3299/2025
Τύπος: Αποφάσεις
Καθορισμός των κριτηρίων και των προϋποθέσεων απονομής του Σήματος Προσβάσιμου Τουριστικού Προορισμού του άρθρου 52 του ν. 4875/2021 (Α’ 250) της μορφής και τύπου του Σήματος Προσβάσιμου Τουριστικού Προορισμού, διάρκεια ισχύος, καταβολή χρηματικού παραβόλου και κάθε άλλο σχετικό θέμα»
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
20713/2025
Καθορισμός των κριτηρίων και των προϋποθέσεων απονομής του «Σήματος τουριστικού καταλύματος φιλικού προς ζώα συντροφιάς» του άρθρου 54 του ν. 4875/2021 (Α’ 250).
13983/2025
Εξειδίκευση και καθορισμός πρόσθετων ποσοτικών και ποιοτικών προϋποθέσεων για τον χαρακτηρισμό μίας περιοχής ως Πρότυπου Τουριστικού Προορισμού Ολοκληρωμένης Διαχείρισης, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4875/2021 (Α’ 250).
3003/2025
Καθορισμός των κριτηρίων και των προϋποθέσεων απονομής του Σήματος Προσβάσιμης Τουριστικής Επιχείρησης του άρθρου 53 του ν. 4875/2021 (Α’ 250), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 110 του ν. 4982/2022 (Α’ 95), μορφή και τύπος του Σήματος Προσβάσιμης Τουριστικής Επιχείρησης, διάρκεια ισχύος.
21593/2022
Καθορισμός των προδιαγραφών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του άρθρου 25Α του ν. 4276/ 2014 (Α’ 155), όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 49 του ν. 4857/2021 (Α΄250), των τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών των εγκαταστάσεων των επισκέψιμων ζυθοποιείων, της μορφής και του τύπου του Σήματος Επισκέψιμου Ζυθοποιείου, της διάρκειας ισχύος του, των ειδικών προδιαγραφών προσβασιμότητας και κάθε άλλου ειδικότερου θέματος.
ΑΣ19/1052/14/2018
Καθορισμός θεμάτων που αφορούν στην προμήθεια των εντύπων των αδειών μηχανοδηγού, τη διαδικασία εκτύπωσης τους, το ύψος του σχετικού παραβόλου υπέρ του Δημοσίου καθώς και σε κάθε άλλο σχετικό θέμα.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/97/2017
Επιδόμα θέσης ευθύνης. (..)Με τα δεδομένα αυτά, και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι, εν προκειμένω, πρόκειται για προσωρινή ανάθεση καθηκόντων και όχι για «επιλογή» Προϊσταμένων και, συνεπώς, παρίστανται εφαρμοστέες οι διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 87 του ν. 3528/2007 (βλ. και παρ.1 και 2, στις οποίες παραπέμπει) σε συνδυασμό με αυτές του άρθρου 10 του ν. 4024/2011, και όχι η κατ’ εξουσιοδότηση της διάταξης του άρθρου 25 παρ. 7 του ν. 3918/2011 εκδοθείσα Φ.80000/οικ.26813/1651 ΚΥΑ, κρίνει ότι με βάση τις ανωτέρω διατάξεις, η φερόμενη ως δικαιούχος του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος, στην οποία ανατέθηκαν προσωρινά καθήκοντα Προϊσταμένης του Τμήματος Υποστήριξης Χρηστών της Διεύθυνσης Πληροφορικής, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής Προϊσταμένων από τα συλλογικά υπηρεσιακά όργανα, δικαιούται το σχετικό επίδομα θέσης ευθύνης, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 6 του άρθρου 12 του ν. 4238/2014, όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 90 του ν. 4368/2016 και ισχύει αναδρομικά από 17.2.2014, ήτοι το χρόνο δημοσίευσης του τελευταίου αυτού νόμου. Και τούτο, διότι δεν υφίσταται