×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/83466/0026/2015

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3130/2003

Παρέχονται πληροφορίες αναφορικά με τη νομιμότητα πληρωμής δαπάνης η οποία αφορά μισθώματα των κτιρίων που στεγάζονται υπηρεσίες του τέως Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, ιδιοκτησίας του ΝΑΤ και του Ταμείου Πρόνοιας Αξιωματικών


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/87023/0026/2012

ΘΕΜΑ : Πληρωμή δαπανών για μισθώματα κτιρίων

2/83791/0022/2013

Παρέχονται πληροφορίες(αναφορικά με την κατάργηση από 1.11.2011  της αποζημίωση του άρθρου 2 της αριθμ. Φ15/ΟΙΚ 7814/614/2005 (ΦΕΚ Β 542/22-4-2005) ΚΥΑ των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών για τους Υπαλλήλους των τέως Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων που διενεργούν αυτοψίες που αφορούν στην χορήγηση αδειών εγκατάστασης & λειτουργίας επιχειρήσεων)

9944/734/2014

Τροποποίηση της αριθμ. 14366/416/9.5.2013 (ΦΕΚ 1110/Β΄9.5.2013) κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και Ναυτιλίας και Αιγαίου «Εθνικό Μητρώο Φορτοεκφορτωτών – καθορισμός δικαιολογητικών για την άσκηση του επαγγέλματος του Φορτοεκφορτωτή ξηράς και λιμένος», όπως ισχύει.(Καταργήθηκε με το Ν.4455/2017, ΦΕΚ 22/Α/23.2.2017)


14366/416/2013

Εθνικό Μητρώο Φορτοεκφορτωτών - καθορισμός δικαιολογητικών για την άσκηση του επαγγέλματος του Φορτοεκφορτωτή ξηράς και λιμένος». Τροποποιήθηκε από την 9944/734/2014 .Τροποποίηση της αριθμ. 14366/416/9.5.2013 (ΦΕΚ 1110/Β΄9.5.2013) κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και Ναυτιλίας και Αιγαίου «Εθνικό Μητρώο Φορτοεκφορτωτών – καθορισμός δικαιολογητικών για την άσκηση του επαγγέλματος του Φορτοεκφορτωτή ξηράς και λιμένος», όπως ισχύει.

ΝΣΚ/394/2014

Προϋποθέσεις χορήγησης αντιγράφου πρακτικού του Α΄ βάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου Πολιτικών Υπαλλήλων ΥΝΑ, σε συνταξιούχο λιμενικό (τέως πειθαρχικό προϊστάμενο) – Έννομο συμφέρον αυτού – Ενστάσεις των αναφερομένων στο πρακτικό υπαλλήλων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Διοίκηση πρέπει κατά νόμο να χορηγήσει στον αιτούντα, ο οποίος έχει ασκήσει αγωγή αποζημιώσεως κατά των πειθαρχικώς ελεγχθέντων υπαλλήλων, απόσπασμα του Πρακτικού του Α΄ βάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, χωριστά για καθέναν των εναγομένων, αρκούσης της προηγούμενης έγγραφης ενημέρωσής τους. (ομοφ.)


ΣτΕ/ΤΜ.Δ/1011/2021

Η απόφαση αφορά αίτηση ακύρωσης ναυτικών εταιρειών κατά αποφάσεων του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, με τις οποίες ανακοινώθηκε η έκτακτη δρομολόγηση δύο επιβατηγών – υδροπτέρυγων πλοίων (Ε/Γ – Υ/Γ) ιδιοκτησίας παρεμβαίνουσας εταιρείας, για το χρονικό διάστημα από 3.1.2015 έως 30.9.2015. Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε ότι οι προσβαλλόμενες πράξεις, λόγω της περιορισμένης χρονικής τους ισχύος, είχαν παύσει να ισχύουν πριν τη συζήτηση της υπόθεσης (άρθρο 32 παρ. 2 του ΠΔ 18/1989). Απέρριψε τον ισχυρισμό των αιτουσών περί διατήρησης εννόμου συμφέροντος λόγω οικονομικής ζημίας, καθώς οι αποζημιωτικές απαιτήσεις μπορούν να επιδιωχθούν με αγωγή αποζημίωσης στα τακτικά διοικητικά δικαστήρια. Ως εκ τούτου, το Δικαστήριο κήρυξε την ανοιχθείσα δίκη κατηργημένη και διέταξε την απόδοση του παραβόλου.


