δε η ως ανάθεση, τα όρια της ιδίας αρμοδιότητας και της ευθύνης, τα οποία καθορίζονται περιοριστικά και χωρούν μόνο στην περίπτωση που ο παιδικός σταθμός κάνει χρήση σχολικού λεωφορείου, (16065/17.4.2002 ΚΥΑ Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Υγείας και Πρόνοιας, ΦΕΚ Β΄ 497/2002). Το άρθρο 83 παρ.2 του ν.3463/2006 αφορά στην εκτέλεση, αποκλειστικώς με ιδιόκτητα μέσα ή λεωφορεία, συγκοινωνιακού έργου από τους Δήμους και όχι από τα δημοτικά νομικά πρόσωπα.


ΝΣΚ/317/2000

Συγκοινωνίες. Φορείς συγκοινωνιακών υπηρεσιών. Προγραμματικές συμφωνίες.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Ν.Κατσίμπας, Νομικός Σύμβουλος Στους φορείς συγκοινωνιακών υπηρεσιών περιλαμβάνονται τα ΚΤΕΛ, όχι όμως και τα Τουριστικά Λεωφορεία. Μετά την κατάρτιση προγραμματικής συμφωνίας για μεταφορά στρατιωτών με ΚΤΕΛ δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 1 παρ.1 περ.δ του ν.2446/96 κατά το μέρος που είναι αντίθετες με τους όρους της προγραμματικής συμφωνίας. Στην προγραμματική συμφωνία μπορεί να συμπεριληφθεί και έκτακτη μεταφορά στρατιωτών. Δεν υφίσταται ευχέρεια να καταρτισθεί προγραμματική συμφωνία με Τουριστικά Λεωφορεία.


ΑΕΠΠ/1018/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που απορρίπτει την προσφορά του για το Τμήμα 53 της σύμβασης μεταφοράς μαθητών, ισχυριζόμενος ότι η έλλειψη απόδειξης πληρωμής τελών κυκλοφορίας ήταν επουσιώδης και έπρεπε να διορθωθεί με κλήση σύμφωνα με το άρθρο 102 του Ν. 4412/2016. Η σύμβαση αφορούσε μεταφορά μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σχολική περίοδο 2018-2019, με προϋπολογισμό 1.798.479,94€, και χωριζόταν σε τμήματα για λεωφορεία και ταξί.