στη συγκεκριμένη περίπτωση παράλειψη ανώτερου κατά βαθμό υπαλλήλου, παρότι κατά τον κρίσιμο χρόνο στο ίδιο Τμήμα υπηρετούσε υπάλληλος πράγματι ανώτερη κατά βαθμό (ήτοι με βαθμό Β1) από την δικαιούχο του χρηματικού εντάλματος (που κατείχε βαθμό Γ1 και ήταν η αμέσως ανώτερη κατά βαθμό από εκείνη, βλ. το από 3.11.2014 υπηρεσιακό σημείωμα του Προϊσταμένου Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης), καθόσον η πρώτη, όπως προκύπτει από το ΔΒ2Δ/ΔΥ/27.12.2016 έγγραφο, που φέρει την υπογραφή της και επισυνάπτεται στο έγγραφο επανυποβολής του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος, είχε δηλώσει στον Προϊστάμενό της την επιθυμία της να μην της ανατεθούν καθήκοντα Προϊσταμένης στο Τμήμα αυτό, εξαιτίας αδυναμίας άσκησης από αυτήν ..., αποτελεί δε άλλο το ζήτημα η διατήρηση του αντίστοιχου επιδόματος θέσης ευθύνης από εκείνη.....Κατ' ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη και αυτό πρέπει να θεωρηθεί
ΕΣ/ΤΜ.4/8/2019
Κατασκευή περιπτέρου για συμμετοχή Περιιφέρειας στη διεθνή έκθεση τουρισμού:..ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 91/2018 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο IV Τμήμα..Στη συγκεκριμένη δε περίπτωση, το Κλιμάκιο, αφού συνεκτίμησε και αξιολόγησε όλα τα περιλαμβανόμενα στο φάκελο της σύμβασης στοιχεία και μη αρκούμενο στη συνολική αποτίμηση της προϋπολογιζόμενης δαπάνης των υπό ανάθεση υπηρεσιών ούτε στην απλή λεκτική παράθεση των επιπλέον, σε σχέση με την προηγούμενη σύμβαση, προβλεπόμενων στην επίμαχη σύμβαση εργασιών και προμηθειών, στην οποία προέβη η Περιφέρεια κατά την επανυποβολή του χρηματικού εντάλματος στον Επίτροπο, ορθώς και σύμφωνα με τη θεσμοθετημένη ελεγκτική του αρμοδιότητα έκρινε στη συνέχεια, ότι δεν τεκμηριώνεται επαρκώς ο τρόπος διαμόρφωσης του προϋπολογισμού της ελεγχόμενης δαπάνης στο ποσό των 200.000 ευρώ (πλέον Φ.Π.Α.), αφού ουδέν οικονομικό στοιχείο ούτε άλλο πρόσφορο συγκριτικό οικονομικό μέγεθος δεν παρατέθηκε στα ως άνω στοιχεία ικανό να αιτιολογήσει τη σημαντική διαφορά που εντοπίσθηκε ως προς το ύψος του προϋπολογισμού για την κατασκευή του εκθεσιακού τουριστικού περιπτέρου σε σχέση με τον αντίστοιχο προϋπολογισμό του προηγούμενου έτους 2016. Τέλος, το επικαλούμενο με την κρινόμενη αίτηση γεγονός ότι στο πλαίσιο της ίδιας σύμβασης αντίστοιχο χρηματικό ένταλμα της Περιφερειακής Ενότητας .... για όμοιες υπηρεσίες και υπέρ της ίδιας ως άνω φερόμενης ως δικαιούχου εταιρείας θεωρήθηκε από τον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό .... στις 19.12.2017, δεν δύναται να ασκήσει επιρροή στη συγκεκριμένη περίπτωση, ώστε να αναγνωριστεί το ευεργέτημα της συγγνωστής πλάνης υπέρ των αρμοδίων οργάνων της Περιφέρειας ..., δοθέντος του ότι το συγκεκριμένο γεγονός είναι κατά πολύ μεταγενέστερο του κρίσιμου χρόνου έγκρισης και ανάληψης της επίμαχης δαπάνης από την Οικονομική Επιτροπή και ως εκ τούτου δεν θα ήταν, σε καμία περίπτωση, ικανό να δημιουργήσει στα όργανα αυτής δικαιολογημένη πεποίθηση περί της νομιμότητας της εντελλόμενης δαπάνης.Κατ’ ακολουθία των προαναφερθέντων, η ένδικη αίτηση της Περιφέρειας ... πρέπει να απορριφθεί.