ΝΣΚ/249/2014

Ζητήματα σχετιζόμενα με τα πρόσωπα που δικαιούνται να εκτελούν εργασίες καβοδεσίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Α) Δεν υφίσταται σύγκρουση ρυθμίσεων, ως προς την εκτέλεση εργασιών καβοδεσίας, μεταξύ του Γ.Κ.Λ υπ' αριθμ. 17/1997 και της υπ' αριθμ. 14366/416/09-05-2013 ΚΥΑ των Υπουργών Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας - Ναυτιλίας και Αιγαίου, οι δε διατάξεις του υπ' αριθμ. 17/1997 Γ.Κ.Λ εξακολουθούν να ισχύουν και είναι εφαρμοστέες για τα ρυθμιζόμενα από αυτές θέματα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και οι από θαλάσσης και ξηράς εργασίες προσδέσεως και λύσεως των πλοίων (καβοδεσία). Β) Η ως άνω ΚΥΑ κατά το μέρος που ρυθμίζει την από ξηράς καβοδεσία, δεν θεσπίζει υποχρεωτική εκτέλεση της εν λόγω εργασίας αποκλειστικώς και μόνον από φορτοεκφορτωτές, κατ' αποκλεισμό των λεμβούχων και των υπαλλήλων της Π.Υ. Γ) Η κατά προτεραιότητα των εργαζομένων της Π.Υ. και των ιδιωτών λεμβούχων, εκτέλεση της από θαλάσσης ή/ και από ξηράς καβοδεσίας των πλοίων, δεν έρχεται σε αντίθεση με όσα ορίζουν οι διατάξεις των άρθρων 1, 2 και 3 του Ν. 3919/2011. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/343/2003

Εκποίηση ακινήτου Φιλανθρωπικού Ιδρύματος με την επωνυμία «Γηροκομείον Λαζάρου και Αθηνάς Α. Ρίζου». Εποπτεία και έλεγχος της διαχείρισης της περιουσίας αυτού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Όσο αφορά την εποπτεία επί Γηροκομείων (ήδη Μ.Φ.Η.) που αποτελούν ιδρύματα και επιδιώκουν κοινωφελή σκοπό, αυτή ανήκει στον Υπουργό των Οικονομικών, ο οποίος ασκεί και τον έλεγχο των πράξεων διοικήσεως και διαχειρίσεως, εφόσον δεν ορίζεται σχετικώς στη συστατική πράξη, ενώ, η εποπτεία του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας, που ησκείτο κατ’ άρθρα 1 παρ.1 και 6 παρ.2 του ΝΔ 1118/1972 και 15 του Π. Δ/τος 692/1979 και η οποία ήδη ασκείται από την αρμόδια Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση κατ’ άρθρο 14 της, κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των παρ. 2 και 5 του άρθρου 1 του Ν 2345/1995, εκδοθείσης με αριθμό Π4Β/οικ 3176/1996 απόφασης του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας, περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην «…παροχή οργανωμένων υπηρεσιών, κατά την έννοια της παρ.1 του άρθρου 1 του παρόντος νόμου» (άρθρο 3 παρ.1 του Ν 2345/1995), ήτοι στην πιστή εφαρμογή των διατάξεων αναφορικά με την έκδοση της απαιτούμενης άδειας λειτουργίας, τον έλεγχο των προϋποθέσεων ίδρυσης και λειτουργίας ως προς τα εξυπηρετούμενα πρόσωπα και το περιεχόμενο των παρεχομένων προς αυτά υπηρεσιών και ευκολιών, τους απαιτούμενους γενικά χώρους και τα θέματα της κατάλληλης διαρρύθμισης των κτιρίων κλπ (άρθρο 1 παρ.2 του Ν 2345/1995), καθώς και την επίβλεψη και τη συνεχή παρακολούθηση των υπηρεσιών που παρέχονται από τους ως άνω φορείς ως προς την ποιότητα και την επάρκεια αυτών (άρθρο 1 παρ.4 του Ν 2345/1995).


