×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

841/49/62608/1997

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 663/Β/04.08.1997

Πάγια μηνιαία κράτηση υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Αεροπο­ρίας.

Φ. 950/58/32018/Σ.6450/2018,ΦΕΚ-1485/Β/30.4.2018:Από την έναρξη ισχύος της παρούσης καταργείται η αριθμ. 841/49/62608/30-6-1997 κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών (Β' 663).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Φ.951.1/3/682259/Σ.82/2011

Πάγια μηνιαία κράτηση υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Στρατού.

950/59/32019/Σ.6451/2018,ΦΕΚ-1368/Β/23.4.2018:Από την έναρξη ισχύος της παρούσης καταργείται η αριθμ. Φ.951.1/3/682259/Σ.82/07-01-2011 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη (Β’ 13).


Φ.841/33/61426/1997

Πάγια μηνιαία κράτηση υπέρ των Ταμείων Αλληλοβοηθείας Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας.

Φ. 952/6/32024/Σ.6454/2018,ΦΕΚ-1485/Β/30.4.2018:Από την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργούνται η αριθμ. Φ.841/33/61426/21-4-1997 κοινή απόφαση των Υφυπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών (Β'364) και η αριθμ. Φ.952.1/45/573230/30-7-2003 κοινή απόφαση των Υφυπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Άμυνας (Β΄1140).


Φ.841/48/62609/Σ.731/1997

Πάγια μηνιαία κράτηση υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού.


Φ.952.1/45/573230/2003

Διενέργεια Πάγιας Μηνιαίας Κράτησης υπέρ των Ειδικών Λογαριασμών των Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας (πρώην ΤΑΣ, ΤΑΝ, ΤΑΣΑ).

Φ. 952/6/32024/Σ.6454/2018,ΦΕΚ-1485/Β/30.4.2018:Από την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργούνται η αριθμ. Φ.841/33/61426/21-4-1997 κοινή απόφαση των Υφυπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών (Β'364) και η αριθμ. Φ.952.1/45/573230/30-7-2003 κοινή απόφαση των Υφυπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Άμυνας (Β΄1140).


ΑΕΠΠ/100/2020

Παροχή υπηρεσίας...Εν προκειμένω και σύμφωνα με τα όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, η προσφορά της προσφεύγουσας νομίμως απερρίφθη από τον αναθέτοντα φορέα ως παραβιάζουσα τον τρόπο σύνταξή της, ως αυτός οριοθετείται από τη διακήρυξη, ήτοι το άρθρο 6 αυτής και συνεπώς δε δύναται παραδεκτά να συμπληρωθεί / διευκρινισθεί η προσφορά της προσφεύγουσας όσον αφορά την ουσιαστική αυτή πλημμέλεια της, αφού υφίσταται έλλειψη απαιτούμενου εγγράφου, του «Πίνακα Περιεχομένων» του Φακέλου Α του άρθρου 6 της διακήρυξης. Τυχόν εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων του άρθρου 310 του Ν. 4412/2016 και 8 της διακήρυξης, θα είχε ως αποτέλεσμα την παραβίαση της αρχής της διαφάνειας και της αρχής απαγόρευσης των διακρίσεων, που απορρέει από το άρθρο 49 της Σ.Λ.Ε.E. σχετικά με την ελεύθερη κυκλοφορία των υπηρεσιών στην Κοινότητα, καθώς και της συναφούς γενικής αρχής της ίσης μεταχείρισης των διαγωνιζομένων, που διέπει τους δημόσιους διαγωνισμούς (ΔΕΕ C-496/99, Επιτροπή κατά CAS Succhi di Frutta SpA, ΔΕΚ αποφάσεις της 20.9.1988, C-31/87, Boentjes, Συλλογή 1988, σ. 4635, σκέψη 22, της 25.4.1996, C-87/94, Επιτροπή κατά Βελγίου, Συλλογή 1996, σ. Ι-2043, σκέψη 54, της 18.10.2001, C-19/00, SIAC Construction, Συλλογή 2001, σ. Ι-7725, σκέψεις 41 και 42 και της 4.12.2003, Αριθμός απόφασης: 100 / 2020 11 C-448/01. EVN AG, Wienstrom GmbH, μη δημοσιευθείσα ακόμη στη Συλλογή, σκέψεις 56 έως 58 πρβλ., επίσης Ε.Α. ΣτΕ 532/2004, 471-2/2000, 449/2000), αφού θα δινόταν η δυνατότητα να γίνει δεκτή προσφορά μη σύμφωνη με τη Διακήρυξη και να συγκριθεί με αυτές που νομίμως έγιναν αποδεκτές. Άλλωστε, σύμφωνα με πάγια νομολογία, ενόψει της αρχής της τυπικότητας που διέπει τη διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων, η αναθέτουσα αρχή έχει τη δυνατότητα να καλεί τους προμηθευτές να συμπληρώσουν τα νομίμως, καταρχήν, υποβληθέντα δικαιολογητικά ή να παρέχουν σχετικές διευκρινίσεις και όχι να αναπληρώσουν μη υποβληθέντα ή μη νομίμως υποβληθέντα δικαιολογητικά (ΣτΕ 827/2019, 1172/2016, 2454/09, ΕΑ ΣτΕ 277/2019, 457, 364/09, 738/09, 180/09, 567/08, 3075/08, 307/07, ΔΕφΑθ 271/2011), ενώ παροχή διευκρινίσεων νοείται αποκλειστικά και μόνο όταν γεννάται αμφιβολία ως προς το περιεχόμενο της προσφοράς και όχι όταν αυτό είναι σαφές, δοθέντος ότι στην περίπτωση αυτή θα επρόκειτο για αθέμιτη τροποποίηση του περιεχομένου της προσφοράς των διαγωνιζομένων (ΣτΕ 90/2010). Τούτων δοθέντων, ο λόγος της Προσφυγής τυγχάνει απορριπτέος ως νόμω και ουσία αβάσιμος.