ΝΣΚ/64/2006
Προϋποθέσεις επανάκτησης του ενεργού ασφαλιστικού δεσμού με το ΙΚΑ και χορήγησης σύνταξης λόγω αναπηρίας από κοινή νόσο, στον συμπληρώσαντα τουλάχιστον 4.500 ΗΕ (δηλαδή τις πλήρεις χρονικές προϋποθέσεις) ασφαλισμένο του Ιδρύματος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ο ενεργός ασφαλιστικός δεσμός του εργαζόμενου με το ΙΚΑ, διατηρείται για όσο χρόνο λειτουργεί η εργασιακή σχέση και διακόπτεται, μεταξύ άλλων, και στην περίπτωση που μεταβληθεί ο επαγγελματικός προσανατολισμός του ασφαλισμένου, με άσκηση επαγγέλματος ασφαλιστέου σε άλλο οργανισμό. Για την επανενεργοποίηση του δεσμού αυτού με το ΙΚΑ, μετά την, κατά τα άνω, διακοπή του, δεν απαιτείται συγκεκριμένος αριθμός ημερών εργασίας, αλλ’ αρκεί η διαπίστωση, στηριζόμενη στα αντικειμενικά και υποκειμενικά δεδομένα της κάθε ασφαλιστικής περίπτωσης, ότι η στροφή στην εκ νέου υπαγόμενη στην ασφάλιση του ΙΚΑ εργασία, είναι σοβαρή και γίνεται με πρόθεση κάποιας διάρκειας. Ασφαλισμένος ο οποίος υπάχθηκε αρχικώς στην ασφάλιση του ΙΚΑ, ακολούθως σ’ εκείνη του ΤΕΒΕ και μετά και πάλι στην ασφάλιση του ΙΚΑ, θεωρείται, κατ’ αρχάς, ότι επανέκτησε τον δεσμό του με το ΙΚΑ, εφόσον άσκησε για κάποιο χρονικό διάστημα (και πιο συγκεκριμένα για 250 ΗΕ) την εκ νέου ασφαλιστέα στο Ίδρυμα απασχόλησή του. Περαιτέρω, ο εν λόγω ασφαλισμένος, (ο οποίος κρίθηκε ανάπηρος σε ποσοστό 80% με απόφαση της Πρωτοβάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής), μπορεί, με μόνο τον διανυθέντα αυτοτελώς στην ασφάλιση του Ιδρύματος, χρόνο των 7.830 ΗΕ (που είναι υπέρτερος των ελαχίστων απαιτουμένων, κατά νόμο, 4.500 ΗΕ), να συνταξιοδοτηθεί λόγω αναπηρίας από κοινή νόσο από το ΙΚΑ, έστω και αν δεν έχει πραγματοποιήσει 300 ΗΕ στα πέντε τελευταία έτη, τα αμέσως προηγούμενα, εκείνου, κατά τον οποίο αυτός κατέστη ανάπηρος, γιατί η τελευταία αυτή (ειδική) χρονική προϋπόθεση, δεν απαιτείται στους ασφαλισμένους εκείνους (όπως ο προαναφερόμενος), οι οποίοι θεμελιώνουν το σχετικό, λόγο αναπηρίας από κοινή νόσο, συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα, στις πλήρεις χρονικές προϋποθέσεις (των ως άνω 4.500 ΗΕ). (πλειοψ.)