ΕΣ/ΤΜ.6/224/2007

Εξυπηρέτηση δρομολογιακών ακτοπλοϊκών γραμμών...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη ΙΙΙ, το Τμήμα κρίνει ότι, εσφαλμένα υπέλαβε το Κλιμάκιο ότι η αιτούσα την ανάκληση εταιρεία έπρεπε να αποκλεισθεί από την περαιτέρω διαδικασία του διαγωνισμού, λόγω του γεγονότος ότι το πλοίο της ....... είχε δεσμευθεί σε άλλη δρομολογιακή γραμμή (…) και συνεπώς, τόσο η αίτηση συμμετοχής της στον επίμαχο διαγωνισμό όσο και η από 10.11.2006 υπεύθυνη δήλωση (του ν.1599/1986) του νόμιμου αντιπροσώπου της περί ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων του διαγωνισμού είναι αναληθείς, δεδομένου ότι, α) η δήλωση τακτικής δρομολόγησης για το ως άνω πλοίο τελούσε υπό την επιφύλαξη ανάληψης της υπό κρίση σύμβασης (βλ. σχετικά την από 31.10.2006 επιστολή της αιτούσας προς το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας/ΔΘΣ/Α΄, αριθμ πρωτ. 2570/31.10.2006), εξαιτίας της οποίας η εταιρεία ουδέποτε πραγματοποίησε το ανωτέρω δρομολόγιο, εκδόθηκε δε σχετικά και το από 221445/12.2006 σήμα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας περί έγκρισης της προσωρινής αποδρομολόγησης του πλοίου από την ανωτέρω γραμμή μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας για την οριστική αποδρομολόγησή του και β) από κανένα όρο της διακήρυξης του υπό κρίση διαγωνισμού δεν προκύπτει ότι η τυχόν συμμετοχή υποψήφιου πλοίου σε γραμμή τακτικής δρομολόγησης αποτελεί λόγο αποκλεισμού του από τον υπό έλεγχο διαγωνισμό. Σύμφωνα δε με την παρ. 28 του Παραρτήματος Ι της προκήρυξης, το γεγονός ότι το πλοίο για το οποίο έγινε η κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού είναι τακτικής δρομολόγησης, παίζει ρόλο και εξετάζεται από τον αρμόδιο Υπουργό Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής μόνο κατά τη φάση της κατακύρωσης, οπότε και αποφασίζεται η τυχόν εκ νέου επανάληψη του διαγωνισμού. Εξάλλου, κατά την ημερομηνία κατακύρωσης του αποτελέσματος του διαγωνισμού, ήτοι στις 26.4.2007, η αιτούσα την ανάκληση εταιρεία είχε ήδη αποδεσμεύσει το πλοίο της από το ως άνω τακτικό δρομολόγιο με σχετική δήλωση ανάκλησης που είχε εγκριθεί από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας με την 281435/02.07 απόφασή του για ανάκληση αποδοχής δήλωσης δρομολόγησης, όπως προκύπτει από το σχετικό (281435/02.07) σήμα του Υπουργού αυτού προς τις λιμενικές αρχές …, …. Συνεπώς, δεν υπήρχε κώλυμα για τη συμμετοχή της αιτούσας την ανάκληση εταιρείας στον επίμαχο διαγωνισμό, η δε από 10.11.2006 υπεύθυνη δήλωση του (ν.1599/1986) του νόμιμου αντιπροσώπου της περί ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων του διαγωνισμού ήταν αληθής.(..)Αναβάλλει την έκδοση οριστικής Πράξης μέχρι να προσκομισθεί το έγγραφο του ΝΑΤ με το οποίο να αποσαφηνίζεται εάν η εταιρεία «.......» είχε εκπληρώσει πριν από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης συμμετοχής της στο διαγωνισμό, στις 17.11.2006, τις υποχρεώσεις της από εισφορές κοινωνικής ασφάλισης.