ΕΣ/ΚΛ.Β/1121/2004
Έλλειμμα διαχείρισης Δήμου...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα προεκτέθηκαν, η οικονομική ενίσχυση, με την μορφή χρηματικών βοηθημάτων, των φερομένων ως δικαιούχων των χρηματικών ενταλμάτων 2012 και 2013 οικ. έτους 2000 πεντακοσίων τριών (503) κατοίκων του Δήμου …, εκτός του περιορισμένου πλαισίου άσκησης κοινωνικής πολιτικής της παρ. 2 του άρθρου 262 του π.δ/τος 410/95 εκ μέρους του Δήμου - ενόψει και της μορφής και του τρόπου υλοποίησης της, που τείνει την υποκατάσταση άλλων αρμοδίων κατά νόμο κρατικών φορέων, όπως των υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας - έλαβε χώρα κατά προφανή περιγραφή των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 262 του π.δ/τος 410/95 και για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε ισόποσο της οικονομικής ενίσχυσης έλλειμμα στη διαχείριση του Δήμου. Υπεύθυνοι και υπαίτιοι του ελλείμματος εκ των παραπάνω ανοικείων πληρωμών, που ανέρχεται στο ποσό των 40.685.000 δρχ., είναι ο Δήμαρχος...., ......η προϊσταμένη του Λογιστικού Γραφείου .... ο ταμίας του Δήμου ....καθώς και όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου που συμμετείχαν στη λήψη της σχετικής ομόφωνης απόφασης, ήτοι οι ....., οι οποίοι πρέπει να καταλογισθούν με το ως άνω ποσό των 40.685.000 δρχ. (119.398,38 ευρώ), καθόσον δεν εκτελέσθηκε το σχετικό Φ.Μ.Ε. (1/2003) με την επιστροφή στο ταμείου του Δήμου … του παραπάνω ποσού, προς αναπλήρωση του δημιουργηθέντος ελλείμματος, β) Με το χρηματικό ένταλμα 703 δρχ. 150.000 και με αιτιολογία «οικονομική ενίσχυση σε φοιτήτρια που προέρχεται από οικονομικά αδύνατη οικογένεια», χορηγήθηκε χρηματικό βοήθημα 150.000 δρχ. στην φοιτήτρια χωρίς να προκύπτει η συνδρομή των νομίμων προς τούτο προϋποθέσεων, δηλαδή έκτακτη και σοβαρή ανάγκη, αφού στη σχετική με την οικονομική (χρηματική) της ενίσχυση απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (πρακτ. Συνεδρ. 6/19.5.2000) απόφαση 209, που εγκρίθηκε με την αριθ. 4064/29.5.2000 απόφαση της Δ/νσης Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Διοίκησης Ν. …, έγκριση που φέρεται να έλαβε χώρα κατά 2 ημέρες ενωρίτερα της παραλαβής και πρωτοκόλλησης της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου), που εκδόθηκε, ύστερα από εισήγηση του Δημάρχου, κατ' επίκληση του άρθρου 262 του π.δ/τος 410/95, σημειώνεται μόνο ότι η επιχορήγηση γίνεται «σύμφωνα με το πρόγραμμα επιδότησης του ενοικίου φοιτητών λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει», χωρίς να επισυνάπτονται άλλα δικαιολογητικά ή και παρατίθενται στοιχεία (γεγονότα και περιστατικά) που να τεκμηριώνουν την έκτακτη και σοβαρή ανάγκη, εξαιτίας της οποίας περιήλθε αυτή σε κατάσταση απόλυτης οικονομικής αδυναμίας. Περαιτέρω, η εξόφληση του εντάλματος έγινε στο όνομα της αδελφής της φερομένης ως δικαιούχου φοιτήτριας ......βάσει εξουσιοδότησης που έλαβε χώρα την 12.5.2000 (βλ. συνημμένη στο ένταλμα εξουσιοδότησης), δηλαδή πριν ληφθεί η σχετική με την οικονομική της ενίσχυση απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (19.5.2000) και πριν ακόμη συνταχθεί το σχετικό έγγραφο της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου (16.5.2000, σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ.). Ο Δήμος …, με το απαντητικό επί του Φ.Μ.Ε. έγγραφο του (αριθ. πρωτ. 26664/1.8.2003 έγγραφο Δημάρχου), προέβαλε τα ίδια επιχειρήματα, όπως και ανωτέρω στην 2α' περίπτωση, με την προσθήκη ότι η παράθεση συγκεκριμένων γεγονότων και περιστατικών για την τεκμηρίωση της συνδρομής των νομίμων προϋποθέσεων της χορήγησης του χρηματικού βοηθήματος, προσκρούει ευθέως «στις οικείες διατάξεις του Νόμου περί ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, στην οποία υπάγονται, μεταξύ άλλων, και τα θέματα που αφορούν στην κατάσταση της υγείας ενός προσώπου», ενώ για τη δεύτερη παρατήρηση, δηλαδή ότι η φερόμενη ως δικαιούχος του εντάλματος φοιτήτρια γνώριζε τη μελλοντική τη επιχορήγηση από το Δήμο και προέβη σε σχετική εξουσιοδότηση για την είσπραξη του ποσού από την αδελφή της πριν από τη λήψη της απόφασης εκ μέρους του Δήμου, προβάλλεται ο ισχυρισμός της εγκυρότητας της θεώρησης της εξουσιοδοτικής πράξης, η νομιμότητα της οποίας όμως δεν αμφισβητήθηκε ούτε με το Φ.Μ.Ε. ούτε με την προηγηθείσα προκαταρκτική έκθεση ελέγχου, χωρίς καμιά περαιτέρω διευκρίνιση. Και για τη δαπάνη αυτή ισχύει ό,τι και για την προηγούμενη περίπτωση 2α', ότι δηλαδή η εν λόγω επιχορήγηση έλαβε χώρα κατά περιγραφή των οικείων διατάξεων (παρ. 2 άρθρου 262 του π.δ/τος 410/1995) και για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε ισόποσο της οικονομικής ενίσχυσης έλλειμμα στη διαχείριση του Δήμου, με υπαίτιους και υπεύθυνους του ελλείμματος τον Δήμαρχο ...., την προϊσταμένη του Λογιστικού Γραφείου ..., τον Ταμία του Δήμου ..., καθώς και όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου που συμμετείχαν στην ομόφωνη λήψη της σχετικής απόφασης, ήτοι όλοι οι παραπάνω δημοτικοί σύμβουλοι που αναφέρονται στην περίπτωση 2α', πλην ..... των , που δεν συμμετείχαν στη σχετική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, οι οποίοι και πρέπει να καταλογισθούν με το ως άνω ποσό των 150.000 δρχ. (440,21 ευρώ), μη εκτελεσθέντος του σχετικού Φ.Μ.Ε. (1/2003) με την επιστροφή στο Ταμείο του Δήμου … του παραπάνω ποσού, προς αναπλήρωση του δημιουργηθέντος ελλείμματος.
ΕΣ/ΤΜ.6/1349/2020
Παροχή υπηρεσιών ανεξάρτητου συμβούλου....ζητείται η ανάκληση της 838/2019 Πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού ΣυνεδρίουΑντιθέτως, τα δεδομένα και στοιχεία που της παρεσχέθησαν από το Δήμο .... στο πλαίσιο της 21639/18.10.2017 σύμβασης αφορούσαν το υφιστάμενο κατά το έτος 2016 σύστημα ηλεκτροφωτισμού, προκειμένου με βάση αυτά να εξετασθεί θεωρητικώς η σκοπιμότητα και η βιωσιμότητα του έργου της Ενεργειακής Αναβάθμισης και η επιλογή του τρόπου χρηματοδότησης αυτού, ενώ δεν της εξασφάλισαν κάποια προνομιακή ενημέρωση σε σχέση με το αντικείμενο της ήδη ελεγχόμενης σύμβασης, αφού, όπως προκύπτει από την προεκτεθείσα περιγραφή του, για την υλοποίηση αυτού απαιτούνται άλλες πληροφορίες, δεδομένα και στοιχεία, πολλά εκ των οποίων μάλιστα δεν έχουν ακόμη προσδιορισθεί, καθώς συναρτώνται με την κύρια σύμβαση Ενεργειακής Αναβάθμισης που θα συναφθεί. Εξάλλου, όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία που κατέστησαν γνωστά στην ανάδοχο από το Δήμο .... στο πλαίσιο της 21639/18.10.2017 σύμβασης, προκειμένου να συντάξει αυτή τα προβλεπόμενα στη σύμβαση αυτή έγγραφα, περιελήφθησαν από την ανάδοχο στα «παραδοτέα» των υπηρεσιών της προς το Δήμο και ακολούθως αυτά ενσωματώθηκαν και στην 227/21.11.2017 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου .... περί εγκρίσεως του Master Plan Πρότασης χρηματοδότησης του έργου της Ενεργειακής Αναβάθμισης, η οποία έχει αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ ήδη από το Νοέμβριο του έτους 2017. Εξαιτίας, τέλος, της ως άνω καταδειχθείσας διαφοροποίησης του αντικειμένου των δύο συμβάσεων και έλλειψης οιουδήποτε συσχετισμού μεταξύ τους ως προς το ανατιθέμενο με εκάστη εξ αυτών αντικείμενο, δεν προκύπτει ούτε βεβαίως αποδεικνύεται από τα στοιχεία του φακέλου ότι εξ αφορμής της παροχής των εν λόγω υπηρεσιών στο πλαίσιο εκείνης της σύμβασης ούτε καθ΄οιονδήποτε άλλο τρόπο – πέραν της λήψεως γνώσης στοιχείων - ετέθη η ήδη αιτούσα σε πλεονεκτική θέση έναντι των λοιπών δυνητικών συνυποψηφίων της στον ήδη ελεγχόμενο διαγωνισμό, είτε όσον αφορά στην κατάρτιση της προσφοράς της είτε όσον αφορά τον προσδιορισμό των όρων διεξαγωγής του. Κατόπιν αυτών και ενόψει των προεκτεθεισών περιστάσεων, κατά τις οποίες δεν υπάρχει σύνδεση τέτοια μεταξύ των δύο συμβάσεων, ώστε να δύναται να θεωρηθεί ότι η σύναψη της πρώτης θα μπορούσε να προσδώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ήδη αιτούσα εταιρεία και θα συνεπαγόταν την υποχρέωση της αναθέτουσας αρχής, ήδη αιτούντος Δήμου, να ενεργοποιήσει τις διατάξεις του άρθρου 48 του ν. 4412/2016, η παράλειψη αυτού να προβεί, στην ελεγχόμενη περίπτωση, σε εξέταση τυχόν περίπτωσης σύγκρουσης συμφερόντων δεν συνιστά, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με τις συνεξεταζόμενες αιτήσεις, παραβίαση του άρθρου αυτού. Κατ΄ ακολουθίαν των ανωτέρω, γενομένων δεκτών των ως άνω λόγων ανάκλησης, πρέπει οι συνεξεταζόμενες αιτήσεις ανάκλησης και η παρέμβαση να γίνουν δεκτές, να ανακληθεί η προσβαλλόμενη 838/2019 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου και να επιτραπεί η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ της αιτούσας εταιρείας και του αιτούντος Δήμου, ως αναθέτουσας αρχής, με αντικείμενο την «Παροχή Υπηρεσιών Ανεξάρτητου Συμβούλου Υποστήριξης του Δήμου στο έργο: Ενεργειακή Αναβάθμιση – Αυτοματοποίηση του Συστήματος Ηλεκτροφωτισμού Κοινοχρήστων Χώρων και εφαρμογές Smart Cities, με εξοικονόμηση ενέργειας στο Δήμο ....», καθώς επίσης και των επισυναπτόμενων σε αυτή σχεδίων σύμβασης μεσεγγύησης και σύμβασης ενεχύρασης απαιτήσεων, προϋπολογιζόμενης δαπάνης 240.000,00 ευρώ, πλέον Φ.Π.Α. (συμβατικού τιμήματος 282.720,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.). Τέλος, πρέπει να διαταχθεί η απόδοση στην αιτούσα του κατατεθέντος από αυτήν παραβόλου (άρθρο 73 παρ. 4 Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 4129/2013, Α΄ 52).Ανακαλεί την 838/2019